yamaha_demo_tour




Alstare Corona Suzuki GSX-R1000 z roku 2005: Skvěle využítá šance

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BlackSabbath (434) napsal 05.03.2019 v 10:47

dejf.> Unreal...

dejf. (1341) napsal 05.03.2019 v 10:41

Black> teoreticky jo, ale co ty vis:) Treba se rozhoupu zrovna, az tebe ta tvoje prasivka vomrzi a budes ji nabizet za par susnu :D

BlackSabbath (434) napsal 05.03.2019 v 09:46+1

dejf.> Čím dýl čekáš, tím je horší najít dobrej kus...

dejf. (1341) napsal 05.03.2019 v 08:17

Beast1186> Premejslel sem vo ni, na ty kilometry vypadala slusne. Byl sem se na ni i podivat, ale nakonec sem couvnul. Asi to byla chyba:)

Beast1186 (9) napsal 04.03.2019 v 21:00

Taky vzpomínám. Měl jsem ji pět let, a zažil spousty radosti.

SLEEPER (1002) napsal 04.03.2019 v 11:21

Jedna poznamka k redakci. Nemuzete uvadet clanky o tom, jak si to testovac na ostre SBK K5 dava, jak pracuje trakce, brzdy, jak jde motorka pekne do naklonu, ven ze zatacky a nedat nam video.

SLEEPER (1002) napsal 04.03.2019 v 10:26

Tak ja se teda taky pochlubim svou byvalou K6 v laminatu.
A docela by me zajimalo, jestli i kluci ze sveta meli problem s praskajicim ramem nebo se to stavalo pouze hobikum.

Kazdopadne to byl dobrej stroj. Stacilo par zakladnich uprav a hned bylo na motoru 191K. I pres tento vykon byl motor i prevodovka neskutecny delnik a to se bavim o okruhove jizde, ne o vyletech na kavu.
Naopak brzdy byly tragicke a na trat naprosto nepouzitelne. Predni videl pro hobika ok, ale na zadek to chtelo alespon jinou, tuzsi, pruzinu.
Lehci nesvar tehle, na tu dobu dost silne motorky, bylo vetsi vynaseni ze zatacky pod plynem. To modernejsi stroje nebo motorky s V2 vubec nedelaj.

Chapu, ze K5/K6 je pojem a urcite pravem, ale v naprosto seriovem stavu byl i "slaboucky" faros z te doby a R1, na okruh komplexnejsi.

Jooo ale byla to fajn doba.

dejf. (1341) napsal 04.03.2019 v 09:29

radost

AfroRR (35) napsal 04.03.2019 v 09:11-1+1

Parádní článek o legendární motorce, díky. Troy s ní válel neskutečně. Dodnes mi přijde model K5/6 minimálně po stránce designu tou nej litrovou GSX-R, kterou zatím vyrobili.

BlackSabbath (434) napsal 04.03.2019 v 08:38

Jinak ty fotky parádní. Nádherná technika!

Kamikadze-Ace (3355) napsal 03.03.2019 v 21:28

Barvy Corony fenomenalni

pepito46 (2) napsal 03.03.2019 v 18:26

krásné čtení

IvanDvoutakťák (5062) napsal 03.03.2019 v 17:53+1

Jj , krásná léta past 2005 , kdy na "bezmapovkách" K5 lítali i hobbíci ...
I když Yoshimura tuning byl jen snem, vyjádřeným nálepkami ...

Tomas_81 (105) napsal 03.03.2019 v 15:36+1

Super článek o legendě!

BlackSabbath

Driffter (16) napsal 03.03.2019 v 14:35

Taky se slzou v oku vzpomínám na svoji K6, kterou v podobě radosti předčilo až S1000RR 2016...

BlackSabbath (434) napsal 03.03.2019 v 14:23+1

Jsem nečekal Jardo, že nasadíš takovýhle kalibr... Super článek, čtu to jedním dechem Alan umí! Jojo, K5 je jen jedna. Holt leganda napořád! Proto si jednu takovou stavím Mimochodem doufám, že si to čte Bubrák, Po Kawě ani pes neštěkl... A teď ještě, jestli Alan měl možnost projet speciál od Yoshimury, to by bylo čtení... A jak je známo a už někdo psal, BMW vědělo, kde opisovat...:D :D

MedaSV (56) napsal 03.03.2019 v 12:41+1

MedaSV (56) napsal 03.03.2019 v 12:31+1

Jojo to byly závody

gorkin (4439) napsal 03.03.2019 v 12:12+3

K5 praotec BMW 1000 RR

Dablicek200Mph (298) napsal 03.03.2019 v 12:04+2

Sakra legendární bajk.

jarikGSXR (263) napsal 03.03.2019 v 10:59

Nezapomenu na okamžik, kdy jsem K5 otestoval v Brně na okruhu
Super článek

chesterfield (72) napsal 03.03.2019 v 10:39

taky pamatuji to byly super motky..a super zavody

Mistr-kat (562) napsal 03.03.2019 v 10:35

Taky jsem ji měl...To byly časy...Pamatuju, když WSBK vyhrál v Brně 2x Kagayama...Lítal na tom, jako smyslů zbavený a nikdo se prostě nechytal..Jo, jo...To byly časy...

hOOrNeT (1) napsal 03.03.2019 v 10:30

krásný článek, pokračujte v tom

Destroyer (237) napsal 03.03.2019 v 09:30

Vyborne...

Farage (277) napsal 03.03.2019 v 09:29+1

Paradni clanek . Tuhle K5 jsem kdysi vlastnil, byl rok 2006 a nic lepšího nikde nelitalo. Ta motorka jela jak hovado! Dodnes na ni se slzou v oku vzpominam




TOPlist