husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
soha (0) napsal 27.10.2015 v 23:02

kam zapojím kabel od cidla oleje prosím

acALIEN (-4) napsal 23.08.2010 v 13:03


//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2010-06/16263/20100625141035-IMG_0310_JPG_resize_470x316__type_jpg_.JPG

PRUJEM ?

Antesdeabrir (0) napsal 23.08.2010 v 12:45

Supersportovní malorážka?!

DMC.motobiker (-23) napsal 22.08.2010 v 10:56

Rado_> To jsou ale ti praví tažní koně , co mají sílu jako bejk a k tomu ani moc nežerou... Jinak já mám na Monstřisku zatím na tacho jen něco málo přes 50 tisíc , a také stále dupe jako za mlada...

BTW: Můj předchozí příspěvek směřoval jinam...

..Roko.. (7) napsal 22.08.2010 v 10:51

DMC:Na zadním kole to má cirka 110 koní bez náporu a na tu váhu Proti tomu je tvoje Ducna kozí dech, takže na ní se nauč a pak si kup tady toto jako pořádnou moto Jel jsem na 2006ce a po litrovým dvouválu konečně trochu vzrušení

Rado_ (555) napsal 21.08.2010 v 23:01

DMC > na devítkové Dukárně jich mám ještě míňe, ale nejsou to chcíplí poníci, ale italští plnokrevníci, že ano Mimochodem, letos podruhé v Sevastopolu a opět bez vady na kráse, Monstřík má za sebou 64000 a nevadí mu to

tommy58 (5) napsal 20.08.2010 v 10:25

jojo, je to čím dál tím menší Mám 174cm a ty lokty jsem už na kolenou cítil. Ale před hlavou bylo pořád dostatek místa. Na druhou stranu co s nohama, že? Jednoznačně pro vyšší jedince je Suzuki GSX-R 600 mnohem lepší...

DMC.motobiker (-23) napsal 20.08.2010 v 00:57

Ušmudlaných 100 vysokootáčkových poníků na zadním kole , absence krouťáku a jezdí to za 10 litrů? Teda asi by mě to na tom moc nebavilo... Ale tak pro začátek proč ne že jo...

.Padre. (76) napsal 19.08.2010 v 19:25

No motorka je to krásná a Tommy už podle fotografií náležitě užil

Interceptor (108) napsal 19.08.2010 v 18:23

Designově se mi líbí starší modely více .

mirar (-1) napsal 19.08.2010 v 15:56

no když se na to posadíš na stojanu někde na výstavě, tak se ti zdá malá. Ale já na ní najezdil letos 4 000 km a nejvíc po městě(dojíždění do práce, na kafe atd). Díky tomu jak je malá, tak prokličkuješ třeba na nuseláku absolutně bez problému a nemusíš se plácat na jedničku.Nejdelší výlet byl letos 600km za den. (Pha-Lipno-Slapy-Praha) a kromě bolavýho zadku vše ok.

wario (126) napsal 19.08.2010 v 14:50

mam 192 cm a na tomhle se to opravdu normálně po silnici nedá , na okruh jo tam na to není čas , na silnici tak do 175cm . zlatá R6 03-05

véna (67) napsal 19.08.2010 v 14:26

mirra: pravda

jean192 (153) napsal 19.08.2010 v 13:26

mirra, no asi máš masochistické sklony , mne by sa po 5 min. zablokovali kolená a nevystrel by som nohu , hnusne to potom bolí. Na CBR600RR som ledva dostal nohy na stupačky, toto asi moc iné nebude.

mirar (-1) napsal 19.08.2010 v 13:07

Mám 191 a jezdí se mi na ní super. Ať už na okruhu, po silnicích nebo i po Praze. Je vidět, že 99% z vás na ní nikdy nejelo . Ale to je asi na všech diskuzích tady!!

Durex (31) napsal 19.08.2010 v 13:02

Né že by ty 125- byly tak velký,ale ty 6-ky jsou tak malý! Vždyť je to tragedie. Já se svýma 197 bych dneska těžko hledal 6-ku, na kterou bych se vešel.Stará dobrá ZX-6 by ve srovnáním s tímhle byla neskutečně prostorný a rozměrově se rostahující monstrum

SuperSic58 (1307) napsal 19.08.2010 v 12:23

Když šestikilo, tk GSX-R, je macatější a ten design!!wow!!, a taky ukazatel zařazenýho kvaltu, palivový mapy, lahůdka!

jean192 (153) napsal 19.08.2010 v 12:09

He, tam kde toto začína ťahať sa moja motka ani nedá vytočiť . Niekedy by som si takúto malorážku aj vyskúšal, ale nezmestím sa, také je to malé

Lazyfucker (84) napsal 19.08.2010 v 11:44

kurnik ondys ty si rozumbrada po ránu
ať to má kw kolik chce, prostě na té fotce to vypadá jak kolobrnda

ondys (-1) napsal 19.08.2010 v 11:29

tak mi nova r6 nepripada jako yamaha r125 . tak jako si nemyslim že je to motorka pro začatečnika od 18 let a k tomu yamaha nevydava zablokovane verze na 25 Kw . ja mam r6 04 a maximalne spokojeny sice jezdim 8 - 15 tisic otaček ale to k tomu patri

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.08.2010 v 10:57

jezdil sem na 09, byla to zabava, ale 4kg nahoru a 4kone dolu s vymluvou aby byl plynulejsi prechod ze strednich otacek - pricemz se na druhe strane u sportaku na spotrebu nekouka, no dost si to odporuje sportak ma byt zameren predevsim na horni pasmo otacek, co se deje pod 12tis u 600cc by nikoho nemelo zajimat

Petr-RSV (38) napsal 19.08.2010 v 10:56

- a vy se divíte? Vždyť to je ideální první motorka pro 18ti leté motorkáře (aspoň podle častých reakcí na fóru, kde minimálně polovina lidí potřebuje litra, protože šestka "nejede").

ZZR1200 (127) napsal 19.08.2010 v 10:12

Souhlas...

lordKakacek (6) napsal 19.08.2010 v 09:48

když jsem dnes otevřel motorkare.cz tak první moje reakce byla "zase testují nějakou 125"

Přesně

Lazyfucker (84) napsal 19.08.2010 v 08:55

skoro stejně to proběhlo u mě

lopata75 (111) napsal 19.08.2010 v 08:53

když jsem dnes otevřel motorkare.cz tak první moje reakce byla "zase testují nějakou 125"




TOPlist