yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ondrus84 (3) napsal 29.01.2022 v 16:44

Úžasná a stále krasná, díky

Neo (10) napsal 17.10.2021 v 09:36

Jestli pokoušu ten chromovej "bumerang" na kapotáži, tak asi rozbiju prasátko. Akorát si počkám na ten "facelift" model. Sice zase někde zmizely koníky, už "jen" 188, ale podle zahraničních recenzí to prý opět poslali ve vyladění kousek vejš. Fakt mi to kucí neděláte s takovejma recenzema a videama jednoduchý

Jsem typická cílová skupina. Haya v garáži a nic jinýho se vybrat prostě nedá...

Interceptor (108) napsal 16.10.2021 v 13:52+2

Motorky jako Black, ZZR, Busa, VFR12 mi dneska chybí. Pokud máte 2m a neholdujete záchodovému enduro posedu, není moc z čeho vybrat. Díky za ni.

gresini (4454) napsal 15.10.2021 v 18:56+2

Busa byla vždy zvláštní a nikdy by neměla zaniknout Vždy když ji vidím ( a je to čím dál míň),tak se rád podívám

Frankie (720) napsal 15.10.2021 v 13:54+2

Moc pěkný testík a i video jsem výjimečně shlédl. Povedená práce !
Díky za to, že tady v dnešní době taková motorka ještě vůbec je, určitě bych se rád svezl...

mari (36) napsal 15.10.2021 v 10:20

Pěkně shrnuto, moc pěkný videjko

Paradoxně, ač mám 183cm, mě z ní nohy v kolenech ani v kyčlích nikdy nebolely, to spíš zadel...

Jsem moc rád, že se hypermotocykly jako ZZR a Busa stále drží a nevymizely z trhu, byla by to velká ztráta ojedinělosti a výjímečnosti. Motocyklovej svět by byl o dost fádnější...
A jsem opravdu hodně rád za to, že nová Busa vychází ze starý dobrý techniky předešlých modelů a vlastně, když si člověk odmyslí všechnu tu elektroniku navíc, základ je +- pořád stejnej a to je dobře.

I těm, co se je její tvary dnes nelíbí a mají zbytečné předsudky, díky kterým jí třeba ani nikdy nevyzkouší, tak časem většinou změní názor a začnou se na ní koukat jinak.
Je třeba k ní prostě dospět , dozrát, asi jako ke Kájovi Gotů, taky jsem ho za mlada moc nebral...

Někomu to trvá déle, někdo je do ní blázen odjakživa...

SLAY (796) napsal 14.10.2021 v 20:51+3

HAYABUSA -je prostě pojem a legenda,desingově trošku jinde než zbytek světa ale svým způsobem krásná.Vždycky jsem jí chtěl ale nikdy se nedostalo financí a jsem rád že jsem se na ní alespoň svezl pár kilometrů zapůjčenou od kámoše samozřejmě na starším typu.Když už by byly relativně finance nemám na to už věk ale člověk prostě nemůže mít vše.A hlavně pořád má palubku z motorky a ne tablet.
Článek i video naprosto perfektní to už tu dlouho nebylo.

Beryano (48) napsal 14.10.2021 v 19:47+2

Jako pravověrný, zarytý a zpohodlněný, cestovní endurista, musím uznat že Hayabusa, je pro mě, nejikoničtější zástupce, přemotorizovaného světa, těch druhých. Lze se jen dohadovat, jak dlouho, se Suzuki podaří, tuhle nádhernou motorku, udržet ve výrobním programu. Mám strach, že to v motocyklovém průmyslu, dopadne stejně, jako v tom automobilovém. Díky tlaku emisních limitů a nákladů na vývoj nových pohonných jednotek, se bude rozmanitost motocyklové produkce postupně ztrácet. U aut jsem se s tím už smířil. Auto je dneska pro mě pouze dopravní prostředek, ale u motorek se toho nechci dožít.
Jinak Honzo pěkná recenze a to škrtátko na koleni taky výborný

