Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hezke. Mam stary casopis Motor z roku 1927 kde je inzerovana helma garantovana anglickou ACU. hadam ze to byla zalezitost spis pro zavodniky nez pro tehdejsi bezne motorkare. pridavam fotku, ale nevim jestli se mi ji podarilo nahrat...
Sim > to je pravda, bohužel. Ale všechno se dá naštěstí naučit a udělat z toho návyk. V rodině jsme se nikdy nepoutali, až do chvíle, kdy měla sestra nehodu jako spolujezdec v autě. Naštěstí byla tehdy přivázaná, protože kdyby ne, tak by tu už nebyla... Odnesla to jen spálená kůže od pásů. Od té doby se poutáme všichni a já osobně bych nikdy do auta nesedl bez připoutání. Bez pásu si připadám jakoby nahý... Ovšem stále víc mě zaráží chování řidičů a to i těch z povoláni - nezastavení na stopce s plným autobusem pasažérů, volání za jízdy, předjíždění z prava o nedodržování rychlosti ani nemluvím, humus! A pak se opicajti hojej na slušných řídicích.
Článek je perfektní a moc za takové čtení děkuji, zároveň se přimlouvám za víc podobně kvalitních článku. Je tak dál!
PremdaHonda: Dík za postřeh Snažil jsem se dohledat - těch 75 k je skutečně chybný údaj, to měly motory JAP v BS SS100 až od roku 1934 (verze Alpine Grand Sports). Lawrencův poslední stroj byl rv. 1932, motor JAP, výkon tedy nejspíš 50 k (aspoň dle údajů anglického BS klubu). Opraveno a omlouvám se.
Článek dobrý,jen si myslím,že Lawrencův Brough Superior určitě 75 koní neměl..u posledního a nejsilnějšího modelu z roku 1939 je uváděno 45 koní...ale to je úplně jedno,s článkem to nesouvisí,jen pro upřesnění
Jirka4137 > jedna vec je (ne)pochybovat, druha je to spravne pouzivat. A je uplne jedno, jestli se bavime o prilbe na motorce, nebo pasech v aute. Pristup "riziko tu je, muzu mu predchazet, ale me se to urcite nestane, tak na to kaslu" je stale velmi casty
zajímavé
hezke. Mam stary casopis Motor z roku 1927 kde je inzerovana helma garantovana anglickou ACU. hadam ze to byla zalezitost spis pro zavodniky nez pro tehdejsi bezne motorkare. pridavam fotku, ale nevim jestli se mi ji podarilo nahrat...
Já tyhle starý fotky miluju. Všimněte si, že v každé době, kdo seděl ma mašině, tak z něj cosi vyzařuje. Krása.. Díky za článek ;)
Oba články perfektní. Moc děkuji.
Výborné, díky
Hodne zajimave
Pěkné počtení. Díky!
Luxusni clanek, zajimave informace, jen tak dal
//silodrome.com/new-brough-superior-ss100/ myslim ze moze byt, nieje to az tak zleee..
No jo, ale někde u moře..., vítr ve vlasech, za tebou hezká holka... Romantika je věc. Pravda poněkud riskantní, ale kdo jsme někdy neriskovali, že?
Sim > to je pravda, bohužel. Ale všechno se dá naštěstí naučit a udělat z toho návyk. V rodině jsme se nikdy nepoutali, až do chvíle, kdy měla sestra nehodu jako spolujezdec v autě. Naštěstí byla tehdy přivázaná, protože kdyby ne, tak by tu už nebyla... Odnesla to jen spálená kůže od pásů. Od té doby se poutáme všichni a já osobně bych nikdy do auta nesedl bez připoutání. Bez pásu si připadám jakoby nahý... Ovšem stále víc mě zaráží chování řidičů a to i těch z povoláni - nezastavení na stopce s plným autobusem pasažérů, volání za jízdy, předjíždění z prava o nedodržování rychlosti ani nemluvím, humus! A pak se opicajti hojej na slušných řídicích.
Článek je perfektní a moc za takové čtení děkuji, zároveň se přimlouvám za víc podobně kvalitních článku. Je tak dál!
PremdaHonda: Dík za postřeh Snažil jsem se dohledat - těch 75 k je skutečně chybný údaj, to měly motory JAP v BS SS100 až od roku 1934 (verze Alpine Grand Sports). Lawrencův poslední stroj byl rv. 1932, motor JAP, výkon tedy nejspíš 50 k (aspoň dle údajů anglického BS klubu). Opraveno a omlouvám se.
Super clanek, potesil a obohatil
Pěkný článek i fotky.
Super článek.
Článek dobrý,jen si myslím,že Lawrencův Brough Superior určitě 75 koní neměl..u posledního a nejsilnějšího modelu z roku 1939 je uváděno 45 koní...ale to je úplně jedno,s článkem to nesouvisí,jen pro upřesnění
Jirka4137 > jedna vec je (ne)pochybovat, druha je to spravne pouzivat. A je uplne jedno, jestli se bavime o prilbe na motorce, nebo pasech v aute. Pristup "riziko tu je, muzu mu predchazet, ale me se to urcite nestane, tak na to kaslu" je stale velmi casty
Osvícený pan doktor. Jeho práce zachránila nejeden život a zranění. Dnes už o nutnosti přilby snad nikdo nepochybuje.
Pro zajímavost. Britské plechové přilby MK I byly stejné s výsadkovejma přilbama, pouze vnitřek byl jinej a jinak uchycenej
Pěknej článek
Paráda
Děkuji za výborný článek