ktm_kveten




Nesnesitelný egoista i štědrý zaměstnavatel. To byl hrabě Domenico Agusta, kmotr Grand Prix závodění

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
papiboy (310) napsal 03.05.2021 v 23:09

rsjawkar, som rád, že som sa narodil v dobe, že som polovicu života musel jazdiť na dvojtaktoch.
Ale v sedemdesiatych rokoch bol každý deň sviatkom, keď sme stretli CB 750 alebo trebárs 900 Z1...
Ortodoxného motorkára nemôže žiadny iný motorkár pobúriť, nech má hocjaký vyhranený názor.
Ja napr. obdivujem vašu zanietenosť a znalosti - aj s Ivanom - ohľadom dvojtaktov.

rsjawkar (32) napsal 03.05.2021 v 12:52

Děkuji za další exkurzi do historie. Doufám, že nepobouřím ortodoxní fanoušky "hudebních motorů". Jsem rád, že jsem se narodil v době, kdy těmto strojům v GP už zvonil umíráček. Díky tomu jsem mohl zažít dvoutaktní éru, která byla bohužel po cca 30ti letech direktivně přerušena, ale i tak stála za to...

Heki (220) napsal 03.05.2021 v 11:28

Výsledky za ním byly, ale dělat s ním muselo být peklo.

FiZzeR (237) napsal 02.05.2021 v 22:21

Abych furt jen neprskal, výjimečně dobrej článek

Škoda, že jsem se nenarodil dřív.

afro-r1 (357) napsal 02.05.2021 v 10:55

Pouhych 63 let neni tehdejsi optikou zase tak malo. Kolik chlapu tehdy kolem 65 let umiralo.
Nedavno jsem cetl knihu z 60. let - kapitan letel jeden ze svych poslednich letu - vzdyt uz mu za par let melo byt 50...

Martin.er (3) napsal 01.05.2021 v 20:46

Fantastický fotky

papiboy (310) napsal 01.05.2021 v 17:41+2

Príspevok od Hoga mi pripomenul rok 1974 a úžasnú stíhaciu jazdu Boneru.
Ago už jazdil Yamahu, Read a Bonera, oba MV.
Po štarte Read viedol, po ňom jačavé japonské dvojtakty a v polovici pelotónu predunel Bonera.
Lenže Bonera postupne prekonával aj Readove najlepšie časy a predieral sa dopredu.
Read stále viedol a keď predunel, obecenstvo bolo na nohách - ale sadali sme na stále kratšiu dobu, Bonera mal životný deň a tiež sa všetci postavili, keď predunel, ten zvuk MV je nezabudnuteľný.
Na konci preleteli obe MV Agusty v závese, Read prvý, Bonera druhý.
Kto tam nebol, môže ľutovať...

realkosmen (441) napsal 01.05.2021 v 15:10+1

Tyhle clanky nemaji chybu. Diky za ne.

Priste neco o Johnu Surteesovi, to musel byt vsestranny talent.

Komik64 (794) napsal 01.05.2021 v 14:52+2

Velká (co velká - OBROVSKÁ !!!) jména motosportu...

laďa-prášil (58) napsal 01.05.2021 v 13:57

Pěkný článek, jen ty definice
takže následovala 98 Turismo s tříkvaltem a plunžrovým zadním odpružením

Hog (11) napsal 01.05.2021 v 13:41+4

Do dnešních dnů mě zvuk MV s Agostinim v sedle zní v uších, když na "starém okruhu"
odřazoval před nájezdem do zatáčky na Veselce a potom zatáhl na rovince do Baltisbergerovy zatáčky !
Ještě dnes mám husí kůži, když si na to vzpomenu "

fomax (138) napsal 01.05.2021 v 12:55

Byl to sice pacholek a despota, ale ty jeho motorky byly parádní!

gresini (2644) napsal 01.05.2021 v 12:18+1

MV Agusta - co dodat - tenkrát nedostižné motorky s fantastickým zvukem a neuvěřitelným jménem a popularitou! Vynikající článek!

De_Bacio (14) napsal 01.05.2021 v 10:17+1

Hodně dobrej článek




TOPlist