Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chlapi, nechtěl jsem se rozhodně nikoho dotknout, zatím nemám moc co kecat se svým veteránem , jen mám prostě pocit že tahle motorka už je za zenitem a nástupkyně možná už klepe na dveře. Jednoválce mám taky rád, jdou pěkně od spoda a většinou i lehce plynem na zadek, na blbnutí a do města se hodí dobře, osobně mám ale radši něco univerzálnějšího co dojede i někam dál. Uznávám že srovnávat jakoukoliv mašinu se supermoderním Street Triplem není fér, ale mě prostě zaujal, tak ho teď všem cpu
Jira> Možná by ses divil jak by tě jednoválcový enduro spráskalo (ne samozřejmě na dálnici ale na normální silnici)<br />
Nic proti tvojí motorce, mě se líbí, ale čtyřválcovej kůň není to samý jako jednoválcovej, však si to někdy zkus a sám uvidíš. <br />
<br />
50ti koňovej čtyřválec je na pocit mrtvice, ale 50ti koňovej jednovál už je slušný dělo<br />
<br />
(ale tím nechci říct že je nějaká motorka lepší nebo horší, jen že není vždycky objektivní to hodnotit podle papírovýho výkonu)
to Bapík: moje motorka má 25 let a tuhle Yamahu by dostala, pořád má větší výkon i maximálku. Ty si vem svou koloběžku kosmonaute a neotravuj tady na motorkářským fóru. Já píšu svůj názor na novou motorku a srovnávám ji s novýma motorkama. Narozdíl od tebe se o motorky v této kategorii zajímám, protože budu max. příští sezónu kupovat novou. Ale kawku si stejně taky nechám, protože mě nikdy nenechala ve štychu tak ji nedám nějakýmu volovi za pár korun co by ji akorát zničil...
No nevím kde japonští soudruzi udělali chybu, ale ta hmotnost je na jednovál podle mě moc velká. Třeba Street Triple váží o 10 kilo míň a je to o dost silnější tříválec, stejně myslím váží i ER6. Taky vzhledově a cenově žádná sláva. <br />
pro markuse: Teď jí mám na test a maximálka (semnou v sedle)se pohybuje dle povětrnostních podmínek od 168 do 177km/h. Taky záleží na poloze jezdce a něco mi říká, že i moje otevřená enduro přilba s kšiltem trochu snižuje top speed. Chce to prostě zalehnout, nejet proti větru a chvilku počkat :o)
Pro Jindrose: koukal jsem na ty upravy, podle mne se to, co se ziska upravou svodu, zase ztrati temi ladaky, seriove se mi libi vic (zvuk samozrejme asi bude slabsi). Takze kazdy podle sveho gusta a hlavne toho, kam s tim bude jezdit. Osobne se mi to moc libi, hned bych do ni sel.
v necem lepsi, v necem horsi nez konkurence - to bude vzdycky a u kazde motorky...muj nazor / budme radi za kazdy motard, ktery pro nas nekdo udela na nase rozbity silnice je to ta nejlepsi volba
Kluci, neřešte pořád ty svody spodem. Kdo chce, tak si je dá bokem:<br />
//www.off-the-road.de/744.html<br />
Není to sice levné řešení, ale mašina pak vypadá mnohem líp a taky ta průchodnost v terénu (když to teda někdo potřebuje) je mnohem lepší. Mě osobně stačí jen "polňačky", ale pro ten vzhled bych do toho šel
To dave: Tahle motka asi už nebude dělaná přímo do terénu ale na silnice že jo? Tak proč by musela zákonitě mít svody někde jinde než pod motorem.<br />
Ta bude asi už jen někam maximálně na polňačku k chatce.
"Maximální rychlost jsem zaznamenal právě na dálnici a digitální displej zobrazil hodnotu 179km/h"<br />
to bylo jiste na nemecke dalnici, ze?
Niezeby na tom stal svet, ale zda sa mi trosku tazka oproti konkurencii. No je aj lacnejsia. Nechapem politiku Yamahy, ked ma v rybniku aj MT 03 nepatrne drahsiu, ale podstatne krajsiu. Kolega vlastni MT 03 je to nadhera.
Jojo krasný to strojek v 17 jsem strašně chtěl její sestru xt660r
Chci se zeptat v clanku se pise o vhodnych botach na XT-cko. Jake to jsou? A jake Vam nevihovovali. Diky
Pokud by se tu nasel nejakej fanda XT660X, tak at se mrkne na //www.xt660.cz
Chlapi, nechtěl jsem se rozhodně nikoho dotknout, zatím nemám moc co kecat se svým veteránem , jen mám prostě pocit že tahle motorka už je za zenitem a nástupkyně možná už klepe na dveře. Jednoválce mám taky rád, jdou pěkně od spoda a většinou i lehce plynem na zadek, na blbnutí a do města se hodí dobře, osobně mám ale radši něco univerzálnějšího co dojede i někam dál. Uznávám že srovnávat jakoukoliv mašinu se supermoderním Street Triplem není fér, ale mě prostě zaujal, tak ho teď všem cpu
Jira> Možná by ses divil jak by tě jednoválcový enduro spráskalo (ne samozřejmě na dálnici ale na normální silnici)<br />
Nic proti tvojí motorce, mě se líbí, ale čtyřválcovej kůň není to samý jako jednoválcovej, však si to někdy zkus a sám uvidíš. <br />
<br />
50ti koňovej čtyřválec je na pocit mrtvice, ale 50ti koňovej jednovál už je slušný dělo<br />
<br />
(ale tím nechci říct že je nějaká motorka lepší nebo horší, jen že není vždycky objektivní to hodnotit podle papírovýho výkonu)
to Bapík: moje motorka má 25 let a tuhle Yamahu by dostala, pořád má větší výkon i maximálku. Ty si vem svou koloběžku kosmonaute a neotravuj tady na motorkářským fóru. Já píšu svůj názor na novou motorku a srovnávám ji s novýma motorkama. Narozdíl od tebe se o motorky v této kategorii zajímám, protože budu max. příští sezónu kupovat novou. Ale kawku si stejně taky nechám, protože mě nikdy nenechala ve štychu tak ji nedám nějakýmu volovi za pár korun co by ji akorát zničil...
nesuťe vše podle čísel ;)<br />
<br />
Jindros>takhle bych si výfuk na XT taky předělal
No nevím kde japonští soudruzi udělali chybu, ale ta hmotnost je na jednovál podle mě moc velká. Třeba Street Triple váží o 10 kilo míň a je to o dost silnější tříválec, stejně myslím váží i ER6. Taky vzhledově a cenově žádná sláva. <br />
pro markuse: Teď jí mám na test a maximálka (semnou v sedle)se pohybuje dle povětrnostních podmínek od 168 do 177km/h. Taky záleží na poloze jezdce a něco mi říká, že i moje otevřená enduro přilba s kšiltem trochu snižuje top speed. Chce to prostě zalehnout, nejet proti větru a chvilku počkat :o)
Motorka je to pěkná,ale ten vykon???!!!
Pro Jindrose: koukal jsem na ty upravy, podle mne se to, co se ziska upravou svodu, zase ztrati temi ladaky, seriove se mi libi vic (zvuk samozrejme asi bude slabsi). Takze kazdy podle sveho gusta a hlavne toho, kam s tim bude jezdit. Osobne se mi to moc libi, hned bych do ni sel.
v necem lepsi, v necem horsi nez konkurence - to bude vzdycky a u kazde motorky...muj nazor / budme radi za kazdy motard, ktery pro nas nekdo udela na nase rozbity silnice je to ta nejlepsi volba
taliani na aprilii to vyřešili a použivaji stejný motor tak nechapu proč to yamaha nedela podle nich!
Kluci, neřešte pořád ty svody spodem. Kdo chce, tak si je dá bokem:<br />
//www.off-the-road.de/744.html<br />
Není to sice levné řešení, ale mašina pak vypadá mnohem líp a taky ta průchodnost v terénu (když to teda někdo potřebuje) je mnohem lepší. Mě osobně stačí jen "polňačky", ale pro ten vzhled bych do toho šel
To dave: Tahle motka asi už nebude dělaná přímo do terénu ale na silnice že jo? Tak proč by musela zákonitě mít svody někde jinde než pod motorem.<br />
Ta bude asi už jen někam maximálně na polňačku k chatce.
krásna mašinka
"Maximální rychlost jsem zaznamenal právě na dálnici a digitální displej zobrazil hodnotu 179km/h"<br />
to bylo jiste na nemecke dalnici, ze?
Niezeby na tom stal svet, ale zda sa mi trosku tazka oproti konkurencii. No je aj lacnejsia. Nechapem politiku Yamahy, ked ma v rybniku aj MT 03 nepatrne drahsiu, ale podstatne krajsiu. Kolega vlastni MT 03 je to nadhera.