globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honzík.Šmoulík (0) napsal 21.08.2011 v 19:30

No nic proti, ale měl jsem hondu cr 250, 125 a tm mx 125 a cokoli jsem kupoval bylo všechno prox včetně proxu, který je dodáván jako originál.. Tak nevim nevim s těma pomluvama navíc Shineray opravdu není x-motos

Navrc.WR-F (34) napsal 26.09.2010 v 15:17

tak po testu na MX trati mužu řict že se mi ta motorka fakt líbí. Slušnej podvozek, docela pružnej motor, startér...

Panny (0) napsal 15.09.2010 v 08:20

Další test tohoto stroje najdete na www.jbr.cz

profidirekt (0) napsal 06.08.2010 v 21:22

//www.youtube.com/watch?v=MMbtx40jz_s

SuperSic58 (1296) napsal 05.08.2010 v 08:36

X-motos láme kosti! Včera sem se o tom přesvědčil na vlastní klíční kost

profidirekt (0) napsal 30.07