Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak autor je první od koho slyším, že se mu ta hlína místo drátů líbí Na sociální verzi to ještě chápu, ale u SE bych čekal dráty.. Btw. kde je seznam rozdílů za které se u SE připlácí? Otáčkoměr, dvojbarva a pár blbostí co nestojí za řeč.. Prostě jedině T100 nebo thruxton!
Všechno je krásný! ... jen ta přední kapotáž ... opravdu jak jawa 350. No je to holt problém naordinovat něco slušnýho kolem kulatého světlometu ... vím o tom své :)
Koukám na zmenšenej obrázek a říkám si co blbnou?Vidím Jawu třipade a píšou Triumph bonneville. Já nevím ale ti Japonci maj to retro neretro dotažený víc. W800
jedině poctivej karbec + vyházet ty emisní blbosti , drátěný kola , filtry rovnou na karbce atd , ale základ - rám , motor , nárdž je dobrej zbytek at si každej udělá podle svýho . jen mě trochu mrzí že už začíná být značně výrobně přeCafováno
Ten štítek kolem světla je hrůza a co ty zrcátka v koncích řídítek ble. Taky regulátor napětí by mohly někam schovat.
Jinak Bohouše mám rád a nejraději z.r. 1965 Ale W800 je dokonalejší Promiň Triumphe
Jednoho mám doma.Sedlo je tvrdý s ostrou hranou/bude nahrazeno gelovým/ Jízdní vlastnosti dostačující,ale ekologové se vyřádili tim přívodem vzduchu před výfukový ventil ,což má za následek modrání svodů a překáží to přístupu ke svíčkám.Musí to ven a dodává se i sada se záslepkama.Pokud chce někdo drátěná kola,je lepší jít do T100.Na moto jsem dal i sportovní výfuky,které jsou v nabídce včetně jednotky a zvuk je úžasnej.Ideální volba jako druhé moto na kochačky,případně na zapůjčení pro holky.
DDíky za každý podobný poči (myslím tím retro mašiny), ale ty liťáky a barva teda tomu moc nesedne - ovšem to redakce nemohla ovlivnit.
Ale jako úplně první mě na fotkách praštila do očí ta "retro" integrálka na hlavě jezdce - to je na takovémto stroji jako pěst na oko, a zvlášť při jeho představování.
Ty příšerný liťáky zvolil Triumph jako takový laciný řešení pro tubeless gumy. Triumph totiž neumí koupit bezdušový drátěný kola a současně udržet cenü ...
pěkný
//www.google.cz/imgres?q=triumph+thruxton+blue&hl=cs&client=firefox-a&hs=TfT&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1252&bih=610&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=qkPBzzj2KEd6PM:&imgrefurl=//tonupclassics.blogspot.com/2011/03/2006-triumph-thruxton-cafe-racer.html&docid=ZD0rQP79IceRRM&imgurl=//4.bp.blogspot.com/-W6dLddMdpjs/TXev1Ha2D1I/AAAAAAAAA0A/NCRUKh9SdoI/s1600/9146.jpg&w=922&h=662&ei=wE4gT5f_EvGK4gTcmv2IDw&zoom=1&iact=hc&vpx=901&vpy=15&dur=597&hovh=190&hovw=265&tx=158&ty=106&sig=106035649113201477588&page=1&tbnh=126&tbnw=187&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:10,s:0
není to špatný,ale Thruxton v modré barvě s šachovnicovým pruhem je pořád bezkonkurenční
Tak autor je první od koho slyším, že se mu ta hlína místo drátů líbí Na sociální verzi to ještě chápu, ale u SE bych čekal dráty.. Btw. kde je seznam rozdílů za které se u SE připlácí? Otáčkoměr, dvojbarva a pár blbostí co nestojí za řeč.. Prostě jedině T100 nebo thruxton!
Všechno je krásný! ... jen ta přední kapotáž ... opravdu jak jawa 350. No je to holt problém naordinovat něco slušnýho kolem kulatého světlometu ... vím o tom své :)
Kluci, otáčky u krouťáku máte taky v litrech. Synkovi říkám, když něco napíšeš, tak si to po sobě přečti.
tendle je divný ale jinak celkem klasa
Koukám na zmenšenej obrázek a říkám si co blbnou?Vidím Jawu třipade a píšou Triumph bonneville. Já nevím ale ti Japonci maj to retro neretro dotažený víc. W800
krásný ale ten štítek je podivnej!! vidět tohle za sebou ve zpětným zrcátku tak si myslím že to je Jawa 350/638...
Hezky test! Diky Tak snad se nase rady po tomto clanku, zas o nekolik nadsencu rozsiri!
když Triumph tak jedině T100.
Když Bonnevilla tak jedině T100
jedině poctivej karbec + vyházet ty emisní blbosti , drátěný kola , filtry rovnou na karbce atd , ale základ - rám , motor , nárdž je dobrej zbytek at si každej udělá podle svýho . jen mě trochu mrzí že už začíná být značně výrobně přeCafováno
mým favotitem je Scrambler , ani mě se design Boneville SE nelíbí .
Ten štítek kolem světla je hrůza a co ty zrcátka v koncích řídítek ble. Taky regulátor napětí by mohly někam schovat.
Jinak Bohouše mám rád a nejraději z.r. 1965 Ale W800 je dokonalejší Promiň Triumphe
uf, tohle už je přehnaný... retro za každou cenu ("jakože" karbecy) a k tomu liťáky... trošku schizofrenie...
Jednoho mám doma.Sedlo je tvrdý s ostrou hranou/bude nahrazeno gelovým/ Jízdní vlastnosti dostačující,ale ekologové se vyřádili tim přívodem vzduchu před výfukový ventil ,což má za následek modrání svodů a překáží to přístupu ke svíčkám.Musí to ven a dodává se i sada se záslepkama.Pokud chce někdo drátěná kola,je lepší jít do T100.Na moto jsem dal i sportovní výfuky,které jsou v nabídce včetně jednotky a zvuk je úžasnej.Ideální volba jako druhé moto na kochačky,případně na zapůjčení pro holky.
DDíky za každý podobný poči (myslím tím retro mašiny), ale ty liťáky a barva teda tomu moc nesedne - ovšem to redakce nemohla ovlivnit.
Ale jako úplně první mě na fotkách praštila do očí ta "retro" integrálka na hlavě jezdce - to je na takovémto stroji jako pěst na oko, a zvlášť při jeho představování.
Ty příšerný liťáky zvolil Triumph jako takový laciný řešení pro tubeless gumy. Triumph totiž neumí koupit bezdušový drátěný kola a současně udržet cenü ...
Souhlas s předchozími příspěvky, ty liťáky jsou fakt
bonnie je krásnej bajk ale tohle mi nesedí, hlavně barvou a ty kola to posrali úplně...
Novinářský šotek zapříčinil, že máte chybičku v tech. datech - 7500litru / min. Jinak motorka nádherná, ale ty kola mě na ní vůbec nesedí.
Ty liťáky mě praštily hned do očí. Na klasice nemají co dělat. To už totiž pak není klasika. Za mě