dajos (123) napsal 14.10.2021 v 16:51+1

Pěkný test kluci. Člověk jak vás vidí lítat, hned by se taky projel . Jestli dokáže Busa oslovit i dnes? Řekl bych, že "své lidi" si určitě najde. Asi spadám do zmíněné kategorie potenciálních zájemců jakožto majitel obdobně zaměřeného bleka. Hmmm vypadá zajímavě. O tom žádná. Že to nebude žádná masovka (což je v jistém smyslu dobře - bohužel ne pro výrobce) je asi taky jasná věc. Kvalitu Suzuki znám a nemám s ní žádný problém, právě naopak. Ale tak nějak se bojím, že ta výkonová rezerva je tam už brutální a jestli to není škoda. Ono bodové konto se může velmi rychle vyčerpat (jako aktuálně jednomu bývalému kolegovi) a být bez Ř.P. není žádný med. Obzvlášť když ho potřebujete k živobytí. No, každopádně bude vyžadovat hodně hodně velkou schopnost sebeovládání pro pohyb v legálním rychlostním pásmu....To budou muka .
Antiradar bude asi povinná výbava nebo tiskárna na Ř.P.

Ale rád bych se na ní díval v garáži, svezl se, pohladil.....Já su tak slabý...

PasarloPipa (-22) napsal 14.10.2021 v 16:20-1+1

Tak mít po jízdě vykloubené kyčle, tak to dík...

Andrej (6) napsal 14.10.2021 v 14:20+2

Teď ještě aby udělali nového B-kinga a budu chrochat blahem

puod (50) napsal 14.10.2021 v 13:58

Super článek a pěkny fotky, hlavně ta s kolenem na zemi, paráda. Suzuki je moje nej značka, spolehlivost robustnost dobrá cena, vzhledově old school ale pořád krásně updatovanej bike, ale nechápu ten rozpor v Suzuki, že dokažou pak vypustit něco jako nový GSXS 1000, to i kdybych byl sebe větší fanoušek, tak to si prostě nikdy nemůžu koupit.

WadeGYTR (79) napsal 14.10.2021 v 12:01

Pefektný článok! Túto sezónu som sedlal Busu 2 gen navyše upravenú a všetko čo si napísal, veľmi presne sedí!

No sedlal je minulý čas. Vymenil som ju za Tracer 900 (2015). Prečo? Pohodlie. Ono na Buse chodiť na 400 km výlety alebo len tak pre radosť na úzke utiahnuté horské cesty, navyše často vo dvojici, to nieje ono. Ak sa k tomu pripočíta ešte roky pokazené zápästie, radosť často vystriedala bolesť a to nieje cesta, držať motorku a ísť cez bolesť.

No i tak, budem na ňu navždy spomínať len v dobrom, BUSA JE LEN JEDNA!

SuperSic58 (1307) napsal 14.10.2021 v 10:36+1

nádherná úžasná strojovna

HiddenSnake (27) napsal 14.10.2021 v 06:02+1

Hodne me bude zajimat srovnani gt gsxs1000gt … ten pomer vaha vykon bude podobnej, akorat gtcko bude asi vic lehkonohy. Busa je krasna, ale je to vic lokokotiva.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.10.2021 v 01:03+2

kdyz uz se tam zminujou cestovni endura pro svizny cestovani, tak zrovna to GS - nevim jak ty novejsi, ale 1100 a 1150 pri vyssi rychlosti vyrazne zere olej, takze kamosi co je maj jsou pak hrozny brzdy.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.10.2021 v 01:01

ted sem dokouk video - super.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 13.10.2021 v 22:24

Těším se = doufám, že se dočkáme podobného *pojednání*
taky o B-King(ovi) a jeho případného porovnání s Busou
Ovšem letos už je v našich zeměpisných polohách na jeho
test "trochu" pozdě

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.10.2021 v 21:36+1

neni to moje krevni skupina, ale treba kamos uz mel ted treti a pro jeho ucely a potreby mu plne vyhovuje. u tyhle novy se mi vubec nelibi cumak, je to rozsklebeny jak kdyz si nekdo ustrelil brokovnici zespoda celist. predchozi generace byla teda zepredu vyrazne hezci. Busa se da vyuzit ve vsech moznych zpusobech, jen kazdy umi ruzne dobre. stejne jako ZX10R, jen jsou ty pomery jiny.

