husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kybergreg (88) napsal 25.04.2020 v 16:24+2

Jo, taky bych ocenil, kdyby se dalo zprovoznit video, rád bych na něj kouknul. Nám, co koukaj po ojetech mašinách, by tyhle starší videa přišly vhod. Díky

papirek (-6) napsal 29.10.2012 v 21:31

Dalo by se opět zprovoznit video? Díky

vesikm (0) napsal 04.10.2012 v 21:34

To oko na brýlích je na přídělání zvýšeného blatníku :)

JP (206) napsal 31.03.2009 v 22:28

Dobrý test, ostatně myslím, úroveň testů je obecně fakt super. Pojďme si udělat jednou provždy jasno v kategorii cestovní enduro. Cestovní enduro vždyť už se to uvádí v názvu - cestovní odvozeno od slova cestovat... Je to tedy podle mě motorka, která nabízí příjemné svezení po silnici (kde nás jezdí 95%), bez problémů zvládne delší cesty ve dvou a k tomu nám umožní občasné projetí mimo nezpevněný povrch jako je např. polní, či lesní cesta. Záměrně nepoužívám slovo terén, to už je pro mě motokrosová trať a tam cestovní enduro nepatří! Když budu chtít lítat po motokrosové trati tak si pořídím hard enduro. Takže: pro mě je cestovní enduro – big třída, kterou si letos můžeme koupit jako novou: Honda Varadero KL 1000V, BMW 1200 GS, KTM 990 Adventure, Moto Guzzi Stelvio, Moto Morini Granpasso, Buell Ulysses XB 12 X, Benelli Tre 1130 K. Cestovní enduro střední třída: Aprilia Trail 650, BMW 800 GS, BMW 650GS, Honda Trasalp XL 700V, Kawasaki Versys (tam i cestovní enduro už moc nesedí), Yamaha XT 660Z Tenere, Yamaha XT 660R. Zapomněl jsem na nějakou motku?

mimouch (12) napsal 10.12.2008 v 10:29

miras83>> Dík za komentář. Ale. Ono když se na té motorce svezeš, tak zjistíš, že právě jízda po městě a víkendové vyjížďky "kolem komína" je zrovna to, co bude tahle motorka dělat v rukou 99% majitelů. Kufry se k tomu prodávají originální a celkem promakané, ale na cestování ve dvou a s bagáží bych si s tím asi opravdu netroufal, už vzhledem ke skromnému výkonu motoru. Ale to bylo v článku myslím zmíněno. Zkrátka i přes drsňácký image je to pořád motorka především pro každodenní použití s možností hrátek v lehkém terénu a jako takovou ji vnímám a hodnotím kladně.

miras83 (2) napsal 09.12.2008 v 12:33+1

Abych to pojal nějak komplexně.Asi Vám teď budu kafrat do redakce, ale když jste sem dali možnost komentářů, tak i s tím musíte počítat. Podle mého názoru by testy motorek měly odpovídat jejich zaměření. Pokud například jako v tomto článku testuju adventure motorku, teda aspoň je yamahou za ní vydávána, tak by se měly v testu rozhodně objevit údaje týkající se dalekých cest. Jaká užitečná hmotnost zbývá při obsazení motorky ve dvou, jak se změní jízdní vlastnosti při plným využití užitečné hmotnosti, jak jsou na tom v tomto zatížení tlumiče, jak je motorka připravena k montáži držáků zavazadel a příslušenství, její celková praktičnost pro cestování atd. Naopak jízda po městě mě u téhle motorky vůbec nezajímá, protože to se řeší u skútrů, nebo motardů. Prostě ten test ustrojit trochu víc pro tu kategorii. Taky chápu, že na celý test máte třeba jen jeden den, ale určitě se na to dá připravit. Jinak Vám všem v redakci patří díky za to, že takovýto portál vznikl, držíte ho při životě a podáváte nám stále čerstvé info z oblasti našich "úchylek".
No a k Tenerce? Určitě je fajn, když se v tak chudým segmentu starých dobrých endur na dráťákách objeví nová krev, ale bohužel ne vždy je člověk nadšen. Každý motorkář, kterému stojí jeho miláček v garáži se určitě zeptá, co nového a lepšího pro něj za ty peníze výrobce připravil? Jenže v tomto případě si myslím, že krom nového designu a dobrých brzd toho za 10 let moc není. Přesto se asi prodávat bude, protože přímý konkurenti vyhynuli.

