yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marut (1) napsal 29.12.2022 v 10:35

Mam rad tvoje testy. Mam dilema MT09 nebo Duke 890, jeden den jsem pro MT, druhy pro Duka Nejaka rada?

sce (0) napsal 03.01.2022 v 12:35

Ahoj - jeden z nejlepších testů ze současné doby , díky moc a jen tak dál

Drop_in (1) napsal 02.11.2021 v 15:31

Moto s posobivym hrdware. Radialna pumpa, kovane kola v serii, nastavitelny podvozok ... Design divny - s doplnkovym plexi to je trochu lepsie, ale len trochu...

FiZzeR (362) napsal 20.09.2021 v 12:26+1

Škoda že je to tak hnusný. Jako bezúdržbová verze osmikule brutálky by to bylo super

HiddenSnake (27) napsal 18.09.2021 v 06:07

Gsxs 1000 …

bruttopyr (396) napsal 17.09.2021 v 20:44

Díky za fajn test. Tříválec prostě umí nadchnout a pak mu člověk rád odpustí i ten vzhled přední lucerny.

BigBang987 (0) napsal 15.09.2021 v 22:37

Na starý verzi jsem nejel, ale i tahle nová má tendenci vrtět rádlama. Při předjíždění ve 170 na hladkým asfaltu nic moc

Myschan (187) napsal 13.09.2021 v 08:59

Měl jsem Tracera 09, krásný červený lak, zlatý vidle, dvě světla, paráda. Vůbec nepochybuji o tom, že dnes bych koupil lepší podvozek a ještě vylepšený výkon a průběh. Určitě bych se krásně povozil, ale jak bych slezl a podíval se na ten čumák, tak bych zděšeně odešel a tohle si nekoupil. Podle mě je ten předek prostě hnusnej. Jiný slovo mě nenapadá.

Jerryiii (0) napsal 12.09.2021 v 14:42

Ahoj, diky za test! A tve osobni srovnani a preference vs Street Triple R (RS) a Duke 890?

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 16.09.2021 v 13:08

Ahoj. Street je vyváženější, příjemnější, ve všem jde víc na ruku, dalo by se říct, že je dokonalejší a zpracování dotaženější, ale zase není takhle mega zábavnej. Duke jsem jel jen R a ten je pro mě možná ještě víc. Mám radši dvouválce, na otevření plynu je neurvalejší a jízdní vlastnosti budou možná ještě o fous před MT. Skvělá ovladatelnost, ale nemá tak lehká řídítka. V tomhle jsou ale už rozdíly minimální, největší je v koncepci motoru. Zpracování je pak asi z těch tří nejmíň atraktivní. ;)


sloso (1) napsal 10.09.2021 v 21:59

diky za super test vies to prosim ta porovnat s cb1000r ,myslim konkretne zatah od spodku...diky

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 16.09.2021 v 13:04

Yamaha bude mít podle mě navrch, co se fun faktoru týče, tak určitě. CB je klidná čtyřválcová síla už od spodu, tady to je prostě dravec. ;)


Beryano (48) napsal 10.09.2021 v 19:48+3

Děkuji Honzo za další super video test . Vždy, když mi přijde e-mailem upozrnění, že je na vebu, tvoje nové video, tak se těším na večer, kdy ho shlédnu a dám si sklenku dobrého vína. A když je video o motorce, která mě mimořádně zajímá, tak prožívám Nirvánu. Tákže ještě jednou díky,díky, díky

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 16.09.2021 v 12:58

Díky kluci, vážím si toho a je to správný motor to takhle dělat dál a ještě se zlepšovat a zdokonalovat ;) :) :)


vopák (51) napsal 10.09.2021 v 16:48-1+2

Parádní video a čtivej článek Soutěž silničářů kdo udělá horší záplatu Potvrzuji ze středních Čech..A ještě pořádný hadi v zatáčkách,přesně ve stopě,to prostě nejde nemilovat..Emtéčko bylo vždycky takovej svéráz od yamahy,tohle vypadá hodně povedený.Škoda že nezachovali dizajn staršího modelu,hlavně to světlo mě teda dost..nelíbí se mi.

premikp (4) napsal 10.09.2021 v 11:38

Mám první typ s halogenem a jsem s tím spokojen asi jako s každým japoncem to jsem měl. Nejsem nadšenec do Quickshifterů, barevných displejů, asistentů a podobných supermoderních volovin. 200 se na tom jet stejně nedá ať je to SP nebo klasika, a věřím, že tady u 2021čky to bude taky "zábava" do 140km/h a pak radši uber, pokud máš trochu rozum. První 2 sezony mě na tom jízda bavila ale teď už ten motor beru hlavně jako benefit, jak předjet a nestarat se co tam mám za kvalt. Na Hornetu to člověka vyburcuje víc, protože tam hlavně musí řadit.
Jínými slovy 2 sezóny a ta mašina vás z euforie přenese do letargie a PRODAT. Já jsem to neudělal a zlenivěl jsem na tom jak naskůtru.

