globalmoto_duben_nolan




Moto Guzzi 500 Bicilindrica: Metuzalém motocyklového závodění

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zolik. (35) napsal 10.02.2020 v 09:58

Skvělý článek, díky za něj -a všechny od Alana vůbec. Mimochodem, sláva Gambalungy / Gambalungina musela být opravdu velká, když i Jozíf a spol. těmto guzzinám věnovali několik obrázkových stránek ve Vyšší škole motorismu, slovy chvály nešetříc... prostě špička špiček té doby.

papiboy (1244) napsal 03.02.2020 v 10:29

Je to vec prekladu, niekto to nazýva dvojité bubnové, niekto zdvojené bubnové, niekto obojstranné bubnové, s tými definíciami je to už dávno riadne skomolené, keď už každý je blogger a novinár, aj keď nemá žiadne technické vzdelanie.
Do toho sa namontuje ešte Google-translator a zázračné technické riešenia sú na svete...
Brzdy sú inak korektne popísané v článku, je tam náboj s čelusťami z oboch strán.
V technických údajoch ale bije do očí, že tam ostala definícia "Rozměr předího kotouče" - ale kvôli tomu sa neoplatí nahlásiť chyby v článku ani odpornému vrtákovi-puntičkárovi, ako som ja...

Metrkrychlovy (4) napsal 03.02.2020 v 09:44

Brzdy vpředu 2 buben, kravina roku
Viz. technické údaje

jendazeleny (432) napsal 02.02.2020 v 19:27

sedlson (22) napsal 01.02.2020 v 14:30+1

Děkuji za skvělé počtení.

papiboy (1244) napsal 01.02.2020 v 11:30

Hele, Moto Guzzi!

Je najvyšší čas oprášiť ten vodník Bicilindrica a využiť v nejakej sériovke.
Viem, že kapacity fabriky (pomali na pamiatkárskom zozname UNESCO) len ako-tak stačia, ale ten fan.klub len jednej koncepcie pomaly vymiera...

U BMW tiež neostali len pri boxeroch...

Článok zase výborný pre mládež aj stárež

indi750 (191) napsal 01.02.2020 v 10:45

Skvělý článek o úžasném stroji, díky




TOPlist