XarlieN (0) napsal 08.12.2008 v 21:55

2mimouch: no o 100k ne, zhruba bych to videl tak o 30-50k navrch a to si myslim ze by lidi co chteji kvalitni moto dali. Samoze ne mainstream, ale nejen ten dela trh. V podstate by mi stacilo aby na KTM 690E (soucasna cena nekde kolem 200k) dali jen predni masku a je to ne ?

LukaSV (1) napsal 03.12.2008 v 22:34

nevypadá to věru zle!

marek321 (0) napsal 29.11.2008 v 14:54

No, ja tuto moto mam, predtym som lietal na geese 1200 od bawa a nemozem sa stazovat, kedze som zmenil zameranie z cestovania po civilizovanej Europe vo dvojici na cestovanie single a hlavne mimo civilizaciu. Brzdy - su fakt na jeden prst, mozno ten, komu to nebrzdi, by si ich mal vycistit - moto ide fakt jednym prstom na predne kolo. Predna vidla - staci utiahnut a zlepsi sa to - inak vymenit pruziny za progresivne. Verim, ze moto nesklame, i ked par konikov navyse by to urcite chcelo - skusim nechat naladit motor, sanie (K&N) i vyfuk (homolog. ladaky). Tak sa pytam - kde ma tato moto katalyzator a lambda sondu? LAMBDU predpokladam ze najdem v kolenach vyfuku, a KAT v zadnom tlmici, nie? Diky za rady, M.

technasia (1933) napsal 27.11.2008 v 15:57

motorka působí velice lehce a jednoduše.jsem zvědavej jestli yamaha taky oživý větší super tenere.nevíte někdo něco?

Meli (195) napsal 27.11.2008 v 12:27

//www.touratech.com/shops/015/images/kategorie/tit_tenere.jpg

- parada, proste parada...

Meli (195) napsal 27.11.2008 v 09:03+1

Kdo chce vic koni a 6ku a rovne sedlo lepsi podvozek tak je tu F800GS ne? (pripadne LC8) Kazdy vysvetluje co je pro vsechny ta nejlepsi motorka na dany typ pouzivani a nakonec pak lidi cestujou kolem sveta na Chunlanech a R1. Dulezite je aby se moto libila mne a pred koupi se projet - je to stejny jako u aut, mobilu a vseho - muzete mit predstavu ale stejne se pak trochu clovek prizpusobuje stroji a tomu co je v nabidce. Zatim muzu rict jen to, ze Tenere mne opravdu nadchla, moc se mi libi a je na seznamu. jeste jednou diky za pekny test a hlavne videjko!

Petr-RSV (38) napsal 26.11.2008 v 20:47

Amarok: v současné době je oficiální cena nového Trailu 164 900, takže jako novinka mohl být i dražší - víš kolik stál přesně?

Petr-RSV (38) napsal 26.11.2008 v 20:43

Amarok: Mnohem menší prachy? A kolik stál Trail, v době uvedení na trh jako novinka? Trail bude možná o něco lepší na silniční cestování, ale zase ztrácí na XTZ v terénu - jde o priority

Amarok (2) napsal 26.11.2008 v 17:39

To Petr-RSV: "Celkove lepsi" bych radeji netvrdil, ale lepsi pro cestovani je kterakoliv z mnou jmenovanych. Protoze jde, jak pise mimouch, o kompromis, tak Tenerka z nej vychazi nejhur a nejdraz. Ja mam Pegaso Trail a mam v podstate to samy za mnohem mensi prachy.

mimouch (12) napsal 26.11.2008 v 05:29

XarlieN >> Kvalt navíc a lepší podvozek by bylo super, udělalo by to z toho opravdu dobrou motorku, možná ještě lepší ráfky a 15 koní nahoru. Ale - taky by to udělalo jinou cenovku, stálo by to minimálně o 100 tisíc víc a koupilo by si to pár nadšenců. Takhle je to kompromis, jako je dnes 90% motorek, protože 90% zákazníků to tak chce.

XarlieN (0) napsal 26.11.2008 v 01:06

Nemůžu si pomoci, ale prostě mi na dnešním trhu absolutně chybí lehká Adventure motorka. Přitom by stačilo dát na KTM 690Enduro přední masku a případně ještě nádrž a je to. Nebo vyjít z verze 690 Rally (ale polidštit to i cenově). Tenerka se mi moc líbí, ale je to celé strašně kompromisní. Aspoň rychlost navíc a lepší podvozek.

XTeZeto (80) napsal 25.11.2008 v 19:11

Dá se koupit i za 168tis.A dost věcí si člověk může dodělat k obrazu svému.Jako třeba panceřovaný hadice,padací rám,chrániče rukou,místo kufru brašny páč ty se při pádu nerozpadnou a neutrhnou z motky kde co.A když s tím čověk padne tak ta škoda nebude zase tak veliká jako u jiných strojů tohoto zaměření.

