husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Peta_gsr (0) napsal 05.10.2016 v 06:54

Taky byla v hledáčku, svedl jsem se. Nejela zle, ale co se týká ceny, tak je dost předražená a osekaná. Jsou to možná drobnosti, ale zrovna er6 nabízí třeba seř.páčky, kryty na chladiči, klín pod motorem, vizuálně hezčí kyvku, celonerez.výfuk, klasický otáčk.,pásky na kolech, madla pro spolujezdce,... Jsou to drobnosti, ale za jejich koupi zaplatíte a tady mě SV dost zklamalo...

dajos (123) napsal 04.10.2016 v 21:59

To Brejlovec: Naprosty souhlas

Brejlovec (7) napsal 04.10.2016 v 12:52

to Dajos. A o tom to je, že každý je jiný, má jinou prdel a požadavky. Kdyby se každému líbila ta samá motorka, auto, ženská, bylo by to děsivé. I když připouštím, že jsou některé atraktivní pro větší akupinu a některé méně.
Ano, člověk si musí udělat svůj vlastní názor a pokud si chce opravdu vybrat, nespoléhat se na názory ostatních, ale vyzkoušet to sám.
Všem šťastným majitelům nového SV přeji ať jim to jezdí k jejich spokojenosti.

vsw (0) napsal 04.10.2016 v 09:05

SV650 jsem si pořídil a jsem s ní navýsost spokojený, ostatně viz moto na profilu MT-07 byla taky ve výběru, hrozně se mi líbí fluo, ale nakonec sedlo vystavilo stopku.

dajos (123) napsal 04.10.2016 v 08:26+1

Zrovna včera jsem si pročítal test nahých 6-tek v motocyklu - ER 6, SV 650, CBF 600, MT 07...Je až legrační jak se mohou názary na jednu a tu samou věc různit. Viz. např zkušenost od Brejlovce v komentu níže. Protože v uvedeném testu se na 1. místě (těsně snad o 2 body) umístnilo SV následované MT. Pravdou je, že SV nevyhrálo ani jedinou kategorii (ale nebylo o moc horší než 1.) a právě díky vyváženým vlastnostem test vyhrálo. Holt, člověk si prostě musí udělat názor sám, co ocení jeden, může druhému jít na nervy atd.

Simitom (119) napsal 04.10.2016 v 06:30

Nenadchne ale ani neurazí. Od Gladiusu určitě posun v designu, ale na první generací prostě vzhledově nemá. Chtělo to víc provokace, agrese, chuligánství. Snad přijde verze S která to po designové stránce napraví.

Bothrops (249) napsal 03.10.2016 v 22:57

pokracovani sagy tl1000s nic nema a mit ani nebude na legendu tls/r a jeji agresivni vzhled a nekompromisni styl jizdy. Sv je od narozeni cajicek. Gladius, tenhle gay nahac nema cenu komentovat a tohle novy sv..nuda jak prase, tuctovka,nic. Pojmy jako tl1000s ..nemely v tomto clanku ani padnout.

Imre (33) napsal 03.10.2016 v 21:27+1

Zadní světlo odkoukali z FZ1 né

LADIS007 (20) napsal 03.10.2016 v 21:20

No. Na naháči má být ozdobou motor. Tahle rozpočtovka s hadicema všude okolo moc pastvou pro oči není...

robert-fiskandl (8) napsal 03.10.2016 v 21:08

Věřim, že je to na jízdu fajn, lehký, skvěle ovladatelný a s příjemným motorem, ale bohužel SV řadu se podařilo posunout trochu do nikam. Je tu er6, mt07, monster. SV z roku 2004 přitom pořád beru jako fakt pěknej stroj.

SuperSic58 (1307) napsal 03.10.2016 v 20:28

Hodně slabej test. Motorka nevypadá zle, strohej design, jen ta jeklová kyvka a brzdiče z čínský 125 je velkej nešvar u Suzuki(třeba GSR 750 tim totálně degradovali). A cena hanba mluvit... MT07 za 130 byla uplně jiná pohádka...

Vlnič (199) napsal 03.10.2016 v 19:48+1

petrumr: jo jenže třeba v r. 2011 byl taky průměrný kurz k euru 24,6 kč, dneska jseš na 27

petrumr (-185) napsal 03.10.2016 v 19:00-1+1

Nejhorší je na tom, že všichni zdražili. Jak stál cladius 139 a v-strom 159tkč je pryč. Zůstaly jen reklamy v časopisech.

Piwell (21) napsal 03.10.2016 v 18:16+1

To je jako s kapelama - když hrajou pořád to samý tak si lidi stěžujou, že je to pořád dokola. A když trochu změní styl tak zase lidi remcaj, že už to není ono ...

Jarrinn (4) napsal 03.10.2016 v 18:02

Jako kazdy spravny SV vypada lip na zivo, nez na fotkach.
..a jako spravny SV je to z nekterych uhlu hezka motorka a z nekterych strasna ohyzda . Doufam, ze moc nesahli na motor, protoze ten je na ty motorce nejlepsi. Vsechno ostatni je spis prumer.

Black-rider (0) napsal 03.10.2016 v 17:37

hrozně ztrácí na vzhledové dravosti, je to hrozně dětský od pohledu, je to škoda

blackblues (1507) napsal 03.10.2016 v 17:37

Voloda:no tak souhlas,tahle se libi i me jako jedna z mala masin soucasnosti
Nicmene produkty oproti drivejsi produkci se me osobne zdaji slabe nemluve v porovnani ke svetove konkurenci...vsude hlavne ve sportovnim odvetvi mame kawy (drive nic moc masiny kvalitou,chlapi ze servisu na to dost nadavali a alespon dle me do roku cca 2000 byli za suzuki a kde jsou ted...)yamahy,hondy...Suzuki se nikde poradne neumistuje,uz ani hobbici to moc nejezdi radsi sahnou jinde.
Jo zacli ted jezdit motogp a pevne verim,ze u Suzi zaberou..

Frankie (731) napsal 03.10.2016 v 17:30

Je to hezký, ale fakt to mělo přijít už dávno místo Gladia v současné době a za aktuální cenu to má změn proti předchozímu modelu minimálně a moc to nedává smysl.

Brejlovec (7) napsal 03.10.2016 v 17:02

to RenekD. Triumph Street Triple. Ale Aprilia Shiver je fakt dobrá. Více na mém profilu.

voloda.m (480) napsal 03.10.2016 v 16:09

to blackblues : nechrápou, minulý týden jsem jezdil GSX-S 1000 a musím říct, že je to mazec, ten motor je fakt něco, motorka jede jak po kolejích, prostě

blackblues (1507) napsal 03.10.2016 v 15:14

V Suzuki asi chrapou...takova znacka to byvala...

RenekD (48) napsal 03.10.2016 v 15:09

to Brejlovec: Prosím o info, kterou motorku jste si vlastně koupil? Děkuji

Brejlovec (7) napsal 03.10.2016 v 14:39

Na jaře jsem vybíral malého dvouválcového naháče. Vyzkoušel jsem všechny, co jsou na trhu. Nové SV je jednoznačně nejhorší ze všech dostupných. Neobratná, nepohodlné sedlo se špatným sklonem, neustále jsem narážel koulema na nádrž, celkově nijak nenadchne. Jediná motorka kterou jsem vrátil před koncem výpujční doby a byl jsem rád, že už mám těch 40 km za sebou.

LADIS007 (20) napsal 03.10.2016 v 14:08

178 papírů za tohle? Bože, jestli jsou Japonci ve vývoji 5 let za Evropou, tak Suzuki je aspoň 10. Oprášit starou vránu a chtít to prodat :-/

fidlimydli (320) napsal 03.10.2016 v 13:46+2

Jakožto letitý SVčkář první generace jsem zklamán. Design asi jako u Jawy - Na moderní motorku zastaralé a na retro ještě mladé. Zkrátka designově hluché období.
Docela by mne zajímalo, kolik lidí si v době konkurenční MT 07 takovouto vránu koupí.

sramis (95) napsal 03.10.2016 v 13:11

MEH...

DOMINATOR (1260) napsal 03.10.2016 v 13:07

kawa...pavel

na hlavu ne

strakon (542) napsal 03.10.2016 v 12:51

Nenadchne, neurazí

seikos (975) napsal 03.10.2016 v 12:34+2

kawa... konstrukční chyba. Někdo tam ten motor zabudoval omylem obráceně Původně měl být jeden válec nahoře a druhý směrem k zemi

kawa...pavel (101) napsal 03.10.2016 v 12:18+4

dominator: mně zas nikdo nevysvětlí proč mají některý motorky tak blbě na raně všechny svoje oba válce...na kteroukoliv stranu to spadne dycky na hlavu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist