yamaha_tenere_duben




Yamaha MX Pro Tour – Žhavé osmnáctky pod rukou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
iVlada (80) napsal 12.10.2017 v 08:24

technasia> pokud vím, mělo by to být z důvodu centralizace rotující hmoty. Konec konců, to vývojové týmy všech značek řeší stále dokola. Kromě toho má Yamaha vzduchový fitr za krkerm řízení, vstřikování vpředu a výfuk jde ze zadní strany válce. U první verze šel svod rovnou dozadu a teprve tam se zakroutil, nyní je nejdříve omotán okolo válce a pak jde dozadu.

technasia (1931) napsal 11.10.2017 v 22:12

Vláďo mají tedy zakloňené válce yzetek nějakou výhodu?díky

iVlada (80) napsal 10.10.2017 v 22:10

BendaWR> díky moc! No první jízdy to byl pořádnej čardáš a bahna jsme si všichni fest užili...to ale k offroadu patří a mě to nijak nevadí. Každopádně fajn akce a myslim, že kdo přijel, rozhodně nelitoval. V neděli se možná už i prášilo

BendaWR (38) napsal 10.10.2017 v 14:12

Hezká reportáž, díky Vláďo! Podle fotek to byly pěkný brody bahnem, fuj to muselo klouzat jak na sněhu

iVlada (80) napsal 09.10.2017 v 08:47

KX500>jasná páka, výfukový svod je omotán okolo válce. Výfuk ústí netradične na zadní části válce a sání naopak vpředu. Aby byl zaručen ideální průběh výkonu, musí mít výfukový svod určitou délku, proto je u MX 4T YZ vyřešeno takto.

KX500 (-1) napsal 08.10.2017 v 21:25

To výfukové koleno je obmotané kolem celého motoru?

iVlada (80) napsal 08.10.2017 v 11:45

technick>výkon motokrosových speciálů výrobci záměrně neuvádějí, krom toho u nich nejde až tolik o maximální výkon, jako spíš o jeho průběh. Díky za komentář

technick (41) napsal 08.10.2017 v 10:16

Pěkný fotky a článek Jen mi v tabulce chybí výkony motorek, moc prosím o doplnění.




TOPlist