Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zaujímavé, uvažujem nad budúcim strojom, čítam recenzie, ale tak odlišné som ich na rovnakú mašinu nečakal. Pre porovnanie: //motoride.sk/c/4044/japonsky-mix-chuti--suzuki-gsr-750.html Nechcem súdiť, ale na slovenskom motoride.sk mi príde recenzia oveľa objektívnejšia (triezvejšia) ...
Ta kyvka je vzhledově fakt průser.Designově narušuje jinak povedený celek.Nicméně podvozek je bezproblémový,jízdní vlastnosti a ovladatelnost v pohodě.Radost řídit.
hnus hnus hnus, politika suzuki , gsr 600 se už dělat nebude už jen naháč gsr 750 což už má docela krouták a pro lidi z autoškoly moc silný, drahý za 209 tisíc zadní kyvka kus jeklu, brzdy na piču starý 10 let, podvozek neztíhá motoru za rchylé jízdy. K ČEMU? Kdyby to udělali dobře a dali tam komponenty co má fz8 nebo z750r
připojuji se: obrovský mínus a kaz takového toho dobrého pocitu je hlavně ta jeklová kyvka. Neříkám, že ocelovej jekl nebude fungovat, ale přeci jen dnes je jiná doba. Alespon, že to má USD vidle. Podle mě je stejně designově hezčí GSR 600 (viděl jsem oboje mašiny najednou vedle sebe) mít GSR 600 USD vidli, tak nemá designově chybu. Ale zas na druhou stranu chápu, že to je proste věc rozpočtu
Světlo alá Transformers . Nemyslým, že by nebylo vidět rozpočtovost komponentů, právě naopak. Je všude. To i ten Bandit-piczo je mi sympatičtější tím, že si na nic nehraje a 1250 má proti tomuto za stejný peníz alespoň pořádnej motor.
Co se designu týče, určitě to mohlo být lepší, ale nazatracoval bych to, protože se mi to celkem i líbí
Dobře, pominu-li expanzku, filtr, svody, lambdu, kyvku pomalu, jak z mýho bandita, která byla už tenkrát bez nápadu.. a to štokrdlátko pro spolujezdce, pak to tak děsný není...
Ale jak sem řekl, mohlo to být lepší - bejt tohle jako koncept, kterej se ještě dá vylepšit, bylo by to lepší!
Teď na to koukám pozornějc a ten rám, no neni to ten samej jako z GSX 600/750 F? Vyvinutej v 80. letech??
Myslim, že po Gladiusu je tohle druhej fatální průšvih od samurajů. A to je pro mě Suzi značka číslo jedna
Vzhledově se s tím nějak nemůžu srovnat. Líbí se mi to světlo, nelíbí se mi ty sříbrný plasty na červený a bílý verzi, spodek motoru a svody hrozný, kyvka jak z 80tých let. Zlatej malej Z750R. A prej to má tvrdej podvozek, kdo si to koupí? Nějakej okruhář??
Tahle motorka je pro mě obrovské zklamání Kde je alu deltabox z gsx-r? Kde je ta nádherná kyvka, co byla na GSR 600? Co maj znamenat ty brzdy z pitbika? A ušmudlanejch 106 koní? Si děláte srandu, čekal jsem aspoň 130... Zkrátka čekal sem ostrýho naháče, ne rozpočtovku pro mastňáky...
A mě se to líbí. Jen se modlím, aby se Suzuki vzbudila a udělali na tuhle motorku Skovou verzi, tedy s polokapotou alespoň. Ne nadarmo je Skový Fz6 a fz1 tak úspěšný stroj. Protože nemá moc konkurence.
Mé zkušenosti s GSR750 moc kladné nejsou. Všechno paráda až na to, že nesmíte jezdit po "českých silnicích".
Ale okruh musí být
Když už 750 nebo 800 do ČR tak dávám Yamaha FZ8 a není to jen kvůli tomu, že je prodávám.
lordKakacek: ano, tu "foto" som videl kedysi tiez... vtedy to este vyzeralo nadejne... vyfuky ala GSR 600, bocna linka trochu ako Gladius... holt... skoda...
mal som kedysi GSR600 a bola to moja srdcovka... fakt skveva masina pre zacinajuceho jazdca ktora sa ale len tak hned "neokuka". na GSR750 som cakal ako na spasenie a vela som si od nej sluboval, no priznam sa, ze tato masina je pre mna viac menej sklamanim... nevravim ze je zla, za tie peniaze je to celkom rozumny pomer cena/vykon, ale proste si nemozem pomoct, cakal som od nej viac... ovela viac...
