hsq_obleceni1




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ruzvol-45
Ruzvol-45 (4) napsal 26.7.2017

Vzhled je významný subjektivní parametr. Nemusí se líbit všem a je to i přirozené. Představte si, kdyby byly všechny motorky stejné, jéééé to by byla nuda. Mě se líbila, proto jsem si ji taky pořídil a rozhodně nelituji. Má v sobě to nejlepší z BMW RT a z Hondy PE. To vyjadřuje asi nejlépe její charakter. Velmi kvalitní, pohodlný a rychlý cesťák na kterém absolvujete bezproblémově stovky km. Jistě má i své limity a i některé nedokonalosti. Kdo by měl zájem může se podívat na mé zkušenosti s tímto motocyklem na mém profilu.

mvk73
mvk73 (1) napsal 26.7.2017

Priatelia, je to dobra a velmi pohodlna motorka. Mal som ju tri sezony a spravil na nej cez 20 tisic km, z toho dve kontinentalne jazdy cez Europu. Je to dobra motorka, pohodlna, rychla, spolahliva. Je tazhsia a masa je polozena vyssie ako pri BMW RT 1200, treba s tym pocitat pri manilulovani na mieste a pri velmi malych rychlostiach do 5 km, napr. pri filtrovani v zapche v meste.
V mojich mororkach mam podrobny popis mojich skusenosti, pre tych z vas ktori by sa chceli dozvediet viac.
---
Celkom mi chyba.

Fullgas1

Aj mne v teste chyba vyjadrenie spolujazdca, poprípade vplyv váhy zavazadel a spolujazdca na chovanie motorky.
Mašina celkom pekná, škoda tej podobnosti na konkurenciu.

DOMINATOR

Letadlo je pěkné

Desperado74

Já myslím, že Trophy se spíš velmi "inspirovala" u Hondy ST1300 Pan European, Triumph je taková digitalizovaná ST1300, nelze to nevidět.

Mike70
Mike70 (65) napsal 26.7.2017 +1

Je to cestovní motorka pro dva, tak proč tam není test se spolujezdcem??? Takhle je to test na ... nic

tom_mb
tom_mb (10) napsal 25.7.2017

krome 2V retro modelu se mi nikdy zadny Triumph designove nelibil.
to ale nic nemeni na tom, ze na Tigeru955 jsem letos po asi 8 letech natocil 50.000 km v uplne spokojenosti.
vystridal jsem v garazi uz asi 30-40 motorek, ale toto je naprosta stalice a nemam důvod uvazovat o zmene.
spec. pro cestovani ve dvou myslim 3V nemá konkurenci.

hrouda13
hrouda13 (65) napsal 25.7.2017 +1

Věřím ze ten třívál je výborný v celém spektru otáček ale přesto bych v téhle třídě volil nejraději Kawu GTR 1400

Spinks
Spinks (34) napsal 25.7.2017 -3

ty dvě věci na foto se k sobě hodí - přebarvené práškovací letadlo a nehezká motorka triumph

JA-NE
JA-NE (159) napsal 25.7.2017

zabite ma, mne sa luuubi

5157
5157 (9) napsal 25.7.2017

No vypadá to spíš jako bmw s tříválcem tohle se nepovedlo,já bych bral Yamahu FJR1300.

Jurawood
Jurawood (12) napsal 25.7.2017

Design palec dolů?
No ani se nedivím, ta motorka se musela studem počůrat... vedle toho dvouplošníku.
Ten jste měli nafotit

kuchta50
kuchta50 (81) napsal 25.7.2017 +1

Měl jsem starší model Trophy 900 tříválec,sice starší,ale super jízdní vlastnosti a motor pobral všechno od volnoběhu až po vytočení,tohle už je jak limuzína,zbytečná váha a i opticky nic společného s Tiumphy

sixxi
sixxi (4) napsal 25.7.2017 +2

Možná proto vypadá tak dobře spíš jako BMW

libac22
libac22 (136) napsal 25.7.2017 +3

Proč mám ten pocit že to po vzhledoové stránce nemá nic společnýho s Triumphem




Continental
Objednat reklamu
TOPlist