Cagiva V592: Nejkrásnější pětistovka všech dob!
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Phil Masters | Zveřejněno: 14.7.2022 | Zobrazeno: 11 131x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Phil Masters | Zveřejněno: 14.7.2022 | Zobrazeno: 11 131x
https://youtube.com/watch?v=PrfJQE38Xxw&feature=share
Kdyz muzeme mit pomalou tridu Emoto, ktera skoro zadne fanousky nema...proc nemuze byt jeste vlozeny zavod 2t 500 bez asistentu (pouze rychlorazeni) s dnesnim pokrokem. Priznejme si ze na dnesni motoGP by to sice rychlostne nemelo ,ale surove pulitry bez asistentu to by byla i dnes nezapomenutelna podivana a zavodnici skutecni hrdinove Divaky i slavu by to dnes melo
5 reakcí
..porno
Škoda, že Cagiva pohřbila sama sebe...když to vezmu kam se dostal koncern Piaggio a s jakým portfoliem, nebo BMW, či Ducati atd, tak škoda Cagivy...
No, koncern Fiat je na tom jak přes kopírák..asi bych ty odbory zrušil
1 reakce
Díky za skvělý čtení o povedený motorce a to jak vzhledově, tak technicky !
A jako bývalý majitel Cagivy Raptor si říkám jaká je škoda, že Castiglionové (po prodeji Ducati a Husqvarny) nechali značku Cagiva umřít a soustředili se jen na MV Agustu.
Teď už teda nemají ani tu když jim došly prachy, ale to už je jiná záležitost...
1 reakce
Já ji chci
Prostě dvoutakt má své kouzlo a pro mě jízda na něm vyžaduje větší um a respekt. Srovnání mám bohužel jen z motokrosu, 250 2t a 450 4t. 250 je větší zábava, teda aspoň pro mě. Tuto 500 bych fakt chtěl projet
1 reakce
Už dnes večer i toto bude minulostí ...
"Razítko" M.cz zakrývá datum konání 15.- 17.7.2022 ...
Byla krásná
super citanie o super technike vdaka za clanok
Nejhezci bike vsech dob, byla pro mne Cagiva Johna Kocinski.
https://m.facebook.com/warm.up.lap/photos/john-kocinski-cagiva-500gp-instamoto-instamotorcycle-moto-motorcycle-motogp-moto/2963675833675364/
... četl jsem, že když Ed podepisoval smlouvu s Cagivou , říkal že na tomhle sportu vydělal spoustu peněz a že mu to chce na oplátku alespoň zčásti vrátit (a taky trochu na truc - jako brilantní technik taky vyzradil vše co věděl od Yamahy a Hondy, kteří ho "odkoply".....), jinač měla už v té době elektronicky nastavitelný zadní tlumič, když dal plný plyn, zadní "brko" mu ztuhlo, když přijel do technické pasáže, zase mu změklo, ke konci vývoje udělali karbonový rám a skončili s účastí v GP 500 ccm...., na ten závod v Maďarsku si pamatuji, pak jsem s odstupem času pořídíl Cagiva Mito 125, repliku této Cagivy, pěkná hračka na ježdění, ale sypala se mi.....
1 reakce
Ta její krásně tvarovaná dlouhá prdel je prostě TOP!!
To je ono !!!
2 reakce
Pro me byla best of v594 s johnem kocinskim v sedle a 11 na kapote. Tu bych moc rad tady videl test!!!
2 reakce
Ta by se neztratila ani dnes. Krásná motorka.
Italové prostě umí a celý svět je jen kopíruje.
Kurwa to je žráááádlo
Velice děkuji za parádní počtení. Další technická perla z doby, kdy se pro nejvyšší level silničních závodů, používaly nejvýkonnější spalovací motory v historii. (měrný výkon) Pro mě je nejkrásnější pohled na dvoutaktní GP500 bez kapot. Proto musím konstatovat, že krásný byly všechny...
pořád je vzhledově atraktivni, kapoty jsou jen prostě přizpůsobené výfukům. Ale ten rám a kyvka to je pecka na tu dobu.
Pěkná je pořád,ale už by to chtělo nějaké úpravy - hlavně zkrátit a upravit zadek za sedlem i pod ním
1 reakce
Krásná to dvoutaktní doba
2T 170koníků a 130kg boží
1 reakce
Jj, souhlasím, boží čtení.
Zase super článek
Super článok zase!
( Ivan bude mať erekciu... )
5 reakcí