VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda
Jarda (174) napsal 9.2.2019 +1

nevo7, Sic: náš videotest modelu jsme zveřejnili minulý rok tady :


Článek tady:
https://www.motorkar...n-turismo-38966.html

Informace o modelu Tracer 900, včetně zkušenosti majitelů, manuálů, diskusi, deníků jsou tradičně všechny přehledně v motokatalogu. Díky za podporu.

https://www.motorkar...maha-tracer-900.html

nevo7
nevo7 (1) napsal 7.2.2019

Pepee : Som väčší, dlhší a širší. Aj z 50km výjazdu poznáš veľa, lebo som to zrovnával so svojou súčasnou 25r starou motorkou a proste ta nová nič ohľadom komfortu cestovania nepriniesla /myslím posed,dĺžku a ochranu pred vetrom/. Áno motor, podvozok a brzdy sú super ale to sa stále môžeme baviť o naháči či superšporte, nie cestovno-turistickej moto /ktorá má dať niečo navyše/.

No nič, výjde slnko a majú šancu KTM 1290SAS či Ducati MTS950S. Mohol sa pridať aj Triumph 1050 Sport, či KTM 1090AS ale nefaceliftli to /možno 2020/.

PEPEE01
PEPEE01 (2) napsal 7.2.2019 +2

Nevo7: Nevím, kolik měříš, ale já mám 187 cm a vejdu se úplně v pohodě.

Pro mě je skoro každá dnešní motorka malá. Chtěl jsem novou CB1000, ale byla podemnou až komická. Pak jsem si na chvíli půjčil Tracera 2017 a motor a projev motorky mě okamžitě dostal. Ta motorka je rebel. Není dokonalá, uhlazená, přesně se hodí k tomu motoru. Za vyjížďku 50 km nepoznáš nic. Tak že jsem šel a půjčil si ji na týden a ve dvou vyrazil na dovolenou. Najeli jsem 4500 km a byla to parada. S motkou jsmem se sžil okamžitě. Vešli jsme se na ni oba, dostatek pohodlí jsem měl já i partnerka. Ta si to vysloveně užívala. Nejezdim celou dobu na špičkách, nehraju si na "zavodnika". Kdyz 50 km neni potřeba zařadit, tak je to blbost. Vešli jsme se i nohama a ja mam 46-ky. Užil jsem si ji i sam a v jednom kuse jsem měl v helmě rohlík od ucha k uchu. A to i proto, že nebyla jen hodná holka, že zlobila, že se stavěla na zadní jak kobylka, ze při tom zavrtěla řídítky a vyrazila jak utržená ze řetězu. Že se do zatáčky skladala doslova sama. Neni potreba jezdit 200, aby ses pobavil. Je to motka, na které se da ve dvou v klidu projet svět a když přijedeš domu a schodiš batůžek a kufry, tak z ni je rebelka co se ti dostane pod kůži. Když od ni odchaziš, musíš ji pohladit a říct: "Diky holka, bylo to SUPER!". Sedla mi jak žádná. Už ji mám doma a nemůžu se dočkat jara!!!

nevo7
nevo7 (1) napsal 6.2.2019

Majky : Pekne napísané, ale je isté, že keď to novinárovi požičiava predajca, tak nechce počuť negatíva /aspoň sa tak hovorí a také sú aj výsledky/. A pritom musí ten novinár /ak za rok vyskúša stovky motoriek/ vedieť v čom je zlá či lepšia ako ostatné. Na druhej strane, požičiavať si to zadarmo ako testovačku, potom to speje ako v SR, požičajú, ale 100e na deň /zadarmo málokde/.

SuperSic : Viem, ale úprimne, je vysoký a prechválil tu motorku v tomto až, až. Fakt to nebolo objektívne a úprimné /viď vyššie, požičané z Yamahy a tak musí hovoriť len dobre/. Veď pod videom má komentár, aj moje postrehy, čo som sa na tom /neGT/ previezol asi 50 km.

Len si tu vylievam srdce, lebo som ju chcel /možno chcem/, ale po prevezení to nebola láska na štvrtý pokus /minulý rok som bol na 3 testovačkach - raz GT, 3x neGT/. Proste mi tam chýba to simply clever a asi som na ňu veľký.

