Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chlapi, já mám Fazera a kámoš FZ1 a ani jeden z nás si nikdy nestěžoval na nepohodlnou pozici sezení ( měřím 177, kámoš 184 ). A to mluvím jako bývalý majitel extra pohodlné XJ900S. Jenom u spolujezdce už to není ono. Nepohodlné je akorát trochu sedlo, po 3h jízdy jde už cítit. Co se týká výsky stupaček, asi jsou tu všichni velcí borci. V zatáčkách to chytá o kolíky, ale jak je sjedete až na stupačku tak pak si na běžné silnici skoro neškrábnete, pakliže nejste tak trochu magoři. O výfuk jsem chytl jenom na okruhu - ale tam dře už většina motorek a ten díl výfuku lze snadno vyměnit. Podsedlovka je na Fazeru taky mizerná, mám tam lékarnu, nářadí a pak se tam vejdou už jenom dvě krabky cigár Co se týká průběhu výkonu, od 5 - 8 tisíc to není žádná hrůza, ale věřte tomu, že na okrskách je tento výkon na projíždění zatáček pod plným ideální. Proboha jen to nesrovnávejte se šestistovkama, které mají o 40% kratší kvalty a tím si trochu pomáhají, jinak výkonově jsou oproti litru i v tomto spektru otáček pozadu a to už nemluvím o tom, jak chytne litr otáčky ( rozdávali jste si to někdy na okruhu?? ) Jinak kapota je na řízení o trochu klidnější než naháč / ono těch pár kilo navíc a menší odpor větru dělají své / a dokáže se rozhoupat na 280km/h. Na naháči je zase jízda z hlediska prožitku o něco intenzivnější, ale ne rychlejší, je to dáno pouze pocitově. Každopádně je pravda, že čím rychleji jedete, tím motorka lépe poslouchá, v malých rychlostech je trochu nemotorná. Můj závěr zní: jsem s ní spokojen
Nrvim co to tady vsichni kafrate, kdyz jste na tom poradne nesedeli. Ja mam FT1N r.v. 2007 sedlam ji dva roky a lepsiho nahace jsem v rukach nemel. Je to mazel jen se s nim musite sladit. Motorka krasne taha od 3tis a v 7-8tis ma spicku. A jak kolega ZZR1200 pise o svetle, tak pokud je mi dobre znamo, tak s tim Yamaha vysla jako prvni a dalsi tovarny kopirovaly. YAMAHA FZ1N RULES! ( V zime bude prestrikavat na bilo-cervenou, je to nadhera)
2 lyer
ad jedna v motorradu, nebo nějaké podobném periodiku, měřili akceleraci 0-100 a litr se rozebíhal stejně rychle jako šestka fz
ad dva bych je naopak potřeboval níž (dál od sedla), ale neškrtat s nimi
ad tři spíš to vychází na přešití, zvýšení, sedla, než předělání stupaček
víc mi vyhovoval starý fzs než fz1n (polokapotu jsem nejel)
v nejbližší době se asi budu muset obejít jen s endurem - krize
2 Mariano:
1. v nastavení otáček a rychlosti se nic nezměnilo - jen s tebou nemůžu souhlasit, že to jede jako šestistovky to fakt ne a nejsem sám
2. stupačky jsou stejně vysoko - jediná volba jiné přepákování kde si nastavíš optimální polohu - já jsem psal o vysokých stupačkách ve vztahu ke zpřímené poloze sedu - není to ani na odpočinkové přesuny ani na sport prostě uprostřed a z toho pak bolí nohy
3. sklon sedadla zůstává stejnej chvíli jedeš a už jseš přimáčknutej na nádrži - super na zatáčky ale jinak se posouváš pořád vzad - co se týče rozměru nádrže to mě nevadí mám rád motorky o kterých víš, že jí máš mezi nohama tak ti držím palce ať pořádně vybereš co si koupíš
"u předešlých Micheline Pilot Road jsem byl naprosto spokojen. Celkově jsem na nich měl ujeto 19 tis. km a v zatáčkách si nestěžoval" . na jedný sadě pneumatik u 150koňový motorky?
Pod sedlo se mi podařilo narvat nářadí,zámek na kotouč,sadu pro defekt a náhradní žárovky.lékárnička bohužel musela ustoupit.Stupačky jsou nechutně nízko,po vyšroubování hlásičů náklonu je to o něco lepší,bohužel však drhne i kryt výfuku.Jinak paráda.
