husqvarna_svartpilen_801_2




Kawasaki X-09: Návrat do Grand Prix, který nedopadl

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
De_Bacio (13) napsal 31.03.2020 v 15:14

Pěkný článek. Celkem zajímavé technické řešení, ikdyž asi ne tak šťastné.

rsjawkar (85) napsal 31.03.2020 v 15:04

Já myslím, že u civilní verze bylo všechno v cajku, řadový 2vál, 2T, 65 koní, 131kg. I když, véčko je ale véčko ….

Honza-K (830) napsal 31.03.2020 v 14:10+4

Jak by řekl náš Jára Cimrman... Někdo musí být pionýrem slepých uliček, někdo musí říci ostatním:" přátelé, tudy ne..."
Ale jinak zajímavý strojky, moc díky za článek. Člověk si zase rozšíří obzory...

Jinak ten zpuchřelej přední slick, to je docela síla...

VIZI (1419) napsal 31.03.2020 v 12:14

Boeri helmets

IvanDvoutakťák (5069) napsal 31.03.2020 v 10:42+1

Díky za *lahůdkovou připomínku* doby vrcholných technologií "silnice"
I když není výhradně 2T Už jen ty přední *carbony* ...
Než jsem si uvědomil, že na nákresu ideje motoru X-09 není tříválec
(a to nahoře je sání) , "přemohla" mně vzpomínka na klikovky s ojnicemi
po 120° ...

Gilless (265) napsal 31.03.2020 v 10:09

Pekne pocteni o zajimavem stroji Ale hned v prvni vete vidim chybku, Kawa ma uz 5 titulu v rade




TOPlist