Yamaha Niken, motorka s dokonalým předkem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fanda-gsxr
Fanda-gsxr (8) napsal 6.7.2018

Jen nechápu větu: nic z toho bych si nedovolil bez vyladěné kontroly trakce. Ježíš kde to jsme? Já jsem odkojeny na Zx-9R, VTR 1000, GSX-R 1100, atd a moje kontrola trakce byla vždy moje ruka.. Nechápu tuhle dobu spoléhání se na elektronické kraviny..

mildafleck

Škoda peněz pro takovou kravinu

IvanDvoutakťák

I wheelie "to" dokáže ...

FilipT
FilipT (1) napsal 30.5.2018

Dovolím si test ještě doplnit fotkou od kolegy z Kalifornie:

IvanDvoutakťák

Ale chlapi ... Podobné "hádky" nemají smysl, podobně jako třeba
o možnosti osídlení Měsíce či Marsu Peníze jsou vždycky "až" na
prvním místě a rozhodnou tedy i o "oblibě" Nikenu ...

TonySK
TonySK (8) napsal 30.5.2018

Tie reči koľko to má kolies a či je to motorka, sú pre mňa dosť zbytočné. Je to ako s lyžami a snowboardom. Najprv to malo 2 dreva a 2 palice, potom k tomu pribudla alternatíva jednej dosky, potom carvingove lyže a ktovie, čo ešte príde v budúcnosti. Ja používam všetko a rád to obmienam, lebo mne ide o to zjazdit kopec, prejsť krajinu a pritom sa zabaviť. Ide mi o cieľ, nie nástroj. Zvyk je pre niekoho železná košeľa. Tak nech si ju nosí ďalej. Ja ďakujem, ale neprosím.

soccer
soccer (186) napsal 29.5.2018

Tatom: Vkus? to jako chceš zde někoho zkoušet přesvědčovat, že proto, že zrovna tobě se líbí R1200ST, tak je to vrchol designu ?

Co tak věnovat světu kapku demokracie a nikomu nic netlačit ? Tlačí snad někdo násilím tobě NIKENA ?

Tatom
Tatom (8) napsal 29.5.2018

Soccer, to jako že mám na rozdíl od tebe vkus, tak sem chudáček?:))) Kolik ti je? PS: naštěstí těch chudáčků je nás většina,co tu tak vidím

Kostelník

Za co, Pane Bože, za co, trestáš tento prostý lid? ...BTW zamilovali byste se do třínohé ženské? No, někteří asi ano... možná i do čtyřnohýho chlapa. Já bych na tomhle mutantovi nejel ani do Lídlu pro padělanej lančmít.

IvanDvoutakťák

JoskoHá , to od tebe opravdu není "politicky korektní" vyjádření ...

tuma2015
tuma2015 (5) napsal 29.5.2018

Přišlo by mi blbý to nějak hodnotit, když jsem na tom nejel.

deluxa
deluxa (111) napsal 29.5.2018

no... ma to 3 kolesa, tak to sem urcite patri, aj ten test je pekne napisany. Dobre sa to citalo. Akurat, ze klasicka motorka to nikdy nebude a ani nebola s takou filozofiou postavena. Neviem co od toho cakate? Kto chce nieco zvlastne, alebo odlisne, tak si to zaplati. Kto chce normalne jazdenie, ostane pri 2 kolesach. Mame tu trh, a su v nom nejake produkty, kazdy si moze vybrat, co chce a co sa mu paci. Ked sa Yamaha rozhodla investovat do vyvoja niecoho takeho a posunula to na trh, tak preco nie? Nie sme v dozornej rade alebo vo vedeni obchodnej strategie aby sme mohli sudit alebo rozhodovat ci to bol dobry krok alebo nie. V konecnom dosledku tu ide aj tak o zisk. Pochybujem ze z toho bude nejaka masovka.

sered
sered (113) napsal 29.5.2018 +1

DEKUJI PANU TICHEMU za hezkej a profesionalne napsanej testik!!!

