husqvarna_svartpilen_801_2




Sága otce a syna I: Kenny Roberts Sr. a Yamaha YZR500

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PinkPanther (844) napsal 27.01.2020 v 19:39

Jó, to byla doba, když King Kenny tenkrát vlít do Evropy a všichni jsme čuměli jak puci jak lítá do zatáček po předním, zatáčku driftem a výjezd po zadním

Honzis (44) napsal 27.01.2020 v 09:19+1

Beranidlo : Díky za technickou poznámku, moje chyba nejen v překladu. Jak už psal Jarda, pod každým článkem je odkaz "nahlásit chybu". To nám chodí do mejlu a není možné to přehlédnout. Není v našich silách číst všechny komentáře u všech článků několikrát každý den, občas někdo napíše komentář třeba po měsíci, co byl článek zveřejněný...
rsjawkar : Těší mě, že navzdory dalším blábolům náš server stále navštěvujete. Pokud byste si ještě stačil všimnout kouzelného odkazu "nahlásit chybu", nemusel byste být smutný, že chyby, o nichž nevíme, neopravujeme.

gorkin (4444) napsal 26.01.2020 v 20:15

No není to nádhera

bruttopyr (396) napsal 26.01.2020 v 10:40

Krásný článek!
Na fotkách 19-22 je vidět, jak teňoučký byl tehdejší rám - ve srovnání s pozdějšími Deltaboxy...

rsjawkar (85) napsal 25.01.2020 v 14:38

Děkuji za článek, moc hezké počtení, i přes další blábol.
Beranidlo: Měl jsem připravenou odpověď, ale jsem rád, že mě předběhl někdo mnohem zkušenější. Smutné je, že Motorkáři.cz chyby v článcích neopravují.

Kamikadze-Ace (3371) napsal 25.01.2020 v 12:44

Kaficko, dorticek a cteni:) tohle joooo!

Robertsovy barvy treba na vyrocni R1 2007

Beranidlo (15) napsal 25.01.2020 v 12:01+1

Článek výborný, ale místy by to chtělo trošku víc jazykové šikovnosti při překladu, aby člověk znalý věci nemusel číst i mezi řádky.
Jednu věc, týkající se sání řízenému pístem, bych opravil, cituji: "které pomáhaly řešit vrozený problém dvoudobých motorů s rozvodem pístem, a sice symetrické časování – spousta paliva vylétává ven výfukem, protože mělo dosti času se smíchat s výfukovými plyny."
To je samozřejmě nesmysl. Sání a výfuk jsou fyzicky oddělené pístem a časování přefuků nedovoluje, aby k propojení přes válec došlo. Důvodem, proč rozvod sání pístem nedovoluje velký rozsah otáček, je v jeho symetrickém časování a velkém úhlu sání pro vysoké otáčky. Sací systém, jeho objem a délka spolu s dobou otevření sacího kanálu, se musí naladit právě pro ty vyšší otáčky, ale v otáčkách nízkých je kvůli velkému úhlu otevření sacího kanálu vytlačovaná směs z klikové skříně zpět do sání, kde se navíc obohacuje. Každý, kdo kdy laboroval s kotoučovým šoupátkem, tuhle věc zná.

3 reakce

Jarda
Jarda 26.01.2020 v 15:59

Ahoj, diky. Podíváme se na to v pondělí až budeme v redakci. Stačí vždy chybu nebo překlep nahlásit pod článkem. Vše čteme a v případě chyby opravujeme. Není pravda, že je to ignorovano. Díky.


dratek (5) napsal 25.01.2020 v 09:39+2

Super článek, jako vždy když se popisují silniční stroje i s komentářem závodníka. Díky




TOPlist