Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taky byla v hledáčku, svedl jsem se. Nejela zle, ale co se týká ceny, tak je dost předražená a osekaná. Jsou to možná drobnosti, ale zrovna er6 nabízí třeba seř.páčky, kryty na chladiči, klín pod motorem, vizuálně hezčí kyvku, celonerez.výfuk, klasický otáčk.,pásky na kolech, madla pro spolujezdce,... Jsou to drobnosti, ale za jejich koupi zaplatíte a tady mě SV dost zklamalo...
to Dajos. A o tom to je, že každý je jiný, má jinou prdel a požadavky. Kdyby se každému líbila ta samá motorka, auto, ženská, bylo by to děsivé. I když připouštím, že jsou některé atraktivní pro větší akupinu a některé méně.
Ano, člověk si musí udělat svůj vlastní názor a pokud si chce opravdu vybrat, nespoléhat se na názory ostatních, ale vyzkoušet to sám.
Všem šťastným majitelům nového SV přeji ať jim to jezdí k jejich spokojenosti.
SV650 jsem si pořídil a jsem s ní navýsost spokojený, ostatně viz moto na profilu MT-07 byla taky ve výběru, hrozně se mi líbí fluo, ale nakonec sedlo vystavilo stopku.
Zrovna včera jsem si pročítal test nahých 6-tek v motocyklu - ER 6, SV 650, CBF 600, MT 07...Je až legrační jak se mohou názary na jednu a tu samou věc různit. Viz. např zkušenost od Brejlovce v komentu níže. Protože v uvedeném testu se na 1. místě (těsně snad o 2 body) umístnilo SV následované MT. Pravdou je, že SV nevyhrálo ani jedinou kategorii (ale nebylo o moc horší než 1.) a právě díky vyváženým vlastnostem test vyhrálo. Holt, člověk si prostě musí udělat názor sám, co ocení jeden, může druhému jít na nervy atd.
Nenadchne ale ani neurazí. Od Gladiusu určitě posun v designu, ale na první generací prostě vzhledově nemá. Chtělo to víc provokace, agrese, chuligánství. Snad přijde verze S která to po designové stránce napraví.
pokracovani sagy tl1000s nic nema a mit ani nebude na legendu tls/r a jeji agresivni vzhled a nekompromisni styl jizdy. Sv je od narozeni cajicek. Gladius, tenhle gay nahac nema cenu komentovat a tohle novy sv..nuda jak prase, tuctovka,nic. Pojmy jako tl1000s ..nemely v tomto clanku ani padnout.
Věřim, že je to na jízdu fajn, lehký, skvěle ovladatelný a s příjemným motorem, ale bohužel SV řadu se podařilo posunout trochu do nikam. Je tu er6, mt07, monster. SV z roku 2004 přitom pořád beru jako fakt pěknej stroj.
Hodně slabej test. Motorka nevypadá zle, strohej design, jen ta jeklová kyvka a brzdiče z čínský 125 je velkej nešvar u Suzuki(třeba GSR 750 tim totálně degradovali). A cena hanba mluvit... MT07 za 130 byla uplně jiná pohádka...
To je jako s kapelama - když hrajou pořád to samý tak si lidi stěžujou, že je to pořád dokola. A když trochu změní styl tak zase lidi remcaj, že už to není ono ...
Jako kazdy spravny SV vypada lip na zivo, nez na fotkach.
..a jako spravny SV je to z nekterych uhlu hezka motorka a z nekterych strasna ohyzda . Doufam, ze moc nesahli na motor, protoze ten je na ty motorce nejlepsi. Vsechno ostatni je spis prumer.
Voloda:no tak souhlas,tahle se libi i me jako jedna z mala masin soucasnosti
Nicmene produkty oproti drivejsi produkci se me osobne zdaji slabe nemluve v porovnani ke svetove konkurenci...vsude hlavne ve sportovnim odvetvi mame kawy (drive nic moc masiny kvalitou,chlapi ze servisu na to dost nadavali a alespon dle me do roku cca 2000 byli za suzuki a kde jsou ted...)yamahy,hondy...Suzuki se nikde poradne neumistuje,uz ani hobbici to moc nejezdi radsi sahnou jinde.
Jo zacli ted jezdit motogp a pevne verim,ze u Suzi zaberou..
Je to hezký, ale fakt to mělo přijít už dávno místo Gladia v současné době a za aktuální cenu to má změn proti předchozímu modelu minimálně a moc to nedává smysl.
to blackblues : nechrápou, minulý týden jsem jezdil GSX-S 1000 a musím říct, že je to mazec, ten motor je fakt něco, motorka jede jak po kolejích, prostě
Na jaře jsem vybíral malého dvouválcového naháče. Vyzkoušel jsem všechny, co jsou na trhu. Nové SV je jednoznačně nejhorší ze všech dostupných. Neobratná, nepohodlné sedlo se špatným sklonem, neustále jsem narážel koulema na nádrž, celkově nijak nenadchne. Jediná motorka kterou jsem vrátil před koncem výpujční doby a byl jsem rád, že už mám těch 40 km za sebou.
Jakožto letitý SVčkář první generace jsem zklamán. Design asi jako u Jawy - Na moderní motorku zastaralé a na retro ještě mladé. Zkrátka designově hluché období.
Docela by mne zajímalo, kolik lidí si v době konkurenční MT 07 takovouto vránu koupí.
dominator: mně zas nikdo nevysvětlí proč mají některý motorky tak blbě na raně všechny svoje oba válce...na kteroukoliv stranu to spadne dycky na hlavu
Taky byla v hledáčku, svedl jsem se. Nejela zle, ale co se týká ceny, tak je dost předražená a osekaná. Jsou to možná drobnosti, ale zrovna er6 nabízí třeba seř.páčky, kryty na chladiči, klín pod motorem, vizuálně hezčí kyvku, celonerez.výfuk, klasický otáčk.,pásky na kolech, madla pro spolujezdce,... Jsou to drobnosti, ale za jejich koupi zaplatíte a tady mě SV dost zklamalo...
To Brejlovec: Naprosty souhlas
to Dajos. A o tom to je, že každý je jiný, má jinou prdel a požadavky. Kdyby se každému líbila ta samá motorka, auto, ženská, bylo by to děsivé. I když připouštím, že jsou některé atraktivní pro větší akupinu a některé méně.
Ano, člověk si musí udělat svůj vlastní názor a pokud si chce opravdu vybrat, nespoléhat se na názory ostatních, ale vyzkoušet to sám.
Všem šťastným majitelům nového SV přeji ať jim to jezdí k jejich spokojenosti.
SV650 jsem si pořídil a jsem s ní navýsost spokojený, ostatně viz moto na profilu MT-07 byla taky ve výběru, hrozně se mi líbí fluo, ale nakonec sedlo vystavilo stopku.
Zrovna včera jsem si pročítal test nahých 6-tek v motocyklu - ER 6, SV 650, CBF 600, MT 07...Je až legrační jak se mohou názary na jednu a tu samou věc různit. Viz. např zkušenost od Brejlovce v komentu níže. Protože v uvedeném testu se na 1. místě (těsně snad o 2 body) umístnilo SV následované MT. Pravdou je, že SV nevyhrálo ani jedinou kategorii (ale nebylo o moc horší než 1.) a právě díky vyváženým vlastnostem test vyhrálo. Holt, člověk si prostě musí udělat názor sám, co ocení jeden, může druhému jít na nervy atd.
Nenadchne ale ani neurazí. Od Gladiusu určitě posun v designu, ale na první generací prostě vzhledově nemá. Chtělo to víc provokace, agrese, chuligánství. Snad přijde verze S která to po designové stránce napraví.
pokracovani sagy tl1000s nic nema a mit ani nebude na legendu tls/r a jeji agresivni vzhled a nekompromisni styl jizdy. Sv je od narozeni cajicek. Gladius, tenhle gay nahac nema cenu komentovat a tohle novy sv..nuda jak prase, tuctovka,nic. Pojmy jako tl1000s ..nemely v tomto clanku ani padnout.
Zadní světlo odkoukali z FZ1 né
No. Na naháči má být ozdobou motor. Tahle rozpočtovka s hadicema všude okolo moc pastvou pro oči není...
Věřim, že je to na jízdu fajn, lehký, skvěle ovladatelný a s příjemným motorem, ale bohužel SV řadu se podařilo posunout trochu do nikam. Je tu er6, mt07, monster. SV z roku 2004 přitom pořád beru jako fakt pěknej stroj.
Hodně slabej test. Motorka nevypadá zle, strohej design, jen ta jeklová kyvka a brzdiče z čínský 125 je velkej nešvar u Suzuki(třeba GSR 750 tim totálně degradovali). A cena hanba mluvit... MT07 za 130 byla uplně jiná pohádka...
petrumr: jo jenže třeba v r. 2011 byl taky průměrný kurz k euru 24,6 kč, dneska jseš na 27
Nejhorší je na tom, že všichni zdražili. Jak stál cladius 139 a v-strom 159tkč je pryč. Zůstaly jen reklamy v časopisech.
To je jako s kapelama - když hrajou pořád to samý tak si lidi stěžujou, že je to pořád dokola. A když trochu změní styl tak zase lidi remcaj, že už to není ono ...
Jako kazdy spravny SV vypada lip na zivo, nez na fotkach.
..a jako spravny SV je to z nekterych uhlu hezka motorka a z nekterych strasna ohyzda . Doufam, ze moc nesahli na motor, protoze ten je na ty motorce nejlepsi. Vsechno ostatni je spis prumer.
hrozně ztrácí na vzhledové dravosti, je to hrozně dětský od pohledu, je to škoda
Voloda:no tak souhlas,tahle se libi i me jako jedna z mala masin soucasnosti
Nicmene produkty oproti drivejsi produkci se me osobne zdaji slabe nemluve v porovnani ke svetove konkurenci...vsude hlavne ve sportovnim odvetvi mame kawy (drive nic moc masiny kvalitou,chlapi ze servisu na to dost nadavali a alespon dle me do roku cca 2000 byli za suzuki a kde jsou ted...)yamahy,hondy...Suzuki se nikde poradne neumistuje,uz ani hobbici to moc nejezdi radsi sahnou jinde.
Jo zacli ted jezdit motogp a pevne verim,ze u Suzi zaberou..
Je to hezký, ale fakt to mělo přijít už dávno místo Gladia v současné době a za aktuální cenu to má změn proti předchozímu modelu minimálně a moc to nedává smysl.
to RenekD. Triumph Street Triple. Ale Aprilia Shiver je fakt dobrá. Více na mém profilu.
to blackblues : nechrápou, minulý týden jsem jezdil GSX-S 1000 a musím říct, že je to mazec, ten motor je fakt něco, motorka jede jak po kolejích, prostě
V Suzuki asi chrapou...takova znacka to byvala...
to Brejlovec: Prosím o info, kterou motorku jste si vlastně koupil? Děkuji
Na jaře jsem vybíral malého dvouválcového naháče. Vyzkoušel jsem všechny, co jsou na trhu. Nové SV je jednoznačně nejhorší ze všech dostupných. Neobratná, nepohodlné sedlo se špatným sklonem, neustále jsem narážel koulema na nádrž, celkově nijak nenadchne. Jediná motorka kterou jsem vrátil před koncem výpujční doby a byl jsem rád, že už mám těch 40 km za sebou.
178 papírů za tohle? Bože, jestli jsou Japonci ve vývoji 5 let za Evropou, tak Suzuki je aspoň 10. Oprášit starou vránu a chtít to prodat :-/
Jakožto letitý SVčkář první generace jsem zklamán. Design asi jako u Jawy - Na moderní motorku zastaralé a na retro ještě mladé. Zkrátka designově hluché období.
Docela by mne zajímalo, kolik lidí si v době konkurenční MT 07 takovouto vránu koupí.
MEH...
kawa...pavel
na hlavu ne
Nenadchne, neurazí
kawa... konstrukční chyba. Někdo tam ten motor zabudoval omylem obráceně Původně měl být jeden válec nahoře a druhý směrem k zemi
dominator: mně zas nikdo nevysvětlí proč mají některý motorky tak blbě na raně všechny svoje oba válce...na kteroukoliv stranu to spadne dycky na hlavu