husqvarna_svartpilen_801_2




Coleman Suzuki GS1000R TT F1: Nejúspěšnější monokok

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
LAJWEC (380) napsal 29.08.2019 v 14:36

Parádní konstruktérská práce čistá mechanika paráda,prostě nádherný starý superbike propracovaný do posledního detailu.Co ještě dodat,no to je prostě SUZUKI!
Jo,to by chtělo udělat repliky.Už tolikrát jsem se bil do hlavy,že jsem tu Katanu 1100 prodal!

tomasd. (35) napsal 26.08.2019 v 22:10

Nádhera. Články od Cathcarta vlastně vždycky

Dargas (5) napsal 26.08.2019 v 20:39

Víc takových článků

Honzis (44) napsal 26.08.2019 v 10:45

WadeGYTR, Dj_Sharky: Jj, je to kvůli odlehčení

Honzis (44) napsal 26.08.2019 v 10:39

IvanDvoutakťák: To si nemůžeš pomoct správně, je to v článku i napsané: celý design rámu i stroje z Katany vycházel

IvanDvoutakťák (5070) napsal 26.08.2019 v 10:15+1

Nemůžu si pomoct , mně díky té stříbrné barvě
a červenému nápisu na nádrži připomíná Katany
( z 80.let ! ) ...

Dj_Sharky (0) napsal 26.08.2019 v 08:19

WadeGYTR: ty důlky na tom motoru by tam mohli být kvůli odlehčení

kerut (51) napsal 26.08.2019 v 02:12+1

ja si nemuzu pomoct, ale ty stary "kulaty motorky" jsou proste daleko hezci nez ty dnesni hranato-spicaty "vetrelci"

blackblues (1507) napsal 25.08.2019 v 23:33

Zaklad pro banditackej gs-f (-xr)motor

Mann (1514) napsal 25.08.2019 v 21:17

Celkově lahodící oku

WadeGYTR (79) napsal 25.08.2019 v 21:03

Perfektný článok! Viete prečo sú tie jamky/priehlbiny/dulky na bloku?? Koli chladeniu, či?

gorkin (4444) napsal 25.08.2019 v 17:19

nádhera

PawelZX (170) napsal 25.08.2019 v 13:47

Nezkutecny machři

KapitanMasakr (-29) napsal 25.08.2019 v 11:55

Je to super, jen po pádu neměniš jen nádrž, ale celou motorku

vojtechposmourny (305) napsal 25.08.2019 v 11:41

Ten ďolíčkatej motor je pekelnej

Majkl454 (0) napsal 25.08.2019 v 09:37

Moc pěkný článek! ?

cechradovan (53) napsal 25.08.2019 v 09:12




TOPlist