journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
neznamyScooterD (1081) napsal 05.02.2020 v 07:43

JJ že je to jen takový marketingový pozlátko který se nebude prodávat jsem tu tvrdil už při představení a sesypala se na mě spousta motorkářů že o tom nic nevim když sem na tom nejel Primární úkol asi nebylo generovat zisk, ale ty prodeje jsou tristní a jistě si je představovali lepší. Ani tyhle připomínací články to asi nezlepší, jediný co by to zachránilo je automat...

Honza-K (827) napsal 05.02.2020 v 00:49

Nemůžu si pomoct, ale od Yamahy mi tohle celý přijde jako slušný marketingový tah, jako prostě, že něco takovýho dokážou vyrobit a funguje to. Podobně jako kdysi WR 450 2WD. Pár zájemců si to určitě najde a masové prodeje Yamaha určitě neočekává... od toho má jiný úspěšný modely.
Takže nakonec proč ne? Aspoň to náš motorkový svět dělá zajímavější...

deluxa (347) napsal 04.02.2020 v 12:49

Ako som pisal predtym vedenie yamahy kompletne na nejakych praskoch mimo realitu....situacia na trhu z min. roka.....niken dostupny okamzite a vsade, vec za 16tisic co absolutne nikoho nezaujima. Nova tenerka nie je nikde k videniu a nikto ju dlho predlho nema moznost ani vyskusat. Pritom zaujem je aspon vo vychodnej eu obrovsky a neverim ze nebol celosvetovy. Na ich mieste okamzite presuvam vsetky vyrobne kapacity a prostriedky do strategickeho modelu aby som pokryl zaciatok moto sezony nie do nejakeho scifi vypotku ktory predaju v celej EU na 10ky kusov. Vsadim aj svoje posledne trenky na to ze na tom celom projekte riadne prerobili. Nevidim teda svetlu buducnost pre yamahu ak sa budu spravat takto retardovane, nezmyselne a hlupo. Najhorsie na tom je ze ten trh podcenuju opakovane pretoze podobne situacie nastavali aj pri inych modeloch pred tym.(rada mt na prve kusy sa cakalo aj 8mesiacov) Mam z toho celeho taky dojem ze oni nemaju sajn co sa aktualne deje na trhu alebo proste nedokazu pruzne reagovat na zmeny..

rousini (156) napsal 04.02.2020 v 08:11

Hezké vs. ohavné, výborné na mokru a v terénu (asi blbost s tím masivním předkem), technicky inovativní a já nevím co a konečně mě to vůbec nezajímá, neboť motorka je jednostopé vozidlo.
Tohle vypustit do komerční sféry znamená přiznat neúspěch projektu ve vesmírném programu

kawassak (127) napsal 04.02.2020 v 05:17

Niken proc ne. Motorka snad neni MHD. Vypada jinak, jezdi jinak. Tohle na ceste po dvacatem GS rad potkam
A Suzuce za 4 vidlice a Kawe za kompresor. A jeste tak ten R3. Jinak zadna velka odvaha, zadne nove, trochu jine, cesticky... Za mne: diky za ne !

PS: musi tohle na STK na valce ?

SuperSic58 (1296) napsal 03.02.2020 v 21:55+2

jakkoliv Yamaha v posledních letech sklízí úspěch se svými skvělými dvou a tříválci MT, XSR, Tracer i Ténéré, tk toto zanechává přinejmenším rozpačitý dojem.. Je to nevzhledné, jakýsi divnotvar a opravdu, jak tu někdo trefně napsal, vypadá to směšně. Provoz tohoto stroje znamená pro majitele jen další a další komplikace a patálie. Dokonce to ani pro ty invalidy není, když to samo nestojí.. Něco mi řiká, že to rychle skončí v propadlišti dějin..

blondak39 (26) napsal 03.02.2020 v 21:07+2

Kdyby radši Yamaha investovala do vývoje plnohodnotnejch motorek a né rozpočtovejch tříválců a dvouválců a pitchoviny Niken se mi chce blejt z tý jejich produkce jak jsem jejich supersporty a hypersporty miloval dnes bych zvracel xsr mt a podobný ufa made in china

standavfr (96) napsal 03.02.2020 v 20:28

To jsou zase fotky, teď budu tři dny šilhat.

Baldric (53) napsal 03.02.2020 v 17:36+2

Dalsi clanek o tehle ohavne kriplkare? Neprodava se, tak vas poprosili, abyste napsali clanek? I kdybych byl invalida, tak bych volil neco ve stylu Tri glide, abych mel vpredu jen jedno kolo.

nevo7 (94) napsal 03.02.2020 v 17:25-1+6

Mám ju objednanú. Tak mi nedávajte veľa mínusových hodnotení.

rudach (27) napsal 03.02.2020 v 15:28+1

Jestli dobre vidim, tak predni pneu jsou Battlax A41 od Bridgestone a to opravdu neni dobra guma za mokra! Mam s ni nehezke zkusenosti bohuzel, zvlaste v teplotach pod 15C. Konkurence od Pirelli nebo Metzeler je uplne jinde

sirr (55) napsal 03.02.2020 v 15:16+3

Prodej strojů je asi přímo uměrná doprovodných vozidel závodu Tour de France a podobně...

