yamaha_demo_tour




Horex: tradice a současnost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ub88 (9) napsal 07.02.2013 v 14:36

Určitě bych si ho nekoupil. Stejně jako Jawu.

GSXJarda (274) napsal 04.02.2013 v 20:33+1

Moc hezkej článek

seikos (975) napsal 04.02.2013 v 20:29

mmprelude: asi tak. Na rozdíl od Horexu je ovšem život Jawy soustavně udržován dotacemi ze státního rozpočtu. Až jednou (za mnoho let) dojdou státu peníze nebo trpělivost, bude značka Jawa taky na prodej a třeba taky důstojně povstane

jardapl (-67) napsal 04.02.2013 v 13:14-1+1

Fundovaný příspěvek.

Alexanderovic (32) napsal 04.02.2013 v 12:20

zajimavost: Red-Porsche Killer, s 4ma Horexovyma motorama
//www.werner.de/kultschmiede/kultrpk.html

mmprelude (17) napsal 04.02.2013 v 11:13+2

Koukám, že stejnej průser jako Jawa, akorát, že Horex se někdo pokusil reinkarnovat důstojným modelem.

muscle_biker (50) napsal 04.02.2013 v 10:47

vsetka cest... dufajme ze coskoro predstavia aj kompresor verziu ktora by bola este viac nadopingovana pri sucastnom znizeni spotreby paliva... ovsem "supercharger" a zabudovanie nieco stoji... ale nie kazdy jazdi rocne 3.000km... je hodne bajkerov co robia 30.000 a tam je to jasne... co takto vyrukovat s dvojkovym horexom kompresor a rovno na LPG pohon! priatelia v HOREXe, predstavte HOREX COMPRESSOR VR6-LPG a zacne trhanie asfaltu za "bagatel", bez prievanu v penazenke!! toto by bolo naozaj revolucne riesenie!...a navyse este aj neplanovane protikrizove...




TOPlist