(a ako tu uz bolo spomenute, ta zadna kyvka je fakt des... vyzera ako keby ju vyrobil niekto v garazi na kolene s pomocou COcka a karbobrusky... v noci... bez svetla... )
S recenzí musím souhlasit. Nečekal sem od motorky hodně. Spíše průměr. Naháče, který se bude muset točit a bude takový nudný, sterilní. Ovšem byl jsem vyveden z omylu. Motorka mně okamžitě padla do ruky, jako bych na ní jezdil několik let. Podvozek je příjemný, řízení a ovládání perfektní. Jízda je jedním slovem zábava. Celkově je jízda pohodlná. Celou cestu jsem si užíval, smál se do helmy... Takhle má vypadat motorka, na které si chce člověk užít, odpočinout si a zároveň se pobavit. Kdybych měl vypíchnout nedostatky, tak bych asi vyměnil výfuk za nějakou Yoshimuru a mírně vylepšil brzdy (na běžnou jízdu stačí). Ale to jsou detaily. Možná snad jen tlumič řízení, protože při přizvedávání předního kola mají řidítka tendenci se rozkmitávat. Ale to byla spíše zábava... Kdo se rozhoduje, mohu jen doporučit...
když se podíváte na fórum, jaký byl návrh GSR 750(křilavě modrá), tak to by byl luxus, stejně jako na GSR 600 zapoštěný přední blikry a něco jako klín pod motor. to bych nad tím po GSR 6 přemýšlel ale tohle je hnus velebnosti nemůžu si pomoct
Bohužel ve mě ta motorka zanechává určitý rozpor.
Něco je tam paráda a něco zase průser .
Je zde vidět snaha o nový model, snaha prorazit
na trhu, ale na druhou stranu se šetří na všem důležitém (vidle, brzdy, výfuk...).
Myslím, že tohle nebude best-seller
Spíše zapadne do šedého průměru a to díky designu...
FZ8 a Z750 jí sežerou...
Zaujímavé, uvažujem nad budúcim strojom, čítam recenzie, ale tak odlišné som ich na rovnakú mašinu nečakal. Pre porovnanie: //motoride.sk/c/4044/japonsky-mix-chuti--suzuki-gsr-750.html Nechcem súdiť, ale na slovenskom motoride.sk mi príde recenzia oveľa objektívnejšia (triezvejšia) ...
Ta kyvka je vzhledově fakt průser.Designově narušuje jinak povedený celek.Nicméně podvozek je bezproblémový,jízdní vlastnosti a ovladatelnost v pohodě.Radost řídit.
hnus hnus hnus, politika suzuki , gsr 600 se už dělat nebude už jen naháč gsr 750 což už má docela krouták a pro lidi z autoškoly moc silný, drahý za 209 tisíc zadní kyvka kus jeklu, brzdy na piču starý 10 let, podvozek neztíhá motoru za rchylé jízdy. K ČEMU? Kdyby to udělali dobře a dali tam komponenty co má fz8 nebo z750r
to Geonova: díky, opraveno. Chybka se vloudila.
72x46
To vrtani x zdvih nejak na 750ccm nesedi
připojuji se: obrovský mínus a kaz takového toho dobrého pocitu je hlavně ta jeklová kyvka. Neříkám, že ocelovej jekl nebude fungovat, ale přeci jen dnes je jiná doba. Alespon, že to má USD vidle. Podle mě je stejně designově hezčí GSR 600 (viděl jsem oboje mašiny najednou vedle sebe) mít GSR 600 USD vidli, tak nemá designově chybu. Ale zas na druhou stranu chápu, že to je proste věc rozpočtu
Teda ta kyvka to je fakt bída To uplně znehodnotí celek.
Celkove design zklamání.Zlatá Inazuma...
Světlo alá Transformers . Nemyslým, že by nebylo vidět rozpočtovost komponentů, právě naopak. Je všude. To i ten Bandit-piczo je mi sympatičtější tím, že si na nic nehraje a 1250 má proti tomuto za stejný peníz alespoň pořádnej motor.
Co se designu týče, určitě to mohlo být lepší, ale nazatracoval bych to, protože se mi to celkem i líbí
Dobře, pominu-li expanzku, filtr, svody, lambdu, kyvku pomalu, jak z mýho bandita, která byla už tenkrát bez nápadu.. a to štokrdlátko pro spolujezdce, pak to tak děsný není...
Ale jak sem řekl, mohlo to být lepší - bejt tohle jako koncept, kterej se ještě dá vylepšit, bylo by to lepší!
Teď na to koukám pozornějc a ten rám, no neni to ten samej jako z GSX 600/750 F? Vyvinutej v 80. letech??
Myslim, že po Gladiusu je tohle druhej fatální průšvih od samurajů. A to je pro mě Suzi značka číslo jedna
Vzhledově se s tím nějak nemůžu srovnat. Líbí se mi to světlo, nelíbí se mi ty sříbrný plasty na červený a bílý verzi, spodek motoru a svody hrozný, kyvka jak z 80tých let. Zlatej malej Z750R. A prej to má tvrdej podvozek, kdo si to koupí? Nějakej okruhář??
