globalmoto_duben_nolan




Humber 2 3/4 hp TT: Motorka, která před 110 lety vyhrála Tourist Trophy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sardel (63) napsal 31.05.2021 v 14:24

Ad mazání. Nedalo mi to a našel jsem originál.
https://www.motorcyclistonline.com/riding-1911-isle-man-junior-tt-winning-humber-350-humble-beginnings/
Takže všechno je úplně jinak: "Four drops per minute is best..." Překlad je teda úplný blábol. Navíc ta pumpa podle fotek nevypadá jako "poloautomatická" s regulací kapek, nýbrž jako obyč špricka. Tak nevím...

zolik. (35) napsal 31.05.2021 v 11:03

Dotaz k mazání: nemá to být spíš "jen" 1x za 4 minuty? Představa, že co 15 vteřin se dostává nová porce oleje by znamenala i docela velkou spotřebu.. ?

Honza-K (830) napsal 31.05.2021 v 10:00

Jezdil s tímhle na Manu, musel být vážně velký zážitek !!!
A průměr 60kmh na tehdejších silnicích, velký frajeři...

jendazeleny (432) napsal 30.05.2021 v 20:53

PĚKNÁ HISTORIE I ČLÁNEK ! Ale stejně, zajet na tomto výkonově slabém stroji a na tehdejším mizerném povrchu trati TT, průměr skoro 70 km/h, to je neuvěřitelné!

rogih (1000) napsal 30.05.2021 v 19:42

Na takovém peklostroji absolvovat TT! Pro našince už těžko představitelné. Ale svést se na tom dnes musí být úžasný zážitek.

Destroyer (237) napsal 30.05.2021 v 16:47

nikde som nenašiel obrázok ako je riešená prevodovka v zadnom náboji. Nevie niekto prihodiť obrázok?

afro-r1 (513) napsal 30.05.2021 v 09:05+1

2 3/4 HP mi pripomina Zündapp 6,25 PS, aneb kazda setinka kone se pocita.

Anti (390) napsal 30.05.2021 v 07:54

Popis té anabáze nutné pro rozjetí a samotnou jízdu mi vyvolává úsměv na tváři. Hlavně v porovnání s dnešní dobou kdy se montují pomocníci úplně na vše...
Holt, dřív jste si museli jízdu zasloužit! Krásný výlet do úsvitu motocyklové techniky...

papiboy (1259) napsal 29.05.2021 v 23:25

Takéto stroje nie sú na cestu do práce, jak tu niekto písal.
Spraviť s takou raritou pár kilometrov, tak to mám Vianoce...

sardel (63) napsal 29.05.2021 v 20:56

Já bych to ovládání zas tak nedramatizoval, je to klasika. To už jsem řídil i horší A Ensigny jsou ty nejobyčejnější a nejlevnější čínský falcáky, to taky není žádná hitparáda...

ptchopper1 (-5) napsal 29.05.2021 v 18:05

Luxusní stroj, není co víc psát

KVTU (106) napsal 29.05.2021 v 11:01+1

Na takovýchto strojích se z obyčejné cesty stává neobyčejná a úžasná. Mohl jsem si užít víkend na Zundapu z roku 1924 a bylo to nezapomenutelné. to kouzlo svezení dnešní stroje mít nikdy nebudou.

Pikec (32) napsal 29.05.2021 v 10:58+1

Díky moc za pěkné čtení

abbany (137) napsal 29.05.2021 v 08:22+2

Nádherne technické skvosty




TOPlist