husqvarna_svartpilen_801_2




Surtees Special 7R: Kvůli téhle motorce John Surtees odešel do F1

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Retro (29) napsal 12.08.2019 v 15:14

Ten háček je bežné upevnenie závodných nádrží tej doby.
Ďalší super článok o super motorke o ktorej sa v našich končinách vedelo len minimálne alebo vôbec.

šupák14 (0) napsal 12.08.2019 v 13:57

Krása, ale ten "háček" na nádrži u sedla, to moc nechápu, jauvajs.

Rambler (4) napsal 11.08.2019 v 21:03

Krásný.

Jirka4137 (114) napsal 11.08.2019 v 10:30

Pan jezdec a pan konstruktér. Krásná motorka.

Tuji (29) napsal 11.08.2019 v 02:22

Nádhera ?

Destroyer (237) napsal 10.08.2019 v 21:03+5

Krasna motorka. Dnes uz nieje mozne aby jazdec GP skonstruoval svoju motorku na vitazne zavody. Nema na to cas, lebo je nonstop vytazeny a sponzori mu nedaju dychat. Nema na to know how, pretoze dnes konstrukcia motoriek nezasahuje len do strojariny ale aj programovania, mechatroniky a elektriky. Ta doba musela byt krasna, ked si sa dokazal umiestnit aj s 12 rocnou motorkou.
...Bohuzial my sme tu mali ten rudy marazmus ktory odstavil Bohumila Stasu a zastavil projekt CZ V4 Frantiska Pudila.
Ono napokon niet nad cim plakat. Holt sme tu a teraz a zajtra bude vsetko ine ako dnes, ale tie Alanove clanky niekedy dychaju prekrasnou nostalgiou.

Honza-K (830) napsal 10.08.2019 v 20:01

Njn, John Surtees byl zjevne vsestranne talentovaný chlapik...

KARING (245) napsal 10.08.2019 v 15:05

Pěkný článek!

Targus (430) napsal 10.08.2019 v 14:33

Díky redakci za skvělý článek.
To se jeden diví, co se dozví po bezmála půlstoletí. Mrknul jsem do několika knížek o motosportu, ale tuto informaci jsem nikde nenašel.
Už jsem si myslel, žejsem chytil toho..., toho Němce..., jak jen se...
Jo Alzheimer.

papiboy (1259) napsal 10.08.2019 v 13:05

Strakonické "tříválce Bohuša Staši" nenašiel ani Google.

Ivane, to bolo na nervy, kua...

Hogu, nie každý je "normální" fanda motoršportu, ja napr. vychádzam z toho, že čo mi v praveku ušlo, existovať ešte môže.

Článok Cathcarta je super, ako vždy

Hog (11) napsal 10.08.2019 v 11:51

IvanDvoutakťák (2824) napsal Dnes v 11:32

Díky,, že mně to (zatím) nikdo nedal "vyžrat" ...
Měl jsem samozřejmě na mysli tříVENTILY ČZ .

A můžeš mě říct proč? Vždyť každý n o r m á l n í fanda motorsportu viděl, že je to překlep !

IvanDvoutakťák (5061) napsal 10.08.2019 v 11:32

Díky,, že mně to (zatím) nikdo nedal "vyžrat" ...
Měl jsem samozřejmě na mysli tříVENTILY ČZ . . .

Kamikadze-Ace (3351) napsal 10.08.2019 v 11:19

krásné čtení ke kafíčku a zákusku

Komik64 (3036) napsal 10.08.2019 v 11:13+1

Díky za skvělé připomenutí opravdu výjimečného závodníka... Skvělej jezdec i mechanik, od motorek odešel na opravdovém vrcholu (3x za sebou mistr světa v obou nej- kategoriích + 7. titul předtím, 1 x 3. ...), aby za pár a na pár let patřil ke špičce a 1x i vyhrál F1... MiMozemšťan93 bude mít do třicítky pravděpodobně i Aga (a to on naposledy nej- kategorii vyhrál až v "Kristovejch letech"...). Atd., atd., atd. A my se tady zase o víkendu budem dohadovat o Kornfeilovi od Berouska , Padájovi, Loríkovi... Asi by to chtělo víc oddělovat zrno od plev (byť ve srovnání s "normálními smrtelníky" skvělými, ale ve srovnání s TĚMI NEJ-... ).

IvanDvoutakťák (5061) napsal 10.08.2019 v 08:51

Další příběh, který nemá chybu
Navíc tříventilem připoměl "strakonické" tříválce Bohuša Staši




TOPlist