yamaha_demo_tour




RTM 350: Nejsilnější a nejrychlejší závodní 350 všech dob

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PinkPanther (844) napsal 26.11.2019 v 12:28

Ty Jawy 350 typ 673 byly dle literatury vyrobeny 3 kompletní + 2 motory se zvětšeným vrtáním pro třídu 500.
Jedna je v Národním technickém muzeu v Praze ( údajně Ivyho ), tu jsem viděl,
kde ostatní dvě by mě docela zajímalo.
Rovněž, jestli někdo vyrobil nějakou nebo nějaké repliky jako byly vyrobeny Pudilovy čtyřválce ČZ.




IvanDvoutakťák (5065) napsal 26.11.2019 v 09:59

A to ta 350 H4 Jawa je "někde v Hořicích, Jawkářu ?
Ty "modelářský" 2T motory se opravdu vyrábí zde v "mém" Brně !

rsjawkar (85) napsal 25.11.2019 v 12:41

Také si přihřeji polívčičku a pochlubím se cizím peřím.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 25.11.2019 v 11:40

Přidám několik dnešních *Brno-made* dvoutaktů od MVVS s.r.o
*************************************************************************


TopSBK (86) napsal 24.11.2019 v 23:16

Pěkné čtení. Díky

papiboy (1259) napsal 24.11.2019 v 22:43+1

Na motocykloch sme sa do socializmu nedostali, lebo RVHP bolo proti...


IvanDvoutakťák (5065) napsal 24.11.2019 v 21:54

Jawa 350 V4 / RTM 350 H4
**********************************


Franky (155) napsal 24.11.2019 v 21:27

Franky (155) napsal 24.11.2019 v 21:06+1

JAWA 350 V4 letos v akci!
Anglán přivezl dvě a obě jezdil. Nedělal z toho žádný ultramega majetek, ale stroj z minulosti, který je zážitkem pro radost pojezdit!
A tak to má být!

IvanDvoutakťák (5065) napsal 24.11.2019 v 18:47

Jawa 350 V4 / RTM 350 V4 (ale spíš t.zv. H4 á-la RG 500 )
*******************************************************************

papiboy (1259) napsal 24.11.2019 v 09:40+1

No ano, to bola iná hudba, tie časy...

deluxa (347) napsal 24.11.2019 v 07:54

o "urovni" pretekania v tych casoch si nieco mozme domysliet aj z foto kde ma hen ten Perugini zalepene koleno lepiacou paskou na koberce... 2t forever...

cechradovan (53) napsal 24.11.2019 v 01:38+1

Co k tomuto článku dodat , určitě velká paráda , a v dnešní době slza v oku.....

gorkin (4444) napsal 23.11.2019 v 21:51

Nádhera...já 2takty miluju...a závodní motorka u mne bude vždy jen 2taktni....tohle číst je pastva pro duši... Diky

PRESLY (337) napsal 23.11.2019 v 21:18

…, v letech 1996-1998 v 26 letech jsem měl jako první japonskou motorku po naší Jawě 350 a MZ 251 a to Yamahu RD 350, a bylo to perfektní svezení !!!, jezdil jsem s ní po okruhu 300 ZGH a dodnes na ni vzpomínám jen v tom nejlepším , pápla si tenkrát při sportovní jízdě 10 litrů Superu, ale jízdní zážitek perfektní...

Retro (29) napsal 23.11.2019 v 19:26

Ďalšia perla. Tie články sú balzam na dušu
Len sa divím, že taký špičkový novinár akým Alan je, pri výčte Ringhiniho diel nejak zabudol na dvojvalcovú šupatkovu 350-ku Ringini-Bimota.

PawelZX (169) napsal 23.11.2019 v 17:14

Tyhle články miluju tahle motorka jak kdyby 4 válcové jawě z oka vypadla. Vlastně všechny naše 4V byli 350 , to znamená že je nezaslapli komunisti , ale i samotný pravidla. Ale je jasný že 420ka byla v zaslapana.

rsjawkar (85) napsal 23.11.2019 v 14:42+2

Děkuji za článek, opět pěkné počtení. Pouze bych si dovolil poopravit chybu v počtu výfukových kanálů. Nejsou dva, ale jeden se dvěma postranními kanálky. Je to patrné z fotografie. Ten kdo se zabývá 2T, tak určitě ví o čem je řeč.

Mr.Dreamer (46) napsal 23.11.2019 v 11:23

Bylo by možné k těmto přeloženým článkům dát i odkaz na originál?

1 reakce

Jarda
Jarda 23.11.2019 v 20:34

Proč? Nevěříš překladu Jana Rameše, který dělá motonovinářinu 15 let.? Máme tyto články přímo od Alana přes jeho email a ftp. Já platím za články jak Alanovi, tak i za překlad Honzisovi. Originál možná bude na jiném zahraničním webu se kterým Alan spolupracuje. Odkaz ale nevím. Díky.


IvanDvoutakťák (5065) napsal 23.11.2019 v 09:34


IvanDvoutakťák (5065) napsal 23.11.2019 v 09:10

IvanDvoutakťák (5065) napsal 23.11.2019 v 09:00

Dle MOTORCYCLESPECIFICATIONS :

IvanDvoutakťák (5065) napsal 23.11.2019 v 08:57+4

I mezi sériově vyráběnými motocykly kategorie do 350 ccm byla v té
krásné a neopakovatelné době královnou, samozřejmě dvoutaktní ,
celokapotovaná RD350R / 1990-2 , 60+ PS .

kikin18 (47) napsal 23.11.2019 v 08:42+5

Motorka i článek




TOPlist