hsq_vitpilen_701




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
fatman (28) napsal 13.05.2019 v 18:22

Targus
"Za pětašede bylo v éře fichtlů nové auto."
To jo, ale kolik byl průměrný výdělek?resp.kolik násobků platu to bylo a je teď?
Trochu soudnosti...
Ano, i pro mě je 65tis.Kč za 125cítku až až
Vůbec netvrdím, že je lehké to ušetřit a vždycky mě zdvihne hláška, že"za ty love na rozmlácení do lesa dobrý" !
Jinak bych byl , coby teenager, asi v sedmým nebi(kdyby se mi kámoši nesmáli, že mám Yuki)...Hodně nás bavilo jezdit po polňačkách "za horizont" na táborák...Simson enduro byl nedostižnou metou ...

Plameňák01 (18) napsal 27.04.2019 v 21:49

A za ty mínusy gumy kloužou na vodě u Triumphu Tiger 800 XC klouzali taky a byla to motorka několikrát dražší.
Tuhý řazení, u mojí KTMky šlo u nový taky hůř řadit a jak teˇjde z lekhka řadit, jenom je problém na místě zařadit neutrál.
Kufry jsou našroubovaný já měl na Varanovi nerezový kufry a taky sem je měl šroubovaný, otázka chvilky a byly dole.
Takže za mě, mínusy nemusí být zas takový problém, záleží na úhlu pohledu.

Plameňák01 (18) napsal 27.04.2019 v 21:40

Za mě vcelku zajímavá motorka za zajímavou cenu. A odstředivka místo filtru, je za mě zajímavej počin, odpadá výměny filtru ( ale jsou pro změnu pěkně špinavý ruce ) a podle mě výrobně dražší než klasickej fitr. No a Zetory s ní toho najezdili a jezdí do dnes.

callowsick (186) napsal 25.04.2019 v 12:27

ad olejový filtr - není tam klasický filtr, ale odstředivka, která vyhazuje nečistoty z oleje a zachytává je na svý stěně. Po x desítkách tisíc km se to čistí. Třeba polskej Fiat Maluch to tak měl taky. Spolu s krátkým intervalem výměny oleje to stačí na docela běžný kilometrový výkony v rámci třídy.

jinak se mi celkem líbí, až na dvě věci: chybělo by mi kontrolní okýnko na hladinu oleje a ta váha je docela velká (což jde asi na vrub celý tý cestovní výbavě, padákům atd)

DOMINATOR (1250) napsal 25.04.2019 v 12:24

Vypada to že je tak jak ma být

Honzis (26) napsal 25.04.2019 v 09:09+1

K té diskusi o správně či špatně nasazené spojce řetězu - tady je výřez z hi-res fotky, abyste nemuseli brejlit s lupami Tak, jak je to vidět, čili na spodní lajně řetězu, je spojka nacvaknuta tak, že tu otevírací část má vlevo a pevnou vpravo. Podle mě je to cajk

DOMINATOR (1250) napsal 25.04.2019 v 07:20

Pěkné jibi se mi to teda vice než kdysi muj simson

elvis78 (21) napsal 24.04.2019 v 21:31

celkově se mi líbí Hodnotim celek. Ale stejně chci MG nebo Streeta R a nebo raději vůbec nic

CZ175_1967 (105) napsal 24.04.2019 v 20:27

plejtvak: "Koukám na ten motor, za víc než 60 litrů už by ten šmejd mohl mít i olejový filtr. Jaká asi bude životnost toho motoru?" Moje další přibližovadlo o obsahu 125 ccm také nemá olejový filtr a pokud nejdem debil a olej si vyměním nejpozději každých 3000 km, jak je předepsáno, o životnost motoru rozhodně nemám strach. 3000 km na výměnu se může zdát málo, ale když si vezmeme, že je tam toho oleje litr (u mé "strojovny" ) a kolik toho člověk na stopětadváce tak za rok najede, tak pro mě osobně je to v pořádku. Filtr by byl tak v ceně dvou litrů oleje, to je na 6000 km.

CZ175_1967 (105) napsal 24.04.2019 v 20:20

PBM2: "u kdejakého přibližovadla je spínač na bočním stojánku, takže nic, co by překvapovalo .." Tak nevím, u mého "přibližovadla" je také spínač na bočním stojánku, ale ten funguje tak, že motor chcípne, pokud jedu se zařazenou rychlostí a dojde k vyklopení stojánku nebo třeba pokud bych se chtěl s vyklopeným stojánkem rozjet, abych nehodil držku.

plejtvak (17) napsal 24.04.2019 v 18:01

Koukám na ten motor, za víc než 60 litrů už by ten šmejd mohl mít i olejový filtr. Jaká asi bude životnost toho motoru?

PBM2 (83) napsal 24.04.2019 v 17:25

Když vezmu jednotlivé "nedostatky", tak:
- motor nejde nastartovat s vyklopeným stojánkem - nevím, jestli je to nějaká podmínka EU, ale u kdejakého přibližovadla je spínač na bočním stojánku, takže nic, co by překvapovalo
- kufry nejsou jednoduše sundávací, musejí se odšroubovat - a to je jako potřeba tak často sundávat? Občas bude majitel rád, že je jen tak něčí nenechavé ruce nedají lehce dolů. Možná lehce nepraktické, ale většinou je majitel stejně nebude dávat dolů při každém zastavení a taky nebude hrozit, že jen tak na nerovnosti upadnou
- tuhé řazení - možná kus a nebo si to opravdu ještě sedne
- přilnavost pneu na mokru - běžná vlastnost pneu u motorek z této části světa. Kdyby na to montovali značkové, i ta cenovka by se začala pohybovat směrem nahoru. Jsou větší značky, u kterých často slyším, jak za sucha jsou super, ale za mokra nedrží stopu a je to o infarkt.
Celkově to vypadá dobře, cena je příjemná, pokud bude fungovat alespoň tak dobře a dlouho, jak vypadá, tak si to majitel hodně užije. Zatím je to u Yuki novinka a i když to v Číně vyrábí na tuny pod mnoha dalšími značkami, mohlo by to mít úspěch. Dejme tomu čas, ten a zkušenosti majitelů ukáží.

Targus (176) napsal 24.04.2019 v 16:24

Heki

Za pětašede bylo v éře fichtlů nové auto.

Jiná doba, nemá cenu vzpomínat...
Pokud daj fotříci půlku, tak by to dnes šlo i z prázdninových brigád.

Targus (176) napsal 24.04.2019 v 16:21

Robinsson

No já mám problém to rozpoznat i s lupou!!!

Asi bych měl chtít k narozeninám slevový kupón na cestu do krematoria!

Targus (176) napsal 24.04.2019 v 16:18

vilémx
Robinsson

Kdybyste byli mladí, chytří a krásní, tak jako jsou lidé, jimž je tento stroj určen, okamžitě byste pochopili, že mašina je právě připravena K COUVÁNÍ!!!

Beztak se to takhle v Čajně musí po novém dělat.

Jelikož jste staří a protivní dědci, tak jako já (starý a protivný je každý nad třicet), trapně hledáte chyby u druhých a myslíte si, že nikdo nerozpozná vaše základní neznalosti nového couvacího stylu.

Robinsson (-16) napsal 24.04.2019 v 15:34

a já potřebuju brýle ted sem si to zvětšil a je opačně

Robinsson (-16) napsal 24.04.2019 v 13:42-1

vilemx: na tebe je dobře sofistikovanej material asi i ta řetězová spojka, která je nasazená správně

kawassak (101) napsal 24.04.2019 v 12:18+2

Celkem i líbivé a za ty peníze rozumný kompromis. V souvislosti s našim dětstvím v minulém století, již zmíněnými jawkami a pincky, mě napadá, že dnešní potěr se ale nemá dost dobře jak základní elektrotechnice a mechanice v garáži naučit, něco okoukat... Doject někam na kejvačce nebylo jen řídit a mít na benál, to bylo občas hodně zasloužené dojetí do cíle... Tak ty jafky měly něco do sebe...

stráťa (107) napsal 24.04.2019 v 11:39+1

Myslím že dneska našetřit 65000 není ani pro teenagera žádnej neřešitelnej problém, stačí chtít. Lidi nejsou, platí se slušně a na brigádách to nebude moc jiný.

vilemx (182) napsal 24.04.2019 v 11:38-1+2

Chudák motůrek tahat 150 kg těžký exemplář, ale na druhou stranu chtít za šest pětek nějaký sofostikovanější materiál... Naštěstí se motor nadře jen do prvního roští nebo vysoké trávy, protože obráceně nacvaknutá řetězová spojka se potom postará o adventure zážitek

marafzs600 (56) napsal 24.04.2019 v 11:19-1

Je to hezký a asi i vcelku dobrý, ale moc českých ,,teenagerů'' si na to stejně asi nenašetří. A ti starší si pravděpodobně koupí něco jiného.

Mike70 (75) napsal 24.04.2019 v 10:45+1

Je to pěkný

Heki (161) napsal 24.04.2019 v 10:38+2

V šesnácti jsem jezdil na fichtlu a byla to svízel. Furt v ruce šroubovák a klíč na svíčku...

Kdybych měl tehda tohle, to bych si pískal.

Ikdyž je fakt, že 65 papírů jsem v šestnácti taky neměl a dokupy bych je nedal.

libac22 (142) napsal 24.04.2019 v 10:32

Krásná motorka a mladejm to moc přeji , ale tý zadní kyvce bych nevěřil ani pozdrav ta to jediná kazí ...

Vaclavkyzek (7) napsal 24.04.2019 v 10:11

Paráda

sramis (90) napsal 24.04.2019 v 10:07+2

Asi bude spolehlivejsi nez moje Ciza a Mustang dokupy. Dojel jsem s nima vsude, ale casto jsem musel delat predstih u cesty, jelikoz se proste opotreboval. Tohle asi bude OK, ke vsemu v 16-ti lahoda.

Kdysi byvala Yuki smesna, nevim jak je to dnes, o kolik je kvalita lepsi? Jsou tu nejaky vlastnici?

31081 (230) napsal 24.04.2019 v 10:03+1

Krásná malorážka.Za tu bych dal v 18 cokoli




TOPlist