SuperSic58 (1307) napsal 10.09.2021 v 10:40+1

Zaplaťpánbů, že jsem ještě stihnul loňskej model espéčka, kterej je designově uplně jinde. Ta motorka je raubíř, motor táhne už od volnoběhu a od 6tis má ještě kopanec a změní zvuk jako nasraný zvíře a chrčí z airboxu, výplach mozku Ještě na čtyřku se předek zvedne do luftu Neposednost a vrtění řidítek je daný krátkym rozvorem, skoro motardovou pozicí jezdce a tahavym motorem. Dost lidí montuje tlumič řízení a je to pak klidný. Někdo tu divokost má ale rád. Ten novej model pojede a bude fungovat určitě skvěle, o tom nepochybuju. Ale vzhledově je ten předek fakt děs, něco jako ženská se sexy tělem a šeredným ksichtem Muj názor. Někomu se to zas bude líbit. Jsem zvědavej na XSR.. Zajdovi a klukum dík za test, paráda!!

puod (50) napsal 10.09.2021 v 09:56+1

Testoval jsem ne-SP a je to super motorka za super cenu, vzhledově na živo je to fakt mnohem lepší než na fotkách. Když to uvedli, tak jsem myslel, že se snad zbláznili, ale změnil jsem názor nebo jsem si zvykl, je to takovej raw naháč, žadný designový věci, čistě funkčnost, až se mi to fakt líbí. Zajoch třeba psal, že u novýho GSXS1000 to je přesně naopak, ještě jsem ji neviděl na živo, ale hodně by mě to mrzelo jako velkýho fanouška Suzuki. Jinak motor jede fakt neuvěřitelně, mě tam teda trochu pořád chybí charakter 2-valu, to je ale individuální, ne že by ten motor neměl charakter.

blackbiker (8) napsal 10.09.2021 v 09:39

Co to máš za rukavice na té normální mt09 na konci videa?

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 10.09.2021 v 12:11

https://www.bonmoto.cz/dainese-rukavice-air-hero-whiteblack/


neznamyScooterD (1088) napsal 10.09.2021 v 09:31

největší přínos tohoto testu je, že už se zde smí říkat, že první MT09ka měla podvozek na pikaču. A né že se nás snaží přesvědčit jak tenkrát, že bylo vše ok a že to vlastně bylo dobře..... motorka je hnusná prodávat se líp nebude ikdyby byla pozlacená. Co funguje na východě v Evropě fungovat nemusí o tom už se řada modelů přesvědčila na vlastní kůži...ale na svezeni se těšim

3 reakce

Jarda
Jarda 10.09.2021 v 14:59

Nemluvíte pravdu pane, přesnějši řečeno lžete. A navíc mě to ještě uráží :)

Pamatuji si, jak na prvním MT-09 jezdil Tommy, který mi osobně říkal (pak to i na videu k testu v roce 2013 jasně uvedl), že když jedeš hodně rychle podvozek je mimo a nestihá. Mě ta houpavost ale vyhovovala, protože nejsem takovej "střelec". Každému vyhovuje něco jiného.

Tady si to můžete pustit (čas: 5:12) :



Nové Yamahy řady MT jsou prostě vzhledově jiné, i mě se to moc nelíbí. Na druhou stranu, klobouk dolů před Yamahou, že do toho jde a přesně to naplňuje ten slogan: Dark side of Japan. Jsem zvědav na další generaci, jakou bude mít přední masku :)


JA-NE (767) napsal 10.09.2021 v 08:31+1

po tom co som testol 1 gen MT09sp som, povedal ze po dlllllhej dlhej dobe japonec co ma bavil. a toto je kus vyladenejsie. za mna jazdne urcite ano. dizajn otras. nezastavis na kave a nechces na nato pozerat. Skor jej ches dat na papulu vybujacit sa a zamknut do garaze

Citystar (2) napsal 09.09.2021 v 22:35+1

Já už to sem musím napsat. Tento borec mi přijde jako hodně moc dobrey šofér. A ta mašina ? S plnou nádrží 189 Kg ? WTF ? Tak to musí být jízda.

JardaBar (164) napsal 09.09.2021 v 21:37+3

Mě se líbí, že Yamaha dá na motorku jen to, co je nutně třeba a hmotnost drží co nejníž. Možná trpí vzhled, ale ta ušetřená kila za to podle mě stojí.

Kaštanisko (107) napsal 09.09.2021 v 21:19+5

Často v komentářích na podobné šeredy čtu, že u motorky na vzhledu nezáleží. Že jsou důležité jízdní vlastnosti. Na jednu stranu májí tito lidé pravdu. Na druhou stranu kdo z nás si dotáhne domů šerednou ženskou jen proto, že dobře šuká? ... Věřím, že motorka je po technické stránce super, ale ten design a detaily prostě nedokážu překousnout. K tomu šerednému předku, nevzhledné kabeláži, nešikovně umístěnému klaksonu apod., si dovolím ještě upozornit na páku zadní brzdy. Sakra chlubí se kovanýma kolama a pak dají jako páku zadní brzdy naohýbanou pásovinu.

Matesimo (28) napsal 09.09.2021 v 20:46

MTčko si umím představit vlastnit. Stačila by mi základní verze za super cenu.
Jen bych musel dát plexi, ať se zjemní ten čumák. Ten se jim moc nepovedl. Ale svítit to bude asi hezky...

Zedsdead (293) napsal 09.09.2021 v 20:00+1

Vzhledově nic moc, dvě světla mám teda radši.
Co ale nepochopím je ta jízdní pozice. Jestli je to sportovní mašina pro sportovní jízdu, tak potřebuješ trochu na tom ležet, jinak furt bojuješ s větrem.
Pro mně nová MT09 SP ztrácí to kouzlo hodně muziky za málo peněz.
Suma sumárum-za tu cenu už bych asi přemýšlel směr Monster. V2

koki888 (160) napsal 09.09.2021 v 19:30

Všetci moji známy ktorý mali možnosť sa na motorke povoziť prípadne ju vlastnili mi tvrdili že po prvotnom nadšení prišlo hlboké sklamanie. Že na tej motorke sa nedá voziť alebo dokonca že je nebezpečná! Keďže som posledné dva roky sa moc nepovozil tak som nemal možnosť si ju vyskúšať keď bola motorka v grupe. Ale vždy som argumentoval že v testoch ju predsa vychvalujú. Došlo to až tak ďaleko že na jednom stretku ma viacerý doslova zrušili na doby, a to nehovorím ako sa vyjadrovali o novinároch a portáloch kde boli tieto testy. Áno aj tu bohužiaľ. Záver: hrozná motorka ( ak chcete jazdiť troška rýchlejšie, pre 90km/h jazdcov asi pohoda) a kúpený novinári . Rozhodne Yamaha si zahazardovala s dôverou a chlapci testovací tiež.

2 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 09.09.2021 v 20:47

Nevím, jestli jsi četl test a viděl video, ale o problémech předchozích verzí mluvím, porovnávám novinku a na videu je myslím vidět, že už funguje i v trapu ;) A co jsem četl recenze z minulosti, vždycky se měkkost MT-09 zmínila, možná jen ne v tak drsném tónu, protože pořád existují lidé, kterým i předchozí generace vyhovují, protože prostě nejsou tak rychlí ;)


Frankie (731) napsal 09.09.2021 v 12:38

Dobře napsáno, hned bych dostal chuť se svézt...kdybych se na TO nemusel dívat

PEPEE01 (346) napsal 09.09.2021 v 11:59

Test celkem výstižně popsal rozdíly mezi MT-09 SP a Tuono 660. V dané cenové kategorii bych měl okamžitě jasno. A asi bych i přežil ten divnej kukuč

to_pl (1) napsal 09.09.2021 v 11:51

otravné kolečko u ne-SP je taky vpravo, není problém rolovat, jako spíš potvrzovat, kdy krok je moc dlouhý, malé TFT - a co tam jako chcete vidět? Stejně je dost nízko. Kdyby tam šlo promítat navigaci, dak dejme tomu. logika změny údajů na displeji je spíš v duchu, aby si s tím člověk nehrál za jízdy. Čitelnost dobrá. Detail, který není moc zmiňován: Přední vidle u ne-SP má nastavení komprese jen v jedné noze a odskoku v druhé (předpětí v obou).

solio (15) napsal 09.09.2021 v 09:54+1

Super test! A teď Prochy testuje Ducati Monster a mě zajímá, co bude lepší?!

Codo (354) napsal 09.09.2021 v 09:44-1

Je fajn, že to jezdí tak parádně. Není fajn, že to pořád vypadá tak nějak moc techno, ale to je věc indivindi vkusu. Každýmu se líbí něco. Každopádně vizáž tu není to hlavní. Díky za pěknej test!!

petko2014 (13) napsal 09.09.2021 v 09:36+2

Som zvedavý na R9, ktorej základom je táto MT9

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist