Triumph Tiger 900 Rally Pro: Do městské džungle nebo na kraj světa?
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Fuka | Zveřejněno: 10.5.2021 | Zobrazeno: 21 992x
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Fuka | Zveřejněno: 10.5.2021 | Zobrazeno: 21 992x
Jako motorka celkem pěkná, ač taková celkově bez výraznějšího charakteru, ale mám tam velká čtyři ale. 1) ta cena je hodně odvážná, 2) kryt spojky a rám kolem boty jezdce je dost ošoupanej po pár testovacích štacích, tohle se děje u čínskejch bajků, ale ne u "prémiovek" za 3) schránka na mobil je sice úžasně vodotěsná, ale má takový "debilní" rozměry a tomu telefonu, hlavně li-ion baterce v něm bude při nabíjení dělat v uvozovkách moc dobře, že je v molitanu a to teplo se tam krásně bude držet a když ta baterka po čase neshoří, tak jí to minimálně zkrátí životnost a za 4) ten bordel pod sedlem, už to tu někdo zmiňoval, ale tohle je prostě nedostatek jako kráva, tam nemá nic lítat, tohle už je zaschlý bláto, ale to bláto tam nalítalo společně s vodou a ta je u kabeláže a v málo větraných prostorách opravdu nežádoucí, takže to je celkově fakt špatně. Takovou špínu jsem nikdy u jiné motorky neviděl, na fotce je moje aktuální V85 po 6000 km včetně dešťů, bláta, prachu... na ten prostor jsem hadrem zatím ani nesáhnul a všude čisto a žádná moje předchozí ani současná motorka prostě bláto a vodu pod sedlem neměla a nemá...
Bezesporu technicky výborná mašina, jen drahá a trochu bez charismatu za mě.
Ten bordel pod sedlem teď asi vypadá nevinně, ale jak to bude roky v těch konektorech a zámku, nic dobrého...
motorka za 400 tyček, kola 21/17 a tester se drbnul o víko spojky....že by nebyla pěkná, to zas jako nee, ale některé věci prostě nikdy nepochopím
To jako opravdu blato a bordel pod sedadlem na fotce č. 22 ?! ! U motorky za víc jak 400 t Kč to nemyslí vážně.
A v recenzi ani zmínka....
2 reakce
Krása, byl jedním z horkých favoritů. Jedinou výtku bych dal za sešrcení na 70kw, motor má určitě na víc. Ale chápu A2… :)
2 reakce
Děkuji za test i zkušenosti spokojeného majitele.
Michala bych chtěl poprosit, jestli by se mohl podívat do velkého techničáku a pro úplnost/zajímavost doplnit tyto technické údaje:
- G Provozní hmotnost [kg]
- F.1/F.2 Nejvyšší technicky přípustná/povolená hmotnost [kg]
- T Nejvyšší rychlost [km/h]
Dál bych se chtěl zeptat někoho, kdo zkoušel současného Tigera 900 a předchozího Tigera 800, jestli pozoroval změnu v projevu motoru vlivem změny v pořadí zapalování (900 - 1, 3, 2; 800 - 1, 2, 3) a intervalu zapalování (900 - 180°/270°/270°; 800 - 240°/240°/240°)
Děkuji a přeji, ať tygr stále dělá radost.
2 reakce
Já už sice jednu stopu (pro mne už bude časem tak spíš něco jako Xqooder...) dojezdím na "prosté" Tenerce ( i když v mnohém zaostává, daleko míň žere a ještě nemá tyhle vejfukový "monolity"...), ale MOC se mi líbí (ten "brzdovkovej frťan" mi přišel divnej už u víc motorek...)...
Super článek i rozhovor, že je to parádní mašina o tom není pochyb.
Jen mě trochu zaráží údaje o spotřebě, ať už papírové nebo reálné ( v porovnání s předchůdcem).