Spodek motoru (katalyzator, expanzka) a kyvka sou fakt na zebliti a kazej jinak celkem slusnou motorku
Tahle motorka je pro mě obrovské zklamání Kde je alu deltabox z gsx-r? Kde je ta nádherná kyvka, co byla na GSR 600? Co maj znamenat ty brzdy z pitbika? A ušmudlanejch 106 koní? Si děláte srandu, čekal jsem aspoň 130... Zkrátka čekal sem ostrýho naháče, ne rozpočtovku pro mastňáky...
Pěkná motorka
A mě se to líbí. Jen se modlím, aby se Suzuki vzbudila a udělali na tuhle motorku Skovou verzi, tedy s polokapotou alespoň. Ne nadarmo je Skový Fz6 a fz1 tak úspěšný stroj. Protože nemá moc konkurence.
No tak na okruh to asi super nebude, že na to máme jiné nářadí. A ten "fantastický design" to je opravdu věc vkusu, mně se to nelíbí.
GSR 750 vs FZ 800 vs Zed 750 bych dal Suzuku na poslední místo Yamaha i Kawasaki jsou doladěnější a mnohem hezčí bez míst na které nejde koukat...
Mé zkušenosti s GSR750 moc kladné nejsou. Všechno paráda až na to, že nesmíte jezdit po "českých silnicích".
Ale okruh musí být
Když už 750 nebo 800 do ČR tak dávám Yamaha FZ8 a není to jen kvůli tomu, že je prodávám.
lordKakacek: ano, tu "foto" som videl kedysi tiez... vtedy to este vyzeralo nadejne... vyfuky ala GSR 600, bocna linka trochu ako Gladius... holt... skoda...
//www.motorkari.../?ft=81549&fid=5
mal som kedysi GSR600 a bola to moja srdcovka... fakt skveva masina pre zacinajuceho jazdca ktora sa ale len tak hned "neokuka". na GSR750 som cakal ako na spasenie a vela som si od nej sluboval, no priznam sa, ze tato masina je pre mna viac menej sklamanim... nevravim ze je zla, za tie peniaze je to celkom rozumny pomer cena/vykon, ale proste si nemozem pomoct, cakal som od nej viac... ovela viac...
(a ako tu uz bolo spomenute, ta zadna kyvka je fakt des... vyzera ako keby ju vyrobil niekto v garazi na kolene s pomocou COcka a karbobrusky... v noci... bez svetla... )
S recenzí musím souhlasit. Nečekal sem od motorky hodně. Spíše průměr. Naháče, který se bude muset točit a bude takový nudný, sterilní. Ovšem byl jsem vyveden z omylu. Motorka mně okamžitě padla do ruky, jako bych na ní jezdil několik let. Podvozek je příjemný, řízení a ovládání perfektní. Jízda je jedním slovem zábava. Celkově je jízda pohodlná. Celou cestu jsem si užíval, smál se do helmy... Takhle má vypadat motorka, na které si chce člověk užít, odpočinout si a zároveň se pobavit. Kdybych měl vypíchnout nedostatky, tak bych asi vyměnil výfuk za nějakou Yoshimuru a mírně vylepšil brzdy (na běžnou jízdu stačí). Ale to jsou detaily. Možná snad jen tlumič řízení, protože při přizvedávání předního kola mají řidítka tendenci se rozkmitávat. Ale to byla spíše zábava... Kdo se rozhoduje, mohu jen doporučit...
Může mi někdo vysvětlit co je to za módu dávat v posledních letech na motorky tak hnusné výfuky ?
když se podíváte na fórum, jaký byl návrh GSR 750(křilavě modrá), tak to by byl luxus, stejně jako na GSR 600 zapoštěný přední blikry a něco jako klín pod motor. to bych nad tím po GSR 6 přemýšlel ale tohle je hnus velebnosti nemůžu si pomoct
FZ8 je daleko hezčí
estetika kolem motoru se jim teda moc nepovedla, je tam videt hodne dratu a trubek a ta dira mezi motorem a ramem
to Dalos76: myšleno,jak píšeš, moje chyba v tom slohovém úprku:) Díky.
Jinak můžete vyzkoušet, osobní zkušenost je vždycky nejlepší. 11.6. Roadshow.
//www.motocentrum.pel.cz/cs/ctyrkolky-motorky/aktuality/
TO: Rimmerak
JOJO
A ta baňka zespodu pod motorem, to je taky paráda
Holt se na ní zapomnělo, tak co honem potom...
Bohužel ve mě ta motorka zanechává určitý rozpor.
Něco je tam paráda a něco zase průser .
Je zde vidět snaha o nový model, snaha prorazit
na trhu, ale na druhou stranu se šetří na všem důležitém (vidle, brzdy, výfuk...).
Myslím, že tohle nebude best-seller
Spíše zapadne do šedého průměru a to díky designu...
FZ8 a Z750 jí sežerou...
Za mě fakt nejlepší hodnocení dostává kyvka, hned po ní ta lambda sonda To je na Darwinovu cenu ;)