SuperSic58

ono to neumí ani samo stát???:-o Tak v tom případě raději chřipku...

TonySK
TonySK (8) napsal 29.5.2018 +1

Po klasickej Yamaha kúre (pancierové hadice, otvorený motor a výfuk) to bude ideálny stroj na nasieranie "skutočných bikerov". Hneď by som to bral na brúsenie zatacok v Alpách

Farage
Farage (147) napsal 28.5.2018 +2

Nevim no, ja bych si na tom nepripadal jako motorkar a asi bych se na tom stydel i jezdit...vubec tomu nerozumim...ale muzou byt i lidi, kterym se to libi...ale za me, NE NE

Kitko
Kitko (8) napsal 28.5.2018 +3

Pochvala pre autora - moje obavy sa nenaplnili Super test so zavermi, ktore predcili ocakavania kazdeho s elementarnymi znalostami motoriek, fyziky a s ... otvorenou myslou.

A dufam, ze nadobro umlcali stado spiatocnikov, ktori tvrdili, ze to nikdy nebude fungovat.

PBM2
PBM2 (71) napsal 28.5.2018 +1

Co hodnotit spíše? Vzhled? Výkon? Jízdní vlastnosti? Cenu? Techniku? Je toho dost, ale jako vždy platí, že co se líbí jednomu, nemusí sednout druhému. Vzhled - silně individuální pojem, každému se líbí něco jiného a to je fajn. Výkon - ten zde je, ale i autor článku by bral o trochu více vzhledem k váze a dalším věcem. Jízdní vlastnosti - podle všeho opravdu "extra", ale opět platí, že někdo nedá dopustit na klasiku dvě kola a jiný si dá říct třemi a více. Cena - v našich krajích opravdu lidová není, ale ono je to přece jen složitější zařízení a cena to vystihuje. Navíc výrobce počítá s prodeji spíše v zemích, kde jsou jiné platy a kupní síla. Takže u nás si kupce najde, ale nebudou se tlačit o místa na parkovišti. Technika - zde se asi shodneme, že je to něco extra a i kdyby za čas přišli další výrobci s tímtéž nebo s podobným řešením, Yamaha je první, kdo to dotáhl do finále. Tak ať si to případný majitel užije a dlouho jezdí bez problémů. Jinak za mě .

Ales600
Ales600 (12) napsal 28.5.2018 +2

Vidím to na hromadu srandy už se těším, až se na Nikenu svezu

skywalker.L

Inženýrům v Yamaze zase ruplo v palici ) Vypadá to dobře, má to koule a rád bych se na tom svezl... Pojede to jako debil! Za odvahu palec nahoru.

crxjet
crxjet (213) napsal 28.5.2018 +4

asi jsem už "oldschool", ale jezdit na tom, připadal bych si jak lempl ...nikomu neberu nadšení z techniky, ta je jistě super, ale prostě neeeee

soccer
soccer (186) napsal 28.5.2018 -2

Podle mě je NIKEN technická pecka, která dává základ další "větvi" motorkaření... pokud se nepletu, tak zatím jiná motorka se "zdvojeným" předkem nemá tento obsah ani výkony... NIKEN

soccer
soccer (186) napsal 28.5.2018 +1

Tatom: komu tady tlačíš nějaký svý představy o správným designu ??? Ty musíš být opravdu chudáček... a ANO, opakuješ se, a to je na tvým projevu to nejtrapnější...

raid
raid (23) napsal 28.5.2018

Něco podobného by mi dávalo smysl na hřmotných cestovních motorkách se zpátečkou. Pokud by se to ještě dalo "uzamknout" aby moto stála sama.
Mamutí krouťák, velká hmotnost, pohodlí a přitom jistota v náklonu, komfort odpružení a u cesťáků není světlost náklonu zrovna tou prioritní veličinou, navíc i ta odstřikující voda by díky kapotám tak nevadila.
U naháče, nebo co Niken je, mě to přijde zbytečný. Snad dobrý na vyzkoušení, předvedení technické zdatnosti, ale domů bych to taky asi nechtěl.

JoskaH
JoskaH (146) napsal 28.5.2018 +2

Hele, ty bláboly o invalidech jsou myšleny vážně nebo jako vtip?
Ptám se, protože to bylo pod každým článkem o Nikenu.
Jsou na to zjevně potřeba dvě ruce a dvě nohy, stát to samo neumí, vratké je to stejně jako motorka, automat to není, je to dost těžké a drahé...
Může mi někdo vysvětlit čím konkrétně by to mělo být pro invalidy?

macikcz
macikcz (4) napsal 28.5.2018

IvanDvoutakťák

SuperSic, nevím koho považuješ za "invalidu", ale troufnu si tvrdit,
že vážně zdravotně postižený člověk (byť předtím bajker)
si jen těžko bude moci dovolit "cosi" za 390 tis. Kč.
Nebo jsou čtyřkolky ještě dražší ?

Tatom
Tatom (8) napsal 28.5.2018 -1+2

Asi se opakuju,ale nedá mi to.Ikdyby to mělo ten nejdokonalejší předek na světě a někdo mi to dal zadarmo, tak bych na tý obludě ošklivý nejezdil.A to sem si myslel, že MT10 je vrchol hnusu, tohle to ještě převyšuje, sorry.

kawassak
kawassak (65) napsal 28.5.2018

Sorry, ale na +45° nepotřebuji 2 dny v Brně... Během zajíždění H2 SX v JČ o OÖ nijak dramatických 53/52°... Motka to ukazuje a ukládá... hlásiče už tedy dohlásily.
Yamahaha asi zakázala informovat o plandavém třetím kole u vozu někde ve vzduchu. Jděte se bodnout. Svoboda slova neplatí už ani na "papíře"... Ptalo se na to několik lidí !!!

Jafra
Jafra (1) napsal 28.5.2018 +1

Jsem rád, že se tímto testem konečně ukázalo, že koncepce takového motocyklu má smysl i, nebo spíše hlavně s větším výkonem. Něco podobného se už nějakou dobu vyvíjí u nás v ČR, takže nejsme za Japonci vůbec daleko:). Video zde: http://tiltingvehicle.eu/category/novinky/

JohnnyS08

Opravdu má ta motorka pětiventilovou techniku? A ta faceliftovaná MT-09 taky? Protože starší MT-09 má určitě "jen" konvenční 4 ventily na válec...

Nanospeed1

Tak ano, ocenuju novatorky, prukopnicky pocin Yamahy a klobouk dolu pred vychytanim vsech technickych obtizi a vyladeni tohoto stroje, aby to hezky jezdilo. Na druhou stranu: Kdo realne da 400tis., aby jezdil na smesne motorce?! Mejte se

SuperSic58

No nevim, raději bych pořídil MT-09 SP a v kapse zůstane 125 talířů na endurko dvěpade CRFL... Ale uznávám, pro invalidy, třeba po amputaci nějaké končetiny to bude velmi zajímavá alternativa

31081
31081 (171) napsal 28.5.2018 -1+2

Podle mě úžasnej stroj. A ten pocit bezpečí, at už v zatáčkách nebo nečekaných situacích si určitě najde spousty zájemců

IvanDvoutakťák

Rozhodně jsem nepředpokládal, že se toto téma stane "never ending story"
Zvlášť když porovnáme tuzemský "bajkerský nákupní košík" s těmi ekonomicky
silnými (byť neporovnatelně zadluženějšími) "starými" zeměmi EU, výdělkové
úrovně kterých, s výjimkou zdejších horních desetitisíc, nikdy nedosáhneme .
Snad se tedy z Yamahy Niken nestane obdoba Ordinace v růžové zahradě .
Do budoucna ale určitě uvítám / uvítáme počty prodejů této technologie v ČR ,
když zdejší vrstva solventních jen těžko začne začas jezdit ve třech stopách




yamaha_brezen_mt10
Objednat reklamu
TOPlist