SuperSic58

nevo7: nemusíš se učit rumunsky, test udělal i Jindra

majky72
majky72 (75) napsal 5.2.2019

Nechcelo sa mi pisať ale nedá mi to, musim sa smiať z niektorých komentov. To je raz pod člankom "redaktor je podplateny, neobjektivny, jasne všetko vychvaluje a všetko odobruje" a potom ked redaktor zmieni nejake možno aj nie závažne ale predaa len negariva tak je rozmsany a náročny a nič mu nie je dobre ...tak čo vlastne chcete, no ak je to take zle a neobjektivne chodte zariadte si požičanie stroja pojazdite snim robre si poznamky a potom v noci sedte a spisujte a uverejnite reportaže lepšie objektivnejšie a nerozmlsanejšie isto nebudem jediny ktori sa poteši dalšiemu "fundovanemu" pohladu na mašinu

nevo7
nevo7 (1) napsal 5.2.2019

Ja som si aj kúpil časopis Motocykl, ale ten test otras. Len také marketingové žvásty, čo si človek prečíta aj na yamaha.jp. Ale ani Motohouse sa s tým testom nevytiahol. Len také informácie pre čitateľa, čo v živote nezodvihne zadok z pohovky, aby sa išiel pozrieť do predajne ako vyzerá motorka.
Najlepší test je na YT od Rumunov DriveMag Riders. Všetko čo povedali je pravda, aj negatíva aj pozitíva.
Ale je pravda, čo všetko nevyhovuje 2m chlapíkovi na tejto motorke, tak všetko zas vyhovuje 1,7m chlapíkovi pri tejto motorke.

snowjack
snowjack (2) napsal 5.2.2019 +2

Základního Tracera 900 jsem testoval v půlce loňského roku. Neskutečná mašina, která jako celek funguje. Ta pružnost motoru, který se dá se sebezapřením použít i ve městě a pak plynulý zátah mimo město... Hlavně je mi sympatický design, který je oproti MT verzím naprosto dokonalý. Co vytýkám je, že se s tím nedá jezdit v legálních mezích , průhledné plexi bylo po dni testování spíše kouřově zbarvené s kobercem od mušek, subjektivně mi nějak zvlášť nepřirostl k srdci zvuk tříhrnku (ale byla to mašina s 1500km) a ne úplně kvalitní zpracování plastů, nálepek a nádob na kapaliny (ale takhle už to flákají skoro všichni i v kategorii dvakrát tak dražších motorek).
Po téhle zkušenosti se přiznám, že šilhám po GT, protože podle mě ta motorka umí neskutečně pobavit, přitom nabízí alespoň na středně dlouhé cesty rozumný komfort. Na vyjížďky do 300-400km, příležitostně i ve dvou ideální společník. Jde na ní poznat, že není na dlouhé přesuny v přímce, k tomu chybí krapet komfort v posezu, ale o to víc se pak hodí při její hlavní disciplíně, střídání kvaltů na vlnitých okreskách v rychlém tempu.

pk14
pk14 (113) napsal 5.2.2019 -1+2

SS58:
ze by i čecháček, ještě včera vyplesklej z té tvé Jawy, s dovolenim přemýšlel, že v garáži a v penezence je místa dost a nechtěl celý život jeden kompromis?

SuperSic58

parádní strojek přijde mi, že poslední dobou se remcá nad každou motorkou, čecháček už je zmlsanej, ještě včera byl vyplesklej z Jawy 350 a dnes se ohrnuje nos nad kdejakou střelou a ve finále je největší móda kostitřas ze 70. let, kostkovaná košile a kokos

papiboy
papiboy (72) napsal 4.2.2019 +2

Standardné MT 07 ani MT 09 fakt nie sú nejaké obr-motocykle, ale tento Tracer 900 GT s rázvorom 1500 mm a výškou sedla 850 mm už bežnému užívateľovi musí stačiť.

Viem, že to nie je len v číslach, ale zas taký turista BMW 1250 RT má rázvor 1485 a výšku sedla 805 mm.

A to som ešte nikde nečítal, že by to bol malý motocykel.

(A na tom Bawore rázvor ani nerastie šponovaním reťaze... )

ProchyTom

Zdendo, motorka je to perfektní. Dnes už se špatné motorky nedělají a negativa se těžko hledají. Kdyby bylo na mě, tak píšu stylem jako v zámoří, kde se upřednostňuje čtivost a pozitiva motocyklu pro daný okruh zájemců. Žijeme ale v ČR kde jsou lidi jiní a chtějí znát negativa, míru praktičnosti a prim hraje poměr cena/výkon. Proto se neustále porovnává co je lepší. Třeba právě ty brzdiče, který jsou výborný, jenže pak zkusíš Brembo, a je to ještě lepší ;)

ZdeněkS
ZdeněkS (2) napsal 4.2.2019 +2

Mno...clanek dobry. Tohle je dobry zbozi. Ale je skoda ze neuvadite nejake konkurencni alternativy.

Trochu me zarazi jak s roky se snasi vice kritiky. Jeste nedavno byly brzdice z R6 top a dneska je to prumer. Nedavno byl tracer diky delsi kyvce stabilni a dneska je podle cteni skoro nebezpecne na tom jet. Mam prvni MT09, ktere je jeste mene stabilnejsi, nejvice ucukane...ale bavi me neskutecne. Je vubec jeste motorka o emocich? Nebo to ma byt uhlazene vozitko pro mlade i duchodce? Jsem z toho trochu rozpacity...

JohnnyS08
JohnnyS08 (58) napsal 4.2.2019

Kvadratura kruhu neexistuje, takže Tracer je o kompromisech, stejně jako všechny stroje v týhle kategorii. Neni to tak pohodlný jako plnotučnej cesťák a neni to tak zábavný/ovladatelný jako naháč.

Ale pokud radši vidíme sklenici jako poloplnou, můžeme stejně tak dobře říct, že cestovat se na tom nechá a k nuda na okreskách s tim taky nehrozí.

Takže nepochybuju o tom, že pro spoustu lidí to bude kompromis zcela ideální

nevo7
nevo7 (1) napsal 4.2.2019

Určite je to dobrá voľba cena/výkon, ale nie pre každého. Pre vysokých /čiže tak 19x cm/ tam sú určite veľké kompromisy v dĺžke riaditka-zadok a v nepoužiteľnom plexi či odmontovaní zadných stupačiek. A keď už menší redaktor v tom cítil nepohodlie, škoda. Tiež som myslel, že to bude láska na prvý pohľad, ale po zvezení dosť vecí tam vadí. Ale stále platí, cena-dizajn-váha-výkon je moc fajn.

Tatom
Tatom (8) napsal 4.2.2019 +1

Nikdy jsem na tom nejel, ale jakmile je něco tzv. univerzální, tak to většinou je samej kompromis. Ale třeba to v tomto případě tak není.

kawassak

Kámošovo standardní mt09 mi přijde jak tříčtvrteční kolo Tak nevím, ve dvou a někam daleko na tomhle...

HaroldENG

prof_Ikebara:
To je veřejně známo, že modely 2015 - 2017 byly v tomto problémové. Od r. 2018 by již mělo být vyřešeno.

hamtil
hamtil (1) napsal 4.2.2019

Na těch Dunlopech se dá jezdit ne že ne, ale chce je to opravdu co nejdřív zlikvidovat a na tomhle bajku to opravdu není žádný problém docela brzo

prof_Ikebara

Když jsem jí kupoval (Tracer ne GT), tak se mi strašně líbila. Teď ve mě její design vyvolává rozporuplné pocity. Sedlal jsem jí tři roky a časem jsem zjišťoval, že to není ono. Ucukaná, měkký podvozek, zadek absolutně nebrzdil, při vyšších rychlostech tancovala, ale motor, ten byl libovej

Brukev
Brukev (79) napsal 4.2.2019 +1

Mel jsem MT09 a ten motor je pecka. Myslim ze Tracer GT je dobra volba a clovek dostane hodne muziky za sve penize a spoustu vybavy. . Kazda motorka má sve + i -

petridas
petridas (123) napsal 4.2.2019

Na notmalni verzi jsem neco najel a moc mi nesedl, strasne me brnely ruce , i zada nebyly ok. Na jinych motorkach se mi to nestava.
Na GT verzi jsem neujel bohuzel nic

Ales600
Ales600 (12) napsal 4.2.2019

Mám a jsem maximálně spokojen trochu vyladěn viz. můj profil D222 je peklo a šlo to po zajetí pryč a hned je z toho jiné moto




yamaha_brezen_mt10
Objednat reklamu
TOPlist