Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rado_> To jsou ale ti praví tažní koně , co mají sílu jako bejk a k tomu ani moc nežerou... Jinak já mám na Monstřisku zatím na tacho jen něco málo přes 50 tisíc , a také stále dupe jako za mlada...
DMC:Na zadním kole to má cirka 110 koní bez náporu a na tu váhu Proti tomu je tvoje Ducna kozí dech, takže na ní se nauč a pak si kup tady toto jako pořádnou moto Jel jsem na 2006ce a po litrovým dvouválu konečně trochu vzrušení
DMC > na devítkové Dukárně jich mám ještě míňe, ale nejsou to chcíplí poníci, ale italští plnokrevníci, že ano Mimochodem, letos podruhé v Sevastopolu a opět bez vady na kráse, Monstřík má za sebou 64000 a nevadí mu to
jojo, je to čím dál tím menší Mám 174cm a ty lokty jsem už na kolenou cítil. Ale před hlavou bylo pořád dostatek místa. Na druhou stranu co s nohama, že? Jednoznačně pro vyšší jedince je Suzuki GSX-R 600 mnohem lepší...
Ušmudlaných 100 vysokootáčkových poníků na zadním kole , absence krouťáku a jezdí to za 10 litrů? Teda asi by mě to na tom moc nebavilo... Ale tak pro začátek proč ne že jo...
no když se na to posadíš na stojanu někde na výstavě, tak se ti zdá malá. Ale já na ní najezdil letos 4 000 km a nejvíc po městě(dojíždění do práce, na kafe atd). Díky tomu jak je malá, tak prokličkuješ třeba na nuseláku absolutně bez problému a nemusíš se plácat na jedničku.Nejdelší výlet byl letos 600km za den. (Pha-Lipno-Slapy-Praha) a kromě bolavýho zadku vše ok.
mirra, no asi máš masochistické sklony , mne by sa po 5 min. zablokovali kolená a nevystrel by som nohu , hnusne to potom bolí. Na CBR600RR som ledva dostal nohy na stupačky, toto asi moc iné nebude.
Mám 191 a jezdí se mi na ní super. Ať už na okruhu, po silnicích nebo i po Praze. Je vidět, že 99% z vás na ní nikdy nejelo . Ale to je asi na všech diskuzích tady!!
Né že by ty 125- byly tak velký,ale ty 6-ky jsou tak malý! Vždyť je to tragedie. Já se svýma 197 bych dneska těžko hledal 6-ku, na kterou bych se vešel.Stará dobrá ZX-6 by ve srovnáním s tímhle byla neskutečně prostorný a rozměrově se rostahující monstrum
tak mi nova r6 nepripada jako yamaha r125 . tak jako si nemyslim že je to motorka pro začatečnika od 18 let a k tomu yamaha nevydava zablokovane verze na 25 Kw . ja mam r6 04 a maximalne spokojeny sice jezdim 8 - 15 tisic otaček ale to k tomu patri
jezdil sem na 09, byla to zabava, ale 4kg nahoru a 4kone dolu s vymluvou aby byl plynulejsi prechod ze strednich otacek - pricemz se na druhe strane u sportaku na spotrebu nekouka, no dost si to odporuje sportak ma byt zameren predevsim na horni pasmo otacek, co se deje pod 12tis u 600cc by nikoho nemelo zajimat
- a vy se divíte? Vždyť to je ideální první motorka pro 18ti leté motorkáře (aspoň podle častých reakcí na fóru, kde minimálně polovina lidí potřebuje litra, protože šestka "nejede").
kam zapojím kabel od cidla oleje prosím
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2010-06/16263/20100625141035-IMG_0310_JPG_resize_470x316__type_jpg_.JPG
PRUJEM ?
Supersportovní malorážka?!
Rado_> To jsou ale ti praví tažní koně , co mají sílu jako bejk a k tomu ani moc nežerou... Jinak já mám na Monstřisku zatím na tacho jen něco málo přes 50 tisíc , a také stále dupe jako za mlada...
BTW: Můj předchozí příspěvek směřoval jinam...
