husqvarna_svartpilen_801_2




Neander 1400 Turbodiesel: Spousta síly za tři litry nafty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Targus (430) napsal 06.07.2021 v 10:01

Parádní práce konstrukčního týmu.
Je ovšem jasné, že to nemá šanci na komerční využití, protože cena.

FiZzeR (362) napsal 05.07.2021 v 14:42

Jakým jazykem je to napsaný?

Anti (390) napsal 04.07.2021 v 22:48-1

Četl jsem o tom když to vznikalo. Tak krásnou a zajímavou technickou koncepci degradovat typem paliva..
Ale NCkáři by tu spotřebu záviděli

Zelinář (292) napsal 04.07.2021 v 13:47

Panove. Je to cca 10 let co jsem prodal (blbec, vim) staryho holdra, malotraktor z cca 30-40 let a to byl jednovalec 600cm, nafta, DVOUTAKT! A vcil mudrujte...

Heki (401) napsal 04.07.2021 v 12:56+1

mě se to libi. technika i design.

dokonce pamatuju clanek kdyz s tim tehda pred lety prisli. do dneska jsem zil v tom, ze se to normalne vyrabi (vyrabelo).

_Molok_ (-2) napsal 04.07.2021 v 11:14-1+1

Spolehlivost a čistější emise... Dál jsem už nečet....

Mig_35 (345) napsal 04.07.2021 v 09:46-5+3

Dokážu pochopit, když se petrolhead pohoršuje nad motorkou na elektřinu.
Ale nafta patří akorát do bagru, všechno ostatní včetně dodávky má jezdit na benzín...

Codo (353) napsal 03.07.2021 v 21:55-1

Je to mimo zbožštění všech super točících motorů a jekot motoru milujících motorkářů. Mně jako eNCéčkáře tenhle motor nadchnul. Nejsem příznivcem kvílících motorů.
Prostě jedna z možností vývoje a technických lahůdek. Škoda, že se komerčně nechytila (ale jasný je proč). Díky za článek, skvělej!

dracan (134) napsal 03.07.2021 v 17:03+2

A tak na tom bych se rád svezl!

zdenik (2) napsal 03.07.2021 v 12:06+2

Shodou životních a pracovních okolností jsem měl možnost podílet se na evoluci a aplikaci tohoto motoru (dvouválec o objemu 800ccm) pro lodní motory (neander shark). Zajímavostí je že část týmu, který na tomto motoru pracoval, přešla z vývoje motocyklů Horex. Hlavní inženýr zodpovědný za vývoj a aplikaci byla další legenda motosportu-superbiků, Rupiho konkurent, Harry Kleinmann.

hrouda13 (150) napsal 03.07.2021 v 12:00+2

Paráda a moc zajímavé počteníčko diky
Já bych na klidné cestování naftaka v masine klidně bral. Ty hodnoty jsou parádní. Hlavně ten kroutak vs spotřeba

Hog (11) napsal 03.07.2021 v 10:48+1

Bomba článek i motorka ! S elektrikou tomuhle bude konec ! Móóóóc velká škoda !

IvanDvoutakťák (5061) napsal 03.07.2021 v 10:30+4

Jak vidno , Alan s Honzisem mají smysl pro každou *srandu* ...
Všechny jsou hódně *čtivý* a tak získají tak pěkný reakce jako od mr.Hony
Dodám , že hodně zdejších ""komentátorů"" může Honymu závidět jeho partu
*sedlající* převážně starší ročníky bajků a píší o nich způsobem, kterej mně,
kamenožrouta, vždycky dokáže potěšit - např. :
***Ikona, legenda, pramáti všech muscle naked biků! / Splněný sen, dokonalý lék
na krizi středního věku...znám všechny plusy a hlavně minusy, ale srdci neporučíš /
Hlavně jsem to chtel ve zdraví dotáhnout domu,protože je prosinec a venku jen
2 stupně, tak na nějaké jančení není chut.Ale táhne to jak prase. / Po zběsilostech
na závodních okruzích přichází na řadu trošku relaxu. (atd.) ***

Piki (61) napsal 03.07.2021 v 10:28+2

Moc zajímavá technika

Pikec (32) napsal 03.07.2021 v 10:16+1

Díky moc za článek

mr.Hony (37) napsal 03.07.2021 v 08:22

Zdravim,
Opet pekny clanek, takze vhazuji penize do virtualniho prasatka. Rad bych Alana pozadal o clanek zde zminovane Ducati supermono. Videl jsem ji v Ducati muzeu a urcite bych si zkusenosti s moto rad precetl.
Diky

vojtechposmourny (300) napsal 03.07.2021 v 08:19+1

Konečně zase test nějakýho řádnýho úletu!
Diky za něj.

K167 (1466) napsal 03.07.2021 v 08:17+1

175 Nm při 2600 ot/min. z objemu 1430 ccm je u motocyklů parádní údaj i v dnešní době.
Díky za další zajímavý článek.




TOPlist