globalmoto_duben_nolan




Jedinečná AF1 250 z roku 1987: První Aprilia, která vyhrála Grand Prix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
gorkin (4444) napsal 16.06.2022 v 16:24-1+1

Paráda.. dvoutakt je prostě pravé závodní náčiní

jks (1) napsal 15.06.2022 v 10:05+1

Tady byl svět ještě v pořádku, relativně malá firma dokázala čelit takové převaze, jakou už v té době Honda a Yamaha byly... Ivano Beggio byl prostě srdcař, který svojí značkou žil, bohužel ho konkurence udolala a následně musel továrnu prodat gigantu Piaggio ?... Krásná doba, kdy 2t motorky byly opravdu motorky, dnes už to prostě není ono.

Le-Corbusier (432) napsal 15.06.2022 v 08:35

Jinak mě okouzluje i ta grafika bez reklam v trikolóře.

Le-Corbusier (432) napsal 15.06.2022 v 08:32

Prosím Vás tandemové uspořádání válců znamená tedy válce "řadově" za sebou se dvěma klikovkama? Jako to mělo výhodu?

charlie66tm (0) napsal 14.06.2022 v 13:00

Taky to jezdil Dalibor Žižka.

imoladu (90) napsal 13.06.2022 v 22:04

Já měl tandem ROTAX 250 s hliníkovým deltabox rámem HARRIS.Super motor,krouták.Pár věncu z Brna na něm mám.

rsjawkar (85) napsal 13.06.2022 v 08:09+2

Děkuji, co napsat, další parádní článeček ze Zlaté - Dvoutaktní éry GP. V dnešní "Době traktorové", na mě tyto články působí jako balzám. Pozitivní je, že 2T technologie přežívá alespoň v off roadu. K poslednímu odstavečku. Někde jsem četl, že se konstruktérům u Rotaxu, nepodařilo uspokojivě "uškrtit" šoupátkový motor V2 90°, proto byl zvolen pro civilní Aprilii RS 250 osvědčený jazýčkový motor Suzuki RGV 250.

charlie66tm (0) napsal 12.06.2022 v 09:28

Ještě tuhle nádheru jezdil Antonín Mandrla z Opavy a Šobáň z UH. Tu motorku po Pertlíčkovy mám doma.

ReeJack (2) napsal 11.06.2022 v 19:42+2

Měl jsem Aprilia 250 RS - Jinej motor, samozžejmě ;) ale ty Brembo 4pístky 280mm byly nepřekonatelný. V té době udělat 70m se spolujezdcem na předním kole byla hra pro pětiletý dítě.... ( no dobře se zkušeným spolujezdcem, Ale P. Miky ví).
Ty brzdy byly jak z jinýho světa, navíc ten podvozek.... tehdejší 600ccm fíírtakty byly ztracený - ne na brzdách, ale na sprostotě toho brutálniho dvou cyklu...

LAJWEC (380) napsal 11.06.2022 v 17:44+2

Paráda v té době jsem fandil Regimu a ty motory mě fascinovaly,protože u nás je jezdili Vašík,Pertlíček a v AMK Pisárky Brno Laďa Mráz. Teď nevím jestli i Mandrla
Aprilka krásný stroj i technicky. Dík za článek a vzpomínku na dobu opravdových závodních motorek.

ivano (499) napsal 11.06.2022 v 16:12+1

Ano, ano....zlatá doba dvojdobá

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.06.2022 v 08:48+3

***Absolutní porno*** mezi články - díky Alane + Honzisi !
1987 : téměř 75HP z DVOUválce 250 ccm ...

vojtechposmourny (305) napsal 11.06.2022 v 08:33

Parádní čtení!




TOPlist