Příšerný tolikrát opakovaný design předního světla, přijde mi, že poslední dobou se už snad ani jiný tvar světla na nevyrábí. A mrtvý spodek motoru u naháče? Díky BMW za mašinu typu K1300R.
acALIEN: fakt jo jasně obšlehnutej Sportster a zezadu ještě krapet Road King, zlý a hnusný ukopírovaný rejže zase .kua ještě že v HD vymysleli motorku, jinak bychom teď jezdili na trakařích.
otázky na autora...
svezl jsem se před lety na 06 a do 6-7 tisíc to byla šestistovka, následovalo "klackem přes záda" - čili opak, než bych čekal u naháče, kde 90% jedu po okreskách 30-130 (7 tisíc otáček znamenalo na 1 cca 70, na 2 cca90, na 3 cca 110). změnilo se něco?
uznávám, že "mrtvý spodek" je dobrý pro krajinkáře a nepříliš zkušené, ale přeci jen...
potom píšeš o vysokých stupačkách. na 06 jsem s nimi škrtnul v první zatáčce (což se mi na neznámé motorce fakt nestává běžně). jsou výš nebo níž?
změnila se geometrie spojení sedla a nádrže? nebylo mi to pohodlné, měl jsem nohy dost "do praku".
na absenci tlumiče řízení máme stajný názor - přes 160 jsem měl pocit, že řídítkama zatočím o 360 stupňů a vůbec jsem si nebyl jistý (což je mimochodem rychlost, při které začínala zábava na pětku...). předpokládám, že polokapota (o které uvažuju) se svými pár kg na předek tohle trochu odladí.
díky
taky sem se na tom svezl.je to pěkný,ale na to že to má 150 kobyl tak se mi na tom nelíbí, že je to do 6000ot. docela mrtvola a pak to blafne a chce to urvat ruky...což si myslim že u motky typu jakéhosi "street naked" neni to pravý...ale sto lidí sto názorů...jel sem i na cb 1000 r a to si myslim že je uplně jiný kafe a fz mu nesahá ani po kotníky.
Chlapi, já mám Fazera a kámoš FZ1 a ani jeden z nás si nikdy nestěžoval na nepohodlnou pozici sezení ( měřím 177, kámoš 184 ). A to mluvím jako bývalý majitel extra pohodlné XJ900S. Jenom u spolujezdce už to není ono. Nepohodlné je akorát trochu sedlo, po 3h jízdy jde už cítit. Co se týká výsky stupaček, asi jsou tu všichni velcí borci. V zatáčkách to chytá o kolíky, ale jak je sjedete až na stupačku tak pak si na běžné silnici skoro neškrábnete, pakliže nejste tak trochu magoři. O výfuk jsem chytl jenom na okruhu - ale tam dře už většina motorek a ten díl výfuku lze snadno vyměnit. Podsedlovka je na Fazeru taky mizerná, mám tam lékarnu, nářadí a pak se tam vejdou už jenom dvě krabky cigár Co se týká průběhu výkonu, od 5 - 8 tisíc to není žádná hrůza, ale věřte tomu, že na okrskách je tento výkon na projíždění zatáček pod plným ideální. Proboha jen to nesrovnávejte se šestistovkama, které mají o 40% kratší kvalty a tím si trochu pomáhají, jinak výkonově jsou oproti litru i v tomto spektru otáček pozadu a to už nemluvím o tom, jak chytne litr otáčky ( rozdávali jste si to někdy na okruhu?? ) Jinak kapota je na řízení o trochu klidnější než naháč / ono těch pár kilo navíc a menší odpor větru dělají své / a dokáže se rozhoupat na 280km/h. Na naháči je zase jízda z hlediska prožitku o něco intenzivnější, ale ne rychlejší, je to dáno pouze pocitově. Každopádně je pravda, že čím rychleji jedete, tím motorka lépe poslouchá, v malých rychlostech je trochu nemotorná. Můj závěr zní: jsem s ní spokojen
já mám tedy fz1 fazera s abs a naradi vcetne lekarny tam mam, tak proc by tady nebylo misto???
2 starej Lupo: podle mých informací je podsedlovka delší a tím to celé je
Nrvim co to tady vsichni kafrate, kdyz jste na tom poradne nesedeli. Ja mam FT1N r.v. 2007 sedlam ji dva roky a lepsiho nahace jsem v rukach nemel. Je to mazel jen se s nim musite sladit. Motorka krasne taha od 3tis a v 7-8tis ma spicku. A jak kolega ZZR1200 pise o svetle, tak pokud je mi dobre znamo, tak s tim Yamaha vysla jako prvni a dalsi tovarny kopirovaly. YAMAHA FZ1N RULES! ( V zime bude prestrikavat na bilo-cervenou, je to nadhera)
Lyer- píšeš, že u Fazera na záda voda v dešti necáká. Jak je to možný, vždyť ta zadní partie je skoro stejná?
