Coleman Suzuki GS1000R TT F1: Nejúspěšnější monokok
Text: Alan Cathcart | Zdroj: Terry Stevenson | Překlad: Jan Rameš | Foto: Phil Aynsley | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 12 681x
Text: Alan Cathcart | Zdroj: Terry Stevenson | Překlad: Jan Rameš | Foto: Phil Aynsley | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 12 681x
Parádní konstruktérská práce čistá mechanika paráda,prostě nádherný starý superbike propracovaný do posledního detailu.Co ještě dodat,no to je prostě SUZUKI!
Jo,to by chtělo udělat repliky.Už tolikrát jsem se bil do hlavy,že jsem tu Katanu 1100 prodal!
Nádhera. Články od Cathcarta vlastně vždycky
Víc takových článků
WadeGYTR, Dj_Sharky: Jj, je to kvůli odlehčení
IvanDvoutakťák: To si nemůžeš pomoct správně, je to v článku i napsané: celý design rámu i stroje z Katany vycházel
Nemůžu si pomoct , mně díky té stříbrné barvě
a červenému nápisu na nádrži připomíná Katany
( z 80.let ! ) ...
WadeGYTR: ty důlky na tom motoru by tam mohli být kvůli odlehčení
ja si nemuzu pomoct, ale ty stary "kulaty motorky" jsou proste daleko hezci nez ty dnesni hranato-spicaty "vetrelci"
Zaklad pro banditackej gs-f (-xr)motor
Celkově lahodící oku
Perfektný článok! Viete prečo sú tie jamky/priehlbiny/dulky na bloku?? Koli chladeniu, či?
nádhera
Nezkutecny machři
Je to super, jen po pádu neměniš jen nádrž, ale celou motorku
Ten ďolíčkatej motor je pekelnej
Moc pěkný článek! ?