journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honzacadek (4) napsal 17.02.2021 v 07:41

Motorka krásná. Celkově se mi moc líbí. Jediná věc která se mi nelíbí je váha a nejspíš i vysoko posazené těžiště. (Zkušenost s Varaderem, se kterým jsem se trochu trápil

Plameňák01 (24) napsal 23.01.2021 v 06:55

Zkouknul jsem jenom video a můžu říct, že za poslední dobu, pro mě jedna z mála dobrých recenzí, většinou to je jenom samá chvála a recenze spíš připomíná pouze reklamu na motocykl.
Jediný co mě zaskočilo, že pořád používají podvozek od WP ( líbilo se mi, že jsi řekl White Power), se kterým byly dost problémy, protože dost často tečou přední vidlice a myslel jsem, že se vrátili zpátky k Showam, ale ty zase měli tendenci dost mlátit, osobní zkušenost.
Ve 25 tis. Km sem musel dát nový pouzdra.

OKK (-6) napsal 22.01.2021 v 09:50-6+1

Dokuď tu bude existovat Gso tak každá i ta sebelepší mašina jiných značek bude vždy až tá druhá

jets (518) napsal 22.01.2021 v 09:44

ještě jsem si vzpomněl na jednu věc, XRT s originál Arrow výfukem má jednu notorickou potíž. Neustále se výfuk posunuje k motorce, klidně o 1cm. Nepomáhá neustálé vracení do správné polohy a dotahování svorky. Tím pádem hlavní stojan při sklopení mine gumový doraz na výfuku (který je fakt moudře hodně malý na kruhový průměr stojanu) a narazí až na gumový doraz na druhé straně pod kardanem. Když si toho člověk nevšimne tak jednak ztratí oba dorazy a mlátí stojanem do kardanu.
Tohle je fakt debilní moucha, který kazí dojem u motorky za bezmála 0,5 mil Kč.
Já to vyřešil jednak podložkou mezi držák kufrů a výfuk aby se pořád nevyvracel z pozice a na stojan jsem připevnil malou plotnu pro větší styčnou plochu dorazu... Od té doby je pokoj.

dave-lister (45) napsal 21.01.2021 v 22:55

Tak nakonec Triumph zvládnul i muničák. To bych nečekal. Dobrý.

1 reakce

iVlada
iVlada 22.01.2021 v 08:52

Jasně, je to holt šikula on ho vlastně zvládnout musel, co by to pak bylo za ADV cesťák takové motorky zvládnou hodně a záleží na obutí, do jisté míry padacích rámech a také na každém, jestli je do terénu chce tahat, nebo ne.


petr1000001 (197) napsal 21.01.2021 v 22:55

Ahoj,tvoje texty se mi čtou krásně mojí řečí
Už dlouho jsem tě potřeboval pochválit

1 reakce

iVlada
iVlada 22.01.2021 v 08:53

Moc díky Petře!


Marty530 (5) napsal 21.01.2021 v 20:26

Ahoj všem! Motorka fajn, také jsem si byl vyzkoušet, ale nakonec vyhrálo VFR1200X. Můžu se jen zeptat třeba autora testu, nebo i ostatních na tipy pro lehčí výlet mimo asfalt? To VFR je moje první moto, se kterým bych právě chtěl zkusit něco lehčího, jako je ve videu v testu, ale netuším, kde jako samouk zkoušet. Nechci někde provokovat jízdou po soukromém pozemku nebo lese, kde bych někomu vadil, ale chci opatrně vyzkoušet jízdu mimo asfalt, aniž bych se bál, že mašinu někde nebezpečně složim...
Moc díky za jakékoli tipy po cele ČR, klidně do soukromé zprávy...

2 reakce

iVlada
iVlada 22.01.2021 v 09:06

Ahoj Marty, místa určitě jsou a věřím, že nějaký plácek najdeš. Tipy záleží na tom, kde bydlíš. Někdy stačí zajet na MX trať, tam se s provozovatelem domluvit a mimo tréninkovou dobu využít třeba startovní rovinku, která je široká a víceméně rovná. Teď doufám, že to nikdo nepochopí, že doporučuji jezdit celou MX trať, lavice, tobogany...NE, fakt jen rovnou bezpečnou část a pak si třeba přidávat. Chce to pěkně krůček po krůčku a nic nešroubovat přes závit a být tam s někým. Přece jen je to těžká motorka. Za mě je super navštívit motoškolu, jak píše Jarda. Tam Ti všechno vysvětlíme, ukážeme jak na to, takže si nezafixuješ nějaké zlozvyky a nebudeš muset vymýšlet něco, co už je dávno vymyšlené. Držím palce!


soccer (480) napsal 21.01.2021 v 20:09

Motorka fešná, škoda že má nadváhu... jen aby bylo jasno, mě by ta vyšší váha nevadila, jen se mi zdá, že v 21 století by 140 koníkový cenduro za půl mega mohlo mít okolo 200 kg "mokré" váhy při zachování všech stávajících tech. vychytávek, výkonu, kvality, nosnosti, tuhosti, atd...


Panta_Rhei (1) napsal 21.01.2021 v 17:59

Já nevím, jen se zeptám...opravdu existuje tolik lidí, kteří chtějí mít na motorce plno asistentů a různých fičur ? Tahle motorka se mi vzhledově moc líbí, ale ta elektronika . Je to jako u aut, radost mi udělá sporťák bez ABS, ESP, ACC, ACS, HSA a automatické převodovky. Starý dobrý namakaný auto s manuálem. Na téhle motorce bych měl pocit, že se jen vezu a řídí ona.

7 reakcí

Jarda
Jarda 21.01.2021 v 20:49

Co trh chce? Já si dovolím tady dát tenhle citát od Steva Jobse, pod který se podepíšu. Ale každý na to máme jiný názor a hlavně možnost volby a to mam doma od něho jen iPad.

Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.


striple (0) napsal 21.01.2021 v 17:28

Byl by to super video test, stejně jako ostatní. KDYBY byl uploadovaný někde na yt nebo jiném serveru, kde funguje konverze videa, bez zásadního vlivu na kvalitu a video běží plynule. Tady sledování videí je doslova o nervy. A ano, mám kvalitní připojení, aktualizovaný prohlížeč, dost paměti...

5 reakcí

Jarda
Jarda 23.01.2021 v 11:50

Ahoj, ještě píšu ohledně sledování videa. Když se mi seká, tak dám pauzu a chvíli počkám než se mi načte - viz. světla bílá čárka zde na foto:


Každopádně, jak jsem psal, budeme řešit a snažit se, aby šlo každému bez sekání.
Díky, Jarda


afro-r1 (512) napsal 21.01.2021 v 17:22

Jack.Werner: Ona se vyhrivana sedadla, padaky, mlhovky, dratena kola a jina "dobra vybava" moc neslucuji s "pod 200 kilo". Nejblize tvemu vyberu by bylo ocesat par veci z MT7-Tracera a predelat na bezudrzbovy remen.

Pro zajimavost - jen padaci ram na GSA1250 vazi 12kg...

Petrgsxr (55) napsal 21.01.2021 v 14:42

Výkonu " haba kuk "" ........jede to jako čert... Tak to bude asi dobrá motorka...!!!!

Jack.Werner (14) napsal 21.01.2021 v 14:37+2

Díky za testík. Jen bych upřesnil, že sedlo spolujezdce lze za příplatek vybavit vyhříváním. Přepínač pod sedlem umožňuje pak dvě úrovně vyhřívání. U hlavního sedla to asi není až tak potřeba, protože jsem u několika majitelů a recenzentů četl, že teplý vzduch z motoru pěkně ohřívá stehna a kulky. Dokonce do té míry, že v létě někteří popisovali nutnost pravidelně se i na silnici postavit do stupaček nebo odsednout na sedlo spolujezdce, aby si svou chloubu ochladili A někteří popisují zvuky klokotajícího benzínu v přehřáté nádrži, nevím jak moc přehání. Na druhou stranu jsem četl, že tím trpí jen některé kusy.
Triumph Tiger 1200 byl dlouho mým favoritem, ale dnes uvažuji z hlediska podobné výbavy a komfortu spíše o Tigeru 900 GT Pro nebo BMW F850 GSA. Velké GS je na mě drahé a u dalších výrobců mám výhrady buď k chování na silnici, výbavě nebo vzhledu. Až někdo vyrobí cenduro s kardanem a dobrou výbavou pod dva metráky, a nemusí to přesáhnou litr objemu, má ve mě zákazníka.

2 reakce

iVlada
iVlada 22.01.2021 v 09:09

Ano, některé modely topí opravdu hodně. Nicméně, u této 1200 to není tak hrozné.


Marthy-Biker (0) napsal 21.01.2021 v 14:23

Krásný test Vláďo!
BTW: Tiger 1200 končí, bude nový model.

2 reakce

iVlada
iVlada 22.01.2021 v 09:12

Díky Marthy Na prezentaci nového Tridentu jsem se na novou dvanáctku ptal a vypadá to, že se něco chystá Nicméně chlapíci z fabriky byli tajemní a nic nechtěli prozradit. Zvědavej jsem taky, to teda jo!


SLAY (780) napsal 21.01.2021 v 13:41

nepochybně dobrá motorka a i cena vypadá slušně,jen jestli těch asistentů a elektronických udělátek už není až příliš .....

fantomaz (47) napsal 21.01.2021 v 13:40+2

Asi takto - ne, že bych se neuměl rozjet do kopce, to asi zvládne každý, ale když třeba stojím z/do kopce, klidně i na rovině, tak si silněji zmáčknu přední a mohu si třeba zavolat. Takže za mě dobrý (používám jako ruční brzdu).

Rpg75 (45) napsal 21.01.2021 v 13:24

Líbí se mi jak při testech těchto kolohnátů se pokaždé píše, že po rozjezdu váha jako mávnutím kouzelného proutku zmizí, ale řekl bych jen jedno ,fyziku nepřechčiješ...Dokud to nebude mít antigravitačního asistenta, nebo alespoň gyroskpický stabilizátor tak mi to do garáže už nesmí. Zasejc na druhou stranu, zvedání takto těžkého endura někde v horách Banátu je adrenalín navíc a to se počítá

nevo7 (94) napsal 21.01.2021 v 13:09-1

Ešte vyskúšať jazdu v daždi a ak nepadne ani kvapka od zadného kolesa na sedačku či chrbát, môže to byť dokonalá moto /v dnešnej dobe malých zadných častí to je problém aj u cestovnej moto/. U mňa váha nepustí, je to moc a spolu s vyššou cenou to ani neláka vyskúšať, ako konkurenčný stroj pri výbere cendura.
Mrzí ma, že pri tejto edícii vypustili prisviecovanie do zákrut, to k modernej a drahej turistickej moto patrí.

jets (518) napsal 21.01.2021 v 12:36+1

mám ho, je fakt úžasný, do terénu ho netahám, takže váha mi nevadí. Jediné co bych vytknul je topení motoru. Jinak ale pro mě dokonalost

650ccm (88) napsal 21.01.2021 v 12:24

Můj táta kdysi (cca 1973) nadával, že ta nová 350 váží 150 kilo bez benzínu a kdo se s tím má tahat ...

Tifone (147) napsal 21.01.2021 v 11:42

moc hezká motorka , jen ta hmotnost

boboh (2) napsal 21.01.2021 v 11:18-3+1

To korni: pokrok v materiálech, v designu, v kvalitě, ve výdrži ano ... ale označovat pokrokem na motorce, která má být hlavně o perfektní zpětné vazbě na jakýkoliv podnět jezdce (ať už správný či chybný ... to slouží k jezdcovi k jeho zdokonalení v jezdeckém umu) a radosti z jízdy. Polož si jednoduchou otázku: "jak se chceš naučit bezpečně pro tebe a hlavně tvé okolí ovládat 300 kg železa a plastu jedoucí 200 km/hod., když budeš mít na palubě 3 pr*ele asistentů, který ti jí budou krýt??? Takový driver je na silnici k h*vnu, protože nemá možnost si uvědomit své limity!!! A ano asistent ti může pomoct zachránit zdraví nebo i život, ale to jak to co jsem psal výše ... nedostaneš tu zpětnou vazbu, kterou si zasloužíš a potřebuješ. Dítě se také při vývoji učí chodit a nabije si při tom bezpočtukrát nos ... a vo tom to u motorek tuplem je.

korni (116) napsal 21.01.2021 v 10:44

hezký test a nepochybně skvělá motork. Mou volbou je ale V-strom 1050 XT

rousini (156) napsal 21.01.2021 v 09:42

1. díky za test
2. byl by velký problém aspoň pár základních parametrů uvést v textové části, zvláště když se několikrát mluví o hmotnosti.
3. server nestíhá v době velkého náporu plynule dodávat data na přehrávání v HD kvalitě. Nešlo by to přes YT???

matopp69 (0) napsal 21.01.2021 v 09:05

Mam 800xrt v nejvyssi vybave a parada. Pokud budu denne cestovat za praci 100km tak do 1200 vych sel. Ale cekam na upgrade jak to zdelalo s 809 vs 900 minuly rok.

Strngr (141) napsal 21.01.2021 v 08:49+3

Jak to má nad dva metráky, tak je každých deset kilo navíc zatraceně znát, najmě mimo asfalt; kdysi jsem na mokré klouzavé polňačce zápasil s crossrunnerem a dodnes žasnu, že jsem to přežil. Ne, do toho bych nešel.

CRF1000 (91) napsal 21.01.2021 v 08:31

Nevím, zda i motorkáři při rozjezdu v křižovatkách, které jsou ve svahu nejdříve metr couvnou a až poté se rozjedou dopředu...u auta, řízeného blondýnou se zbytkovým alkoholem je to běžné...pokud ne, funkci "asistent rozjezdu do kopce u motocyklu nechápu...nebo je to tím že je mi 60? Jinak parádní motorka, rád bych se na ní projel...




TOPlist