DMC:Na zadním kole to má cirka 110 koní bez náporu a na tu váhu Proti tomu je tvoje Ducna kozí dech, takže na ní se nauč a pak si kup tady toto jako pořádnou moto Jel jsem na 2006ce a po litrovým dvouválu konečně trochu vzrušení
DMC > na devítkové Dukárně jich mám ještě míňe, ale nejsou to chcíplí poníci, ale italští plnokrevníci, že ano Mimochodem, letos podruhé v Sevastopolu a opět bez vady na kráse, Monstřík má za sebou 64000 a nevadí mu to
jojo, je to čím dál tím menší Mám 174cm a ty lokty jsem už na kolenou cítil. Ale před hlavou bylo pořád dostatek místa. Na druhou stranu co s nohama, že? Jednoznačně pro vyšší jedince je Suzuki GSX-R 600 mnohem lepší...
Ušmudlaných 100 vysokootáčkových poníků na zadním kole , absence krouťáku a jezdí to za 10 litrů? Teda asi by mě to na tom moc nebavilo... Ale tak pro začátek proč ne že jo...
No motorka je to krásná a Tommy už podle fotografií náležitě užil
Designově se mi líbí starší modely více .
no když se na to posadíš na stojanu někde na výstavě, tak se ti zdá malá. Ale já na ní najezdil letos 4 000 km a nejvíc po městě(dojíždění do práce, na kafe atd). Díky tomu jak je malá, tak prokličkuješ třeba na nuseláku absolutně bez problému a nemusíš se plácat na jedničku.Nejdelší výlet byl letos 600km za den. (Pha-Lipno-Slapy-Praha) a kromě bolavýho zadku vše ok.
mam 192 cm a na tomhle se to opravdu normálně po silnici nedá , na okruh jo tam na to není čas , na silnici tak do 175cm . zlatá R6 03-05
mirra: pravda
mirra, no asi máš masochistické sklony , mne by sa po 5 min. zablokovali kolená a nevystrel by som nohu , hnusne to potom bolí. Na CBR600RR som ledva dostal nohy na stupačky, toto asi moc iné nebude.
Mám 191 a jezdí se mi na ní super. Ať už na okruhu, po silnicích nebo i po Praze. Je vidět, že 99% z vás na ní nikdy nejelo . Ale to je asi na všech diskuzích tady!!
Né že by ty 125- byly tak velký,ale ty 6-ky jsou tak malý! Vždyť je to tragedie. Já se svýma 197 bych dneska těžko hledal 6-ku, na kterou bych se vešel.Stará dobrá ZX-6 by ve srovnáním s tímhle byla neskutečně prostorný a rozměrově se rostahující monstrum
Když šestikilo, tk GSX-R, je macatější a ten design!!wow!!, a taky ukazatel zařazenýho kvaltu, palivový mapy, lahůdka!
He, tam kde toto začína ťahať sa moja motka ani nedá vytočiť . Niekedy by som si takúto malorážku aj vyskúšal, ale nezmestím sa, také je to malé
kurnik ondys ty si rozumbrada po ránu
ať to má kw kolik chce, prostě na té fotce to vypadá jak kolobrnda
tak mi nova r6 nepripada jako yamaha r125 . tak jako si nemyslim že je to motorka pro začatečnika od 18 let a k tomu yamaha nevydava zablokovane verze na 25 Kw . ja mam r6 04 a maximalne spokojeny sice jezdim 8 - 15 tisic otaček ale to k tomu patri
jezdil sem na 09, byla to zabava, ale 4kg nahoru a 4kone dolu s vymluvou aby byl plynulejsi prechod ze strednich otacek - pricemz se na druhe strane u sportaku na spotrebu nekouka, no dost si to odporuje sportak ma byt zameren predevsim na horni pasmo otacek, co se deje pod 12tis u 600cc by nikoho nemelo zajimat
- a vy se divíte? Vždyť to je ideální první motorka pro 18ti leté motorkáře (aspoň podle častých reakcí na fóru, kde minimálně polovina lidí potřebuje litra, protože šestka "nejede").
Souhlas...
když jsem dnes otevřel motorkare.cz tak první moje reakce byla "zase testují nějakou 125"
Přesně
skoro stejně to proběhlo u mě
když jsem dnes otevřel motorkare.cz tak první moje reakce byla "zase testují nějakou 125"