Suzuki GSX-S1000GT: Stará dobrá cesta
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 6.6.2022 | Zobrazeno: 16 178x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 6.6.2022 | Zobrazeno: 16 178x
Zdravím, doporučuji se na ni podívat osobně a svézt se na ni než teoretizovat. Dizajn je věc osobního vkusu, ale za mně je nádherná a ještě více s kuframa a je úplně svá. Co se týče vibrací, tak je to jak píše kolega Kaja, Jsou zcela minimální přesně v 5000 ot. a nad a pod hned mizí, takže ten motor je zcela hlaďoučkej. nebo jinak, je jen málo motorů co jsou takhle "smooth". Bandit GSF 1250 , na kterém jsem najezdil 54000km neměl vibrace žádné a starý GSF 600 měl rovněž malé vibrace přesně v 5000 ot., které nad a pod hned zmizely. 4-válce od Suzuki jsou famózní a spolehlivé. Co se týče ochrany proti větru, tak vyšší touringové plexi funguje perfektně. Ostatní viz článek, který snad vyjde začátkem října - zkušenosti z týdenního mototripu v Alpách.
Krásná motorka
sa mi zda akoby sa Suzuki hladalo svoju dizajnovu identitu. toto je ako vykradnuta Yamaha.
Asi ne uplne to, co hledam, ale celkove asi fajn motka za normalni prachy
super motorka hlavne kvoli motoru
Trochu z jiného soudku. I když také o Suzuki. Rakouský web 1000ps zveřejnil špionážní snímky nových Suzuki, pravděpodobně s řadovými dvouválci a objemu cca 800 ccm jako naháče a cestovní eduro.
https://www.1000ps.at/modellnews-3009584-suzuki-v-strom-800-und-sv800-erlkoenig-gesichtet
Ty vibrace pamatuji na svém Banditovi. Nic příjemného - a zrovna ty otáčky kde, se na 5-ku nejvíc jezdilo na okreskách.
Cintáš nesmysly, jsi nesympatický, radši už nic nenatáčej
3 reakce
Co jsou nesmysly prosimtě? Jinak tě nikdo nenutí se dívat, všichni nemůžou být sympatický všem a navíc máš v dnešní době jednoduchou možnost něco říct, natočit a ukázat světu, jak se to má dělat ;)
Zajímavá mašina, mě se líbí
Děkuji za test. Jako majitel GTčka musím trošku oponovat co se týče vibrací, jsou tam, ale přesně v 5-ti tisících, takže cca při 110, stačí jet trošku více a nebo méně a je klid. Při dálniční rychlosti je bez vibrací. Navíc s přibývajícími kilometry slábnou. Ze začátku jsem jezdil mapu B a teď jezdím skoro výhradně A, dá se na ní zvyknout a ten motor má úplně jiné koule a jede naprosto famózně, sbírá se od 2 tisíc a letí až nahoru. Myspin je trošku zklamání, ale věřím, že se to vychytá. Souhlasím s tvrdším sedlem, že na delší cestování to moc není,nechám ho předělat. Plexi taky není ideální, ale dá se to vyřešit alternativním výrobcem. Brzdy jsem už upravil, mám tam RCS 19 a desky SBS, brzdí to jinou ligu.
Jinak mašina je skvělá a jsem s ní naprosto spokojen a moc se mi líbí.
2 reakce
Díky za doplnění ;)
Škoda, že je to tak hnusný, spolu s Z1000SX je to třída co mě zajímá. Svezl bych se
1 reakce
děkujem za pěknej testík. Koukám, že si zavítal do mýho rajónu na karlovarsku/plzeňsku a bečovský zatáčky Příště zkus úsek Toužim-Bochov, luxus
Před pár lety mi začlo připadat, že se designéři, co se týče čumáků, inspirovali u emzáků z Crysis. Tohle mi připomíná emzáka ze filmu Na hraně zítřka
Super, díky za test Tahle motorka mě hooodně zajímá a jsem zvědav co na to spolujezdec. Oceňuji proklepnutí na špatných cestách, ale Suzuki je svým spíše komfortním nastavením podvozků známá, takže jsem jiný výsledek vlastně ani nečekal a jsem za to rád. Prostě moderní nástupce S-kového Bandita 1250
Chválím video, sleduju to tady rok a kvalita šla za tu dobu prudce nahoru (a to ne, že by to předtím bylo špatný)
Motorka je krásná, zajímalo by mě srovnání s Ninjou 1000 SX.
Kdybych volil Suzuki na cestování, asi už kvůli těm pokrčeným nohám a sedlu bych vzal toho V stroma 1050 , ročník 23 už má i ten hezkej displej.
1 reakce
Jedna technická: navigace se jmenuje Sygic, ne Sigyc.
1 reakce
Dík, pod článkem můžeš "upozornit na chybu" ;)
Zdravím oblíbeného redaktora (můj druhý nejoblíbenější hned po Honzisovi - to abyste se mohli v kanceláři špičkovat ). Děkuji za moc pěkný test a skvěle odvedenou práci. Vzpomínám si, že když jsi při první ochutnávce měl to rýpnutí do cestovních endur, tak jsem Tě chytal za slovíčko kvůli podvozkům. A velice oceňuji, že jsi naprosto férově vzal tu motorku i na škaredé silnice a pořádně ji tam prověřil, jestli i tam bude dobře fungovat. Třeba to není její obvyklé teritorium, ale zrovna mně se často stává, že na své sportovně cestovní motorce se na výletě ocitnu takhle mezi vesničkami na horším asfaltu, takže rozhodně oceňuji, že jsi to do testu zařadil. A těším se na srovnávací test, kde to bude i se spolujezdcem.
Závěrem přidávám svou oblíbenou část testu, u které jsem se zasmál. V 19. minutě Zajoch: "Já to tady neznám, takže to nechci zas úplně dráždit." a roztáhne to přes 170 km/h .
3 reakce
Díky, ještě máknu, ať ho přeskočím :))) A tej tachometr byl nějakej rozbitej O:)
Za mě povedená motorka.
Tak by se tech svych osvedcenych koleji meli drzet a dat zpatky na trh neco jako DR 350 / DRZ 400
Stejně odporný vzhled jako u nové MT-10..
1 reakce
Postrádáš tu kulaté
budíky i světlo?
Jsi tu špatně!
Musíš hledat "Oddělení retro".
Á,sem asi první.Za mě super cesťák a dá se na to i koukat.I ty kufry k tomu sou hezky udělaný