globalmoto_duben_nolan




Ducati 750 GT: Před 50 lety vznikl motor V2, který italskou značku zachránil

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.10.2020 v 02:31

super clanek, mel sem ho v prohlizeci 3 mesice otevreny, ze si ho nekdy prectu az bude chvilka a to se stalo ted, jednim dechem.

nicmene, V2 nejede a je to i na youtube

Frames (25) napsal 06.07.2020 v 12:24

Bezva články, ale stále mi v této sérii z historie schází popisy u jednotlivých obrázků. Některé lidi poznám - Bordi, Farné, Seeley, ale spoustu zase nee. Chtělo by to podrobněji.
Ale OK!

papiboy (1260) napsal 06.07.2020 v 08:04

Technicky je to stále V-motor, strojarina definíciu "L" nerieši, leda ak by to malo rôzne zdvihy valcov.
Ak zabudujem V-motor dole hlavou, mám ho nazvať motor do "A" ?
Ako by sa menil názov motorov do H alebo W v závislosti od spôsobu zabudovania?

Taglioni bol ale macher, jemu to "L" sa bere, obrazne vysvetlil, že Ducati predsa neni HD...

svahilec (11) napsal 06.07.2020 v 01:36

Tady nebyla jen statni dotace, ale i poptavka. U nas pan Felgr, jestli si dobre pamatuju jmeno, ziskal dotaci bez poptavky. Tech x desitek milionu slo vyuzit jinak nez k vyrobe tezke nadprilis vykonne motorky. Ducati vzdy tezila ze zkusenosti zavodu, ne z popravky nejakejch policajtu, proto je unikatni. Vite, vo cemmluvim. Dycky jsem sympatizoval s tim, ze s nizsi vahou a vyssim kroutivym momentem.

Anti (391) napsal 05.07.2020 v 22:10

A já měl za to,že Ducati začala s dvouválci do L...

Borntobewild (5) napsal 05.07.2020 v 20:13

Pěkný, zajímavý článek. Ač vlastním úplně něco jiného, Ducati je svou technikou fascinující. Článek mě úplně nahlodal, koupit si od Ducati nějaký vrak na hrabání a mazlení.

imoladu (90) napsal 04.07.2020 v 21:28

Jedno GT 750,z první serie 500 kusu mám doma ,je na renovaci,kdyby někdo chtěl.

HiddenSnake (27) napsal 04.07.2020 v 21:27

Krasnej clanek ...jeste neco z historie me oblibene aprilky prosim

zdalis (17) napsal 04.07.2020 v 19:52

Paradni clanek! Diky! Vsechno spatne je k necemu dobre. Myslim politicke zasahy do tuzeb konstrukteru. Uvideme co se o 2020 bude povidat za 50 let. Zda jsou zde nyni take hrdinove kteri tvori budoucnost aniz by to vedeli a byli nejak extra placeni ....

Zedsdead (293) napsal 04.07.2020 v 17:41

Dík za kvalitní četbu.
GTčko (to nové) bohužel z programu vypadlo. Moc tomu nerozumím. Všichni vyrábí retro a Ducati tuhle krásnou mašinu zařízne..Škoda.

IronDave (87) napsal 04.07.2020 v 13:49

Ano, ty tyto motorky se pohybují řádově v desítkách tisíc eur dle verze a stavu, historie atd. Jsou tam kousky s cenou i k 60 000 euro.
Každopádně je to nádhera a můj nesplnitelný sen.

Destroyer (237) napsal 04.07.2020 v 13:43

...a pravdou je, že tie staré GéTéčka vymizli ako zlé spomienky na socík. Dnešná cena za obyčajné GT je cez 20.ooo Eur a to nemá ani desmo. Veľmi podobná cena ako za neskorší SS! a to je znepokojivé. O to viac obdivujem kolegu z Nemecka, ktorý na ňom 750GT chodí v lete do práce ako na bežnej moto.




TOPlist