Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhled je významný subjektivní parametr. Nemusí se líbit všem a je to i přirozené. Představte si, kdyby byly všechny motorky stejné, jéééé to by byla nuda. Mě se líbila, proto jsem si ji taky pořídil a rozhodně nelituji. Má v sobě to nejlepší z BMW RT a z Hondy PE. To vyjadřuje asi nejlépe její charakter. Velmi kvalitní, pohodlný a rychlý cesťák na kterém absolvujete bezproblémově stovky km. Jistě má i své limity a i některé nedokonalosti. Kdo by měl zájem může se podívat na mé zkušenosti s tímto motocyklem na mém profilu.
Priatelia, je to dobra a velmi pohodlna motorka. Mal som ju tri sezony a spravil na nej cez 20 tisic km, z toho dve kontinentalne jazdy cez Europu. Je to dobra motorka, pohodlna, rychla, spolahliva. Je tazhsia a masa je polozena vyssie ako pri BMW RT 1200, treba s tym pocitat pri manilulovani na mieste a pri velmi malych rychlostiach do 5 km, napr. pri filtrovani v zapche v meste.
V mojich mororkach mam podrobny popis mojich skusenosti, pre tych z vas ktori by sa chceli dozvediet viac.
---
Celkom mi chyba.
Aj mne v teste chyba vyjadrenie spolujazdca, poprípade vplyv váhy zavazadel a spolujazdca na chovanie motorky.
Mašina celkom pekná, škoda tej podobnosti na konkurenciu.
krome 2V retro modelu se mi nikdy zadny Triumph designove nelibil.
to ale nic nemeni na tom, ze na Tigeru955 jsem letos po asi 8 letech natocil 50.000 km v uplne spokojenosti.
vystridal jsem v garazi uz asi 30-40 motorek, ale toto je naprosta stalice a nemam důvod uvazovat o zmene.
spec. pro cestovani ve dvou myslim 3V nemá konkurenci.
Měl jsem starší model Trophy 900 tříválec,sice starší,ale super jízdní vlastnosti a motor pobral všechno od volnoběhu až po vytočení,tohle už je jak limuzína,zbytečná váha a i opticky nic společného s Tiumphy
Vzhled je významný subjektivní parametr. Nemusí se líbit všem a je to i přirozené. Představte si, kdyby byly všechny motorky stejné, jéééé to by byla nuda. Mě se líbila, proto jsem si ji taky pořídil a rozhodně nelituji. Má v sobě to nejlepší z BMW RT a z Hondy PE. To vyjadřuje asi nejlépe její charakter. Velmi kvalitní, pohodlný a rychlý cesťák na kterém absolvujete bezproblémově stovky km. Jistě má i své limity a i některé nedokonalosti. Kdo by měl zájem může se podívat na mé zkušenosti s tímto motocyklem na mém profilu.
Priatelia, je to dobra a velmi pohodlna motorka. Mal som ju tri sezony a spravil na nej cez 20 tisic km, z toho dve kontinentalne jazdy cez Europu. Je to dobra motorka, pohodlna, rychla, spolahliva. Je tazhsia a masa je polozena vyssie ako pri BMW RT 1200, treba s tym pocitat pri manilulovani na mieste a pri velmi malych rychlostiach do 5 km, napr. pri filtrovani v zapche v meste.
V mojich mororkach mam podrobny popis mojich skusenosti, pre tych z vas ktori by sa chceli dozvediet viac.
---
Celkom mi chyba.
Aj mne v teste chyba vyjadrenie spolujazdca, poprípade vplyv váhy zavazadel a spolujazdca na chovanie motorky.
Mašina celkom pekná, škoda tej podobnosti na konkurenciu.
Letadlo je pěkné
Já myslím, že Trophy se spíš velmi "inspirovala" u Hondy ST1300 Pan European, Triumph je taková digitalizovaná ST1300, nelze to nevidět.
Je to cestovní motorka pro dva, tak proč tam není test se spolujezdcem??? Takhle je to test na ... nic
krome 2V retro modelu se mi nikdy zadny Triumph designove nelibil.
to ale nic nemeni na tom, ze na Tigeru955 jsem letos po asi 8 letech natocil 50.000 km v uplne spokojenosti.
vystridal jsem v garazi uz asi 30-40 motorek, ale toto je naprosta stalice a nemam důvod uvazovat o zmene.
spec. pro cestovani ve dvou myslim 3V nemá konkurenci.
Věřím ze ten třívál je výborný v celém spektru otáček ale přesto bych v téhle třídě volil nejraději Kawu GTR 1400
ty dvě věci na foto se k sobě hodí - přebarvené práškovací letadlo a nehezká motorka triumph
zabite ma, mne sa luuubi
No vypadá to spíš jako bmw s tříválcem tohle se nepovedlo,já bych bral Yamahu FJR1300.
Design palec dolů?
No ani se nedivím, ta motorka se musela studem počůrat... vedle toho dvouplošníku.
Ten jste měli nafotit
Měl jsem starší model Trophy 900 tříválec,sice starší,ale super jízdní vlastnosti a motor pobral všechno od volnoběhu až po vytočení,tohle už je jak limuzína,zbytečná váha a i opticky nic společného s Tiumphy
Možná proto vypadá tak dobře spíš jako BMW
Proč mám ten pocit že to po vzhledoové stránce nemá nic společnýho s Triumphem