2 Marino:
Máme doma ještě FZ6N a stopéro můžu říct, že šestistovka na litra nemá v žádném spektru otáček, měřeno - ověřeno
2 lyer
ad jedna v motorradu, nebo nějaké podobném periodiku, měřili akceleraci 0-100 a litr se rozebíhal stejně rychle jako šestka fz
ad dva bych je naopak potřeboval níž (dál od sedla), ale neškrtat s nimi
ad tři spíš to vychází na přešití, zvýšení, sedla, než předělání stupaček
víc mi vyhovoval starý fzs než fz1n (polokapotu jsem nejel)
v nejbližší době se asi budu muset obejít jen s endurem - krize
2 Mariano:
1. v nastavení otáček a rychlosti se nic nezměnilo - jen s tebou nemůžu souhlasit, že to jede jako šestistovky to fakt ne a nejsem sám
2. stupačky jsou stejně vysoko - jediná volba jiné přepákování kde si nastavíš optimální polohu - já jsem psal o vysokých stupačkách ve vztahu ke zpřímené poloze sedu - není to ani na odpočinkové přesuny ani na sport prostě uprostřed a z toho pak bolí nohy
3. sklon sedadla zůstává stejnej chvíli jedeš a už jseš přimáčknutej na nádrži - super na zatáčky ale jinak se posouváš pořád vzad - co se týče rozměru nádrže to mě nevadí mám rád motorky o kterých víš, že jí máš mezi nohama tak ti držím palce ať pořádně vybereš co si koupíš
2 Šafry - opraveno dík
Tragedie!!!
>bazalka Možný to je,Dina psal tuším taky něco o 16 kkm,pokud za to moc netahá,tak PR2 vydrží neuvěřitelně dlouho.
Nelíbí
"u předešlých Micheline Pilot Road jsem byl naprosto spokojen. Celkově jsem na nich měl ujeto 19 tis. km a v zatáčkách si nestěžoval" . na jedný sadě pneumatik u 150koňový motorky?
Pod sedlo se mi podařilo narvat nářadí,zámek na kotouč,sadu pro defekt a náhradní žárovky.lékárnička bohužel musela ustoupit.Stupačky jsou nechutně nízko,po vyšroubování hlásičů náklonu je to o něco lepší,bohužel však drhne i kryt výfuku.Jinak paráda.
Příšerný tolikrát opakovaný design předního světla, přijde mi, že poslední dobou se už snad ani jiný tvar světla na nevyrábí. A mrtvý spodek motoru u naháče? Díky BMW za mašinu typu K1300R.
kizak To si pis, elektraglide zase inspirovala Forda a ten podle ni postavil Ford T a ted Mondeo, to je strasny , ze se nestydej, plagiatori.
acALIEN: fakt jo jasně obšlehnutej Sportster a zezadu ještě krapet Road King, zlý a hnusný ukopírovaný rejže zase .kua ještě že v HD vymysleli motorku, jinak bychom teď jezdili na trakařích.
acALIEN
jj tak to by mi v garáži nevadilo.
Je to prostě streetfighter
To je jasna kopie HD, to nevidite nebo co ?
otázky na autora...
svezl jsem se před lety na 06 a do 6-7 tisíc to byla šestistovka, následovalo "klackem přes záda" - čili opak, než bych čekal u naháče, kde 90% jedu po okreskách 30-130 (7 tisíc otáček znamenalo na 1 cca 70, na 2 cca90, na 3 cca 110). změnilo se něco?
uznávám, že "mrtvý spodek" je dobrý pro krajinkáře a nepříliš zkušené, ale přeci jen...
potom píšeš o vysokých stupačkách. na 06 jsem s nimi škrtnul v první zatáčce (což se mi na neznámé motorce fakt nestává běžně). jsou výš nebo níž?
změnila se geometrie spojení sedla a nádrže? nebylo mi to pohodlné, měl jsem nohy dost "do praku".
na absenci tlumiče řízení máme stajný názor - přes 160 jsem měl pocit, že řídítkama zatočím o 360 stupňů a vůbec jsem si nebyl jistý (což je mimochodem rychlost, při které začínala zábava na pětku...). předpokládám, že polokapota (o které uvažuju) se svými pár kg na předek tohle trochu odladí.
díky
Tak kdepak dáváte povinnou výbavu a nářadí, když se do motorky nevejde? Ptám se všech. Díky za rady :)
Nevím nevím jestli od roku 2006 se začalo dělat vše v podobném stylu, kawa udělala Z1000 v roce 2004 a ta podoba?
taky sem se na tom svezl.je to pěkný,ale na to že to má 150 kobyl tak se mi na tom nelíbí, že je to do 6000ot. docela mrtvola a pak to blafne a chce to urvat ruky...což si myslim že u motky typu jakéhosi "street naked" neni to pravý...ale sto lidí sto názorů...jel sem i na cb 1000 r a to si myslim že je uplně jiný kafe a fz mu nesahá ani po kotníky.
Toto je ten správný směr, fakt krása a hlavně co nejmíň plastů.
Hezké fotky a hezká motorka Líbí se mi víc než CB 1000 R.
Pěkné, pěkné!! Vzadu by to chtělo ještě madla s polokapotované verze a je to fakt pěkný stroj, obvzláště v té černo-bíle a červeno-bílé.
Chybička 110 kW - 50k