Moto Guzzi 500 Bicilindrica: Metuzalém motocyklového závodění
Text: Alan Cathcart | Foto: Jan Rameš | Foto: Kyoichi Nakamura | Zveřejněno: 31.1.2020 | Zobrazeno: 9 732x
Text: Alan Cathcart | Foto: Jan Rameš | Foto: Kyoichi Nakamura | Zveřejněno: 31.1.2020 | Zobrazeno: 9 732x
Skvělý článek, díky za něj -a všechny od Alana vůbec. Mimochodem, sláva Gambalungy / Gambalungina musela být opravdu velká, když i Jozíf a spol. těmto guzzinám věnovali několik obrázkových stránek ve Vyšší škole motorismu, slovy chvály nešetříc... prostě špička špiček té doby.
Je to vec prekladu, niekto to nazýva dvojité bubnové, niekto zdvojené bubnové, niekto obojstranné bubnové, s tými definíciami je to už dávno riadne skomolené, keď už každý je blogger a novinár, aj keď nemá žiadne technické vzdelanie.
Do toho sa namontuje ešte Google-translator a zázračné technické riešenia sú na svete...
Brzdy sú inak korektne popísané v článku, je tam náboj s čelusťami z oboch strán.
V technických údajoch ale bije do očí, že tam ostala definícia "Rozměr předího kotouče" - ale kvôli tomu sa neoplatí nahlásiť chyby v článku ani odpornému vrtákovi-puntičkárovi, ako som ja...
Brzdy vpředu 2 buben, kravina roku
Viz. technické údaje
Děkuji za skvělé počtení.
Hele, Moto Guzzi!
Je najvyšší čas oprášiť ten vodník Bicilindrica a využiť v nejakej sériovke.
Viem, že kapacity fabriky (pomali na pamiatkárskom zozname UNESCO) len ako-tak stačia, ale ten fan.klub len jednej koncepcie pomaly vymiera...
U BMW tiež neostali len pri boxeroch...
Článok zase výborný pre mládež aj stárež
Skvělý článek o úžasném stroji, díky