Alstare Corona Suzuki GSX-R1000 z roku 2005: Skvěle využítá šance
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 16 339x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 16 339x
dejf.> Unreal...
Black> teoreticky jo, ale co ty vis:) Treba se rozhoupu zrovna, az tebe ta tvoje prasivka vomrzi a budes ji nabizet za par susnu :D
dejf.> Čím dýl čekáš, tím je horší najít dobrej kus...
Beast1186> Premejslel sem vo ni, na ty kilometry vypadala slusne. Byl sem se na ni i podivat, ale nakonec sem couvnul. Asi to byla chyba:)
Taky vzpomínám. Měl jsem ji pět let, a zažil spousty radosti.
Jedna poznamka k redakci. Nemuzete uvadet clanky o tom, jak si to testovac na ostre SBK K5 dava, jak pracuje trakce, brzdy, jak jde motorka pekne do naklonu, ven ze zatacky a nedat nam video.
Tak ja se teda taky pochlubim svou byvalou K6 v laminatu.
A docela by me zajimalo, jestli i kluci ze sveta meli problem s praskajicim ramem nebo se to stavalo pouze hobikum.
Kazdopadne to byl dobrej stroj. Stacilo par zakladnich uprav a hned bylo na motoru 191K. I pres tento vykon byl motor i prevodovka neskutecny delnik a to se bavim o okruhove jizde, ne o vyletech na kavu.
Naopak brzdy byly tragicke a na trat naprosto nepouzitelne. Predni videl pro hobika ok, ale na zadek to chtelo alespon jinou, tuzsi, pruzinu.
Lehci nesvar tehle, na tu dobu dost silne motorky, bylo vetsi vynaseni ze zatacky pod plynem. To modernejsi stroje nebo motorky s V2 vubec nedelaj.
Chapu, ze K5/K6 je pojem a urcite pravem, ale v naprosto seriovem stavu byl i "slaboucky" faros z te doby a R1, na okruh komplexnejsi.
Jooo ale byla to fajn doba.
radost
Parádní článek o legendární motorce, díky. Troy s ní válel neskutečně. Dodnes mi přijde model K5/6 minimálně po stránce designu tou nej litrovou GSX-R, kterou zatím vyrobili.
Jinak ty fotky parádní. Nádherná technika!
Barvy Corony fenomenalni
krásné čtení
Jj , krásná léta past 2005 , kdy na "bezmapovkách" K5 lítali i hobbíci ...
I když Yoshimura tuning byl jen snem, vyjádřeným nálepkami ...
Super článek o legendě!
BlackSabbath
Taky se slzou v oku vzpomínám na svoji K6, kterou v podobě radosti předčilo až S1000RR 2016...
Jsem nečekal Jardo, že nasadíš takovýhle kalibr... Super článek, čtu to jedním dechem Alan umí! Jojo, K5 je jen jedna. Holt leganda napořád! Proto si jednu takovou stavím Mimochodem doufám, že si to čte Bubrák, Po Kawě ani pes neštěkl... A teď ještě, jestli Alan měl možnost projet speciál od Yoshimury, to by bylo čtení... A jak je známo a už někdo psal, BMW vědělo, kde opisovat...:D :D
Jojo to byly závody
K5 praotec BMW 1000 RR
Sakra legendární bajk.
Nezapomenu na okamžik, kdy jsem K5 otestoval v Brně na okruhu
Super článek
taky pamatuji to byly super motky..a super zavody
Taky jsem ji měl...To byly časy...Pamatuju, když WSBK vyhrál v Brně 2x Kagayama...Lítal na tom, jako smyslů zbavený a nikdo se prostě nechytal..Jo, jo...To byly časy...
krásný článek, pokračujte v tom
Vyborne...
Paradni clanek . Tuhle K5 jsem kdysi vlastnil, byl rok 2006 a nic lepšího nikde nelitalo. Ta motorka jela jak hovado! Dodnes na ni se slzou v oku vzpominam