Ondros (158) napsal 03.02.2020 v 15:12

Děkuji za další zmínku o Nikenovi
Kdyby stála o 100 tisíc míň, šel bych do toho Líbí se mi, svezení na Niken Tour úžasné, jen člověk tahá víc a víc si dovoluje bez ohledu na povrch silnice, což je druhá stránka věci





Nanospeed1 (13) napsal 03.02.2020 v 14:18+4

Co si opravdu zaslouzi pochvalu, je Tomas Prochazka V dobe PR clanku, vsudevlezleho marketingu, cinknutych recenzi (delal jsem pro jeden casopis, vim svoje) nebo recenzich psanych tak, aby se hlavne inzerent neurazil, je tato strizliva a uprimna recenze jako zjeveni a autor ma muj velky respekt.
Nadavat na Niken by bylo myslim prehnane, urcite to neni vylozene spatny stroj. Nicmene ono to bude asi tak nejak, ze tady jde predevsim o odvazny novatorsky inzenyrsky pocin, takze inzenyrum Yamahy bravo. Taky o extravagantni design neceho pojizdneho, ale tim to i u me konci. Ne, nejel jsem na tom a nepojedu, ale musim se vas zeptat: 1) Nechce motorkar hlavne skutecnou motorku? 2) Opravdu se vam TOTO libi? 3) Kolik z Vas by chtelo jezdit s takto smesnou masinou? 4) Neverim, ze se toto dobre prodava. Myslim, ze uz dalsi generace nebude... coz u tech par majitelu naopak jeste podtrhne pocit te exkluzivity

mirecek. (6) napsal 03.02.2020 v 13:34+1

Nemůžu posoudit ještě jsem na tom nejel ale chtěl bych a není kde ale vypadá to zajímavě

abusklibi (2) napsal 03.02.2020 v 13:29+2

A fakt se to tady někomu líbí?

Motorbike_Challenge (17) napsal 03.02.2020 v 13:05-1+5



Tak s dovolením ještě jeden pohled na věc:
Niken opravdu nemá moc dobrou zpětnou vazbu od předku. Zároveň je to ale tak nějak jedno. Je skoro nutné vyměnit zadní gumu za jinou, protože jinak má tendenci zadní kolo neustále tancovat, a přední trochu "ojet" do špičky. Výměna předních gum není moc za co, protože s tímto rychlostním indexem zatím nikdo jiný nenabízí.
Až potom začne Niken fungovat a padá do zatáčky stejně ochotně jako motorka. Pak je to proklatě rychlá věc! Tam, kde jiní brzdí, můžete Nikena ještě držet. V apexu na hulváta otočit plný plyn a nechat pracovat trakci. Zadní kolo maluje černou čáru, přitom předek zůstává ledově klidný. Nejdřív ubrousíte hlásiče, pak i stupačky a stále to jede po třech!
Předek má hodně gripu, řekněme 1,5 krát tolik co běžná motorka. Když se s ním skamarádíte a jedete opravdu na hraně, dostanete se do chvíle, kdy i předek ztrácí přilnavost. Na motorce byste už dávno leželi! Tady je to stále čitelné. Ano, pos..erete se. Ale nezavřou se vám řídítka, jako na motorce a Niken se zase chytne.
Pro koho to je? Bezesporu fantastický sport tourer pro jízdu "naslepo". Můžete topit i tam, kde to neznáte. Je vám jedno, co bude za zatáčkou. Prostě to vždycky nějak projedete.

Kitko (-2) napsal 03.02.2020 v 12:27

"a jen stačí o malinko víc zatlačit na stupačku "

Odporucam pozriet si Keith Code - Twist of the wrist

Ales600 (54) napsal 03.02.2020 v 11:03-1+3

Co říci je na tom PRDEL jezdit všude to zaujme na oslintaných silnicích se nedivte, že Vám napráská a ostatní jsou jenom kecy

PEPEE01 (336) napsal 03.02.2020 v 09:45-1+2

Asi se to moc neprodává, co... Střízlivý názor Prochyho kvituji. Svezl jsem se a napsal bych to úplně stejně. Asi jsem měl přehnaná očekávání, to prý není nikdy dobrý Ale předek je odporově těžkej, zadek lehkej, občas má pak tendenci ustřelit... Motor se s váhou trochu pere a to jsem na tom jel sám. Naložit plnou batožinu na cestování a nedej bože ve dvou, tak už to bude jen trápení. V utažených po sobě jdoucích zatáčkách už to chce sílu navíc. Když jsem sedl zpátky na svoji lehkonožku, tak to byla radost. Doporučil bych pro lidi, co se nikam neženou a pro ty, co mají vnitřní obavu ze zatáček. Ty by sice na moto raději neměli vůbec lozit, ale po nějaké nehezké nehodě to plně chápu.

MartasUS (107) napsal 03.02.2020 v 09:41

Taková trochu SCI-FI mašina dělaná pro Robocopa, ale něco v sobě má. 5 minut se mi líbí a hned na to 5 minut nelíbí a pořád od kola Na cestování asi pecka

rousini (156) napsal 03.02.2020 v 08:49-4+4

Proč jsem si koupil motorku:
- mám to fixnuté z dětství jako jistý status frajeřiny
- je to o svobodnějším pohybu (rychlost, volnost, svoboda ve volbě cesty)
- zžití se strojem, bezprostřední vnímání jeho chování
- chuť učit se jezdit - zdokonalovat
- koníček, kdy si motorku dovybavuji a případně servisuji
- vybíral jsem si ji, aby byla pro mě hezká
- určitě se najde plno jiných důvodů
Proč bych si měl koupit Niken?




TOPlist