Anti (391) napsal 25.11.2008 v 18:50

Připomíná Dakarské speciály?Jak komu.
I to Teneré tam bude samozřejmě levnější.Ale určitě za stejnou cenu.
Jde o to,že Teneré je v podstatě nová motorka,nový rám,motor,plasty.KLR vzniklo jako šestistovka v 84 a v 87 jako 650.Pointa je v tom,že od toho osmdesátého sedmého se ta mašina konstrukčně nezměnila,když pominu plasty.Kdežto Teneré je nové.A tak se ptám,kde je pokrok?Koupil jsem své KLR za 19tisíc.Pokud se rozhodnu pro koupi desetkrát dražšího,co mi nabídne navíc?

XTeZeto (80) napsal 25.11.2008 v 18:49

Jen ještě malá připomínka.Nějak se mi nezdá ten rok u toho startéru.

XTeZeto (80) napsal 25.11.2008 v 18:28

Konečně motorka která už v sérii připomíná dakarské speciálky.A ty já fakt můžu.Nechápu proč brečí někteří nad spotřebou.Nádrž má jako prase a PHM těžce slevňuje.Já si myslím že je to hodně dobrá volba pro začátek než nadupaná KTM nebo předraženej BAVORák.

Petr-RSV (38) napsal 25.11.2008 v 17:10

Anti: cena KLR je ale v přepočtu z ceny na USA trhu, ne? Toto srovnání je úplně mimo, ceny v USA jsou celkově nižší. KOlik myslíš, že by tam stálo Tenere, pokud by se v USA prodávalo?
btw test nového KLR jsem četl a nemyslím, že se Tenerce vyrovná.

Petr-RSV (38) napsal 25.11.2008 v 17:06

Tomikcross: ano WR450 je přesně ta motorka, která Teneru v dané kategorii konkuruje

Petr-RSV (38) napsal 25.11.2008 v 17:04

Amarok: žádný z tebou jmenovaných strojů mi nepřijde celkově lepší - Transalp vyloženě silniční, GS650 se už neprodává, Strom na liťákách , nízký dlouhý neobratný v terénu, Pegaso Trail je v podstatě Tenere postavené víc na silnici...
S vysokou spotřebou Tenera nesouhlasím, odladění motoru mi vyhovuje. Sedlo je na offroad špatné, na silnici ve dvou super - toto vyřeším druhým off sedlem. Podsedlový prostor by se hodil, ale obejdu se bez něj stejně, jako bych se musel obejít na každém opravdovém enduru.

KalTom (0) napsal 25.11.2008 v 16:42

taky bych to nekupoval mněli sme XT a taky to stálo za prd, maljek výkon na silnici a těžká do terénu, to je lepší enduro joko je WR450 a tak

Amarok (2) napsal 25.11.2008 v 16:11

Podle recenze i reakci v teto diskuzi bych do tohoto stroje nesel z techto duvodu: spatne odladeny motor, vysoka spotreba, spatne sedlo, zadna vybava v zakladu a ani podsedlovy prostor (hacek na brylich pro me, narozdil od recenzenta, adekvatni nahradou neni)
Za stejnou ceno se da poridit lepsi stroje jako Transalp700, GS650, za mnohem mene potom Strom650 nebo Pegaso650

Anti (391) napsal 25.11.2008 v 15:44

ginni650:
Ano,našel jsem také na netu odkaz na KLR,bomba,vychází na nějakých 96tisíc...A to vezmi v potaz,že ta koncepce je z roku 89!Moc se za tu dobu nezměnila,a pro mě srdcový stroj.
Jinak,když se to vezme,rozšířila Tenere řadu "univerzálů".Umí vše,ale nic pořádně.

sherm14 (1) napsal 25.11.2008 v 15:17

Orgovany : no prosim

mimouch (12) napsal 25.11.2008 v 12:22

Omlouvám se za mystifikaci s autorem hudby, poslechl jsem použil a automaticky měl za to, že jsou to ZZ Top. Teď už to ve videu nepředělám. Omlouvám se také GEORGI THOROGOODOVI a fousáčům ze ZZ Top za záměnu - pro případ, že chodí na náš web
Děkuji za pochvalu fotek

Orgovany (796) napsal 25.11.2008 v 11:43

Ty vole, tuhle kapelu vůbec neznám. přitom se mě fakt líbí

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist