Humber 2 3/4 hp TT: Motorka, která před 110 lety vyhrála Tourist Trophy
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kyoichi Nakamura, archiv | Zveřejněno: 26.5.2021 | Zobrazeno: 8 636x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kyoichi Nakamura, archiv | Zveřejněno: 26.5.2021 | Zobrazeno: 8 636x
Ad mazání. Nedalo mi to a našel jsem originál.
https://www.motorcyclistonline.com/riding-1911-isle-man-junior-tt-winning-humber-350-humble-beginnings/
Takže všechno je úplně jinak: "Four drops per minute is best..." Překlad je teda úplný blábol. Navíc ta pumpa podle fotek nevypadá jako "poloautomatická" s regulací kapek, nýbrž jako obyč špricka. Tak nevím...
1 reakce
Dotaz k mazání: nemá to být spíš "jen" 1x za 4 minuty? Představa, že co 15 vteřin se dostává nová porce oleje by znamenala i docela velkou spotřebu.. ?
4 reakce
Jezdil s tímhle na Manu, musel být vážně velký zážitek !!!
A průměr 60kmh na tehdejších silnicích, velký frajeři...
PĚKNÁ HISTORIE I ČLÁNEK ! Ale stejně, zajet na tomto výkonově slabém stroji a na tehdejším mizerném povrchu trati TT, průměr skoro 70 km/h, to je neuvěřitelné!
Na takovém peklostroji absolvovat TT! Pro našince už těžko představitelné. Ale svést se na tom dnes musí být úžasný zážitek.
nikde som nenašiel obrázok ako je riešená prevodovka v zadnom náboji. Nevie niekto prihodiť obrázok?
2 reakce
2 3/4 HP mi pripomina Zündapp 6,25 PS, aneb kazda setinka kone se pocita.
Popis té anabáze nutné pro rozjetí a samotnou jízdu mi vyvolává úsměv na tváři. Hlavně v porovnání s dnešní dobou kdy se montují pomocníci úplně na vše...
Holt, dřív jste si museli jízdu zasloužit! Krásný výlet do úsvitu motocyklové techniky...
Takéto stroje nie sú na cestu do práce, jak tu niekto písal.
Spraviť s takou raritou pár kilometrov, tak to mám Vianoce...
2 reakce
Já bych to ovládání zas tak nedramatizoval, je to klasika. To už jsem řídil i horší A Ensigny jsou ty nejobyčejnější a nejlevnější čínský falcáky, to taky není žádná hitparáda...
Luxusní stroj, není co víc psát
Na takovýchto strojích se z obyčejné cesty stává neobyčejná a úžasná. Mohl jsem si užít víkend na Zundapu z roku 1924 a bylo to nezapomenutelné. to kouzlo svezení dnešní stroje mít nikdy nebudou.
3 reakce
Díky moc za pěkné čtení
Nádherne technické skvosty