UM Renegade Scrambler Classic: Univerzál pro náctileté
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 24.6.2019 | Zobrazeno: 17 044x
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 24.6.2019 | Zobrazeno: 17 044x
A ty dodržuješ rychlostní limity ?
Já teda rozhodně ne
joey.m: Stopku taky projel...
Jsem jedinej komu vadi ze pan ve videu nedodrzuje rychlostni limity?
rogih> tak o tom žádná. Ale dnes dělaj dvácy, co jezdí za 2,5 a taky je furt držíš pod krkem..
Se tady bavíte o ND a světlo na tom je to samé co na Derbi z roku 2006
pps2: Koupil jsem detem na nauceni take radeji jetou motorku. Vyhody vidim krome padu ceny noveho stroje take v tom, ze nikdo predem nevi, zda to deti chytne a take v tom, ze mi nevadi, kdyz treba trapi spojku trochu vic nebo kdyz jim motorka spadne. Vzdycky rikam: " Klidek, nevadi, na to to je." Ale ne kazdy si 125 kupuje na chvili, nekomu to staci "na furt".
Pokud jde o ty nahradni dily za 30 let, tak s timto tvrzenim bych byl ale opatrny. Na YBR125 z roku 2006 uz v Yamaze nemaji ani blikny.
Nějak nevím, proč tyto stroje kupovat, notabene nové ..
V 9 případech z 10 je to ve zdejších podmínkách motorka pro mladý na 3- 4 roky a poté v podstatě neprodejná, resp. s bídou za polovinu, jestli vůbec ..
CB či YS stojí téměř stejně, dělají se ve statisícových sériích /samozřejmě dneska též výhradně v Indii, Číně, Malajsii/ ale díly na ně budou ještě dalších 30 let a 4 letá ojetina spadne cenově max. o 20-30% ...
Ale samozřejmě každého svobodná volba ..
Ta spotřeba asi bude tím, že ten menší motor musíš držet víc pod krkem
pěknej bajk Škoda těch dílenskejch nedostatků v detailech, přeci jen za 80 papírů už by to mohlo bejt vše v pucu. A spotřeba 3,5l je teda docela dost na dvacku... 250ka CRF 250L jezdí za 3...
nefunkční zadní brzdy se stávají charakteristikou UM (totéž měl i testovací Adventure)... Tipoval bych na špatnej postup při odvzdušňování, kdy zůstává vzduch v rozdělovači CBS...