Dzawar (108) napsal 13.10.2021 v 20:57+3

Ale je vidět , že tě ta motorka fakt baví Perfektní video .,chvílema jsem začínal mít pocit že sedím na mašině . Nádherná motorka !!! Co vypadá jako motorka včetně palubovky .

smoula_mrzout (2) napsal 13.10.2021 v 20:23

Busa je vývojový krok po klasických GSX-R 1100. Psal tu někdo o sportovním posazu na Buse. Zkuste si sednout na první GSX-R 1100, kde máte řidítka podstatně níž, ten prastroj je čistokrevný superbike, co mimo jiné ničí karpály do najetých 20-ti km. Suzuki mají krásné dlouhou jedničku. GSX-R mám dvě a dívám se po Buse k nim. Pár let nazpět tu na bazaru byla první Busa dovezena do ČR a já ji nekoupil, teď bych ji bral, kdybyste o ní někdo věděl.
Jsem Suzukář, takže ode mne je názor, že je fakt boží, neobjektivní

Zedsdead (293) napsal 13.10.2021 v 20:17+2


Snad se někdy projedu.

Míra (210) napsal 13.10.2021 v 20:15

Bohužel o tom co si kdo pořídí za stroj částečně rozhoduje i špatný stav silnic. Z Fireblade jsem přešel na Africa Twin.

Tuto Hayabusu bych chtěl. Mít 5 motorek a střídat podle nálady.
Člověk ale nemůže mít všechno co by si přál. Tak jsem aspoň rád, že se nová Hayabusa povedla.
U motorky co má 1340 ccm a 190 koní by bylo další snižování hmotnosti na úkor spolehlivosti.

vinokurov (494) napsal 13.10.2021 v 19:14+1

Je to pecka
Klobouk dolů před Suzuki

Codo (353) napsal 13.10.2021 v 18:54-1+9

MiG35 píše: K čemu taková motorka dneska je? Na okruh se to nehodí, v provozu využiješ max. půlku výkonu..

Odpoví nejlíp Theodor Pištěk v legendárním testu (1979!) Hondy CBX 1000:

"Budete-li hledat zdůvodnění pro vývoj a výrobu takových strojů vůbec, pak nenajdete žádný, se kterým byste se mohli zcela spokojit. Musí vám tedy postačit fakt, že světlo světa spatřil krásný předmět - že konstruktéři vzdali hold své vlastní profesi - že dělníci podali důkaz své dokonalé a precizní práce - a technika sama udělala opět krok vpřed."

Amen.

jezdec74 (18) napsal 13.10.2021 v 18:47

Nádherná mašina , ano, není pro každého, ani se každému nemůže líbit, ale za mě jedna velká paráda. Sice jsem na ni nejel, ale hodně mi připomíná mou minulou VFR1200F a to byla panečku jízda

hluska (156) napsal 13.10.2021 v 16:55+10

Ať si řiká kdo chce co chce... tak je to prostě motorka u který se každej minimálně pohledem zastaví. A že je "k ničemu"? To je jako zeptat se proč si lidi kupujou Ferrari
Za mě

Mistr-kat (562) napsal 13.10.2021 v 16:10

Pěkně zpracované video, nádherná motorka. Haya je prostě kult. Jen by mě zajímalo, jak by asi vypadala ve vlajkových barvách superbiků od Suzuki. Tedy v modro-bílé-stříbrné...

Mig_35 (345) napsal 13.10.2021 v 15:45-6

Legenda. No a tím to končí.
K čemu taková motorka dneska je? Na okruh se to nehodí, v provozu využiješ max. půlku výkonu...

callowsick (463) napsal 13.10.2021 v 15:42+1

krásný fotky

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist