globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ruzvol-45 (4) napsal 26.07.2017 v 22:25

Vzhled je významný subjektivní parametr. Nemusí se líbit všem a je to i přirozené. Představte si, kdyby byly všechny motorky stejné, jéééé to by byla nuda. Mě se líbila, proto jsem si ji taky pořídil a rozhodně nelituji. Má v sobě to nejlepší z BMW RT a z Hondy PE. To vyjadřuje asi nejlépe její charakter. Velmi kvalitní, pohodlný a rychlý cesťák na kterém absolvujete bezproblémově stovky km. Jistě má i své limity a i některé nedokonalosti. Kdo by měl zájem může se podívat na mé zkušenosti s tímto motocyklem na mém profilu.

mvk73 (2) napsal 26.07.2017 v 11:42

Priatelia, je to dobra a velmi pohodlna motorka. Mal som ju tri sezony a spravil na nej cez 20 tisic km, z toho dve kontinentalne jazdy cez Europu. Je to dobra motorka, pohodlna, rychla, spolahliva. Je tazhsia a masa je polozena vyssie ako pri BMW RT 1200, treba s tym pocitat pri manilulovani na mieste a pri velmi malych rychlostiach do 5 km, napr. pri filtrovani v zapche v meste.
V mojich mororkach mam podrobny popis mojich skusenosti, pre tych z vas ktori by sa chceli dozvediet viac.
---
Celkom mi chyba.

Fullgas1 (745) napsal 26.07.2017 v 09:37

Aj mne v teste chyba vyjadrenie spolujazdca, poprípade vplyv váhy zavazadel a spolujazdca na chovanie motorky.
Mašina celkom pekná, škoda tej podobnosti na konkurenciu.

DOMINATOR (1260) napsal 26.07.2017 v 07:48

Letadlo je pěkné

Desperado74 (0) napsal 26.07.2017 v 07:41

Já myslím, že Trophy se spíš velmi "inspirovala" u Hondy ST1300 Pan European, Triumph je taková digitalizovaná ST1300, nelze to nevidět.

Mike70 (70) napsal 26.07.2017 v 00:20+1

Je to cestovní motorka pro dva, tak proč tam není test se spolujezdcem??? Takhle je to test na ... nic

tom_mb (45) napsal 25.07.2017 v 21:31

krome 2V retro modelu se mi nikdy zadny Triumph designove nelibil.
to ale nic nemeni na tom, ze na Tigeru955 jsem letos po asi 8 letech natocil 50.000 km v uplne spokojenosti.
vystridal jsem v garazi uz asi 30-40 motorek, ale toto je naprosta stalice a nemam důvod uvazovat o zmene.
spec. pro cestovani ve dvou myslim 3V nemá konkurenci.

hrouda13 (150) napsal 25.07.2017 v 17:32+1

Věřím ze ten třívál je výborný v celém spektru otáček ale přesto bych v téhle třídě volil nejraději Kawu GTR 1400

Spinks (34) napsal 25.07.2017 v 15:42-3

ty dvě věci na foto se k sobě hodí - přebarvené práškovací letadlo a nehezká motorka triumph

JA-NE (763) napsal 25.07.2017 v 15:29

zabite ma, mne sa luuubi

5157 (17) napsal 25.07.2017 v 13:02

No vypadá to spíš jako bmw s tříválcem tohle se nepovedlo,já bych bral Yamahu FJR1300.

Jurawood (12) napsal 25.07.2017 v 10:10

Design palec dolů?
No ani se nedivím, ta motorka se musela studem počůrat... vedle toho dvouplošníku.
Ten jste měli nafotit

kuchta50 (90) napsal 25.07.2017 v 10:03+1

Měl jsem starší model Trophy 900 tříválec,sice starší,ale super jízdní vlastnosti a motor pobral všechno od volnoběhu až po vytočení,tohle už je jak limuzína,zbytečná váha a i opticky nic společného s Tiumphy

sixxi (4) napsal 25.07.2017 v 09:57+2

Možná proto vypadá tak dobře spíš jako BMW

libac22 (182) napsal 25.07.2017 v 09:28+3

Proč mám ten pocit že to po vzhledoové stránce nemá nic společnýho s Triumphem




TOPlist