Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Yamaha 2trac je upravena z modelu Yamaha WR 450 F rok 2003 a 2004, včetně motorky v tomto testu, která je mod.2004.<br />
Kdo se trochu v modelech WR vyzná, tak to pozná.<br />
Yamaha WR 450 F mod.2005 a 2006 vypadá úplně jinak, i když to na první pohled pro laika nevypadá.<br />
<br />
Mit ty prachy tal bych do toho okamžitě šel. Je to nádhera a svezeni hlavně v prudkych vyjezdech se špatnym podkladem musi byt paráda. Akorát ten vyfuk se jim zrovna moc nepoved
To GSX550: No ona ta hydraulická spojka se používá a hodně. Třebas většina vysoko zdvižných vozíků (ještěrky) je používá jelikož je přesnější a citlivější a nemusíš mačkat spojkovej pedál prostě pustíš plyn a motor nezabírá ale na motorce si takovou spojku nedokážu představit.
Uvažoval jsem o koupi tohoto stroječku,ale odrazoval mě od toho sám ředitel yamahy. Prý je to pro mě zbytečnost. Ale jinak o té motorce povídal asi to,co je psáno v tomto testu. Měl jsem možnost se 2x na ní svézt,ale ani jednou jsem neměl čas. Škoda. A ta cena: onehdy jeden dovozce prodával novou,nepoužitou za 259 tis. 2006ku,bo 2007ka a 08ka se už nevyrábí... []
Moc pěkný článek..určitě i dobré svezení..ale těch 400tisíc je pro čtiřicátníka výzva pro utarcení důchodového spoření..za 25 letTakže si zatím zatím ponechám sedmileté ttr...
tak už ji někdo prodáva v bazaru za 160tis :))
mazec no
Asi budu muset souhlasit s RostouWR. Od 2006 by to mělo předni blatnik trochu do špičky, ty starši to měly seknuty rovno
Yamaha 2trac je upravena z modelu Yamaha WR 450 F rok 2003 a 2004, včetně motorky v tomto testu, která je mod.2004.<br />
Kdo se trochu v modelech WR vyzná, tak to pozná.<br />
Yamaha WR 450 F mod.2005 a 2006 vypadá úplně jinak, i když to na první pohled pro laika nevypadá.<br />
<br />
Není pravda Rosťo, osobně jsem si lustroval VIN motorky,co jsem chtěl kupovat. Byl to rok 2006. Od té doby se nedělala...
Oprava: rok 2003 a 2004, motorka v testu je model 2004. Přepsal jsem se.<br />
<br />
Další roky se 2trac nedělal.
WR 450 F 2trac se dělala pouze rok 2003, jiný ročník se nedělal. Je to i tato motorka v testu. Model 2OO3.<br />
<br />
Mit ty prachy tal bych do toho okamžitě šel. Je to nádhera a svezeni hlavně v prudkych vyjezdech se špatnym podkladem musi byt paráda. Akorát ten vyfuk se jim zrovna moc nepoved
A jak to zadní kolo pozná, že prokluzuje?
To GSX550: No ona ta hydraulická spojka se používá a hodně. Třebas většina vysoko zdvižných vozíků (ještěrky) je používá jelikož je přesnější a citlivější a nemusíš mačkat spojkovej pedál prostě pustíš plyn a motor nezabírá ale na motorce si takovou spojku nedokážu představit.
Taky bych se svezl, ale dosti limitující je cena, věřím tomu že než spadně na přijatelných 130-150 t za ojetinu, tak to bude stařenka.
uz vim co chci k svatku
Uvažoval jsem o koupi tohoto stroječku,ale odrazoval mě od toho sám ředitel yamahy. Prý je to pro mě zbytečnost. Ale jinak o té motorce povídal asi to,co je psáno v tomto testu. Měl jsem možnost se 2x na ní svézt,ale ani jednou jsem neměl čas. Škoda. A ta cena: onehdy jeden dovozce prodával novou,nepoužitou za 259 tis. 2006ku,bo 2007ka a 08ka se už nevyrábí... []
Supr článek, docel závidim redaktorovi svezení. <br />
Tahle motorka bude spíš pro závodníky. Pro zábavu to určitě nebude, když zatáčky nedriftuje.
Moc pěkný článek..určitě i dobré svezení..ale těch 400tisíc je pro čtiřicátníka výzva pro utarcení důchodového spoření..za 25 letTakže si zatím zatím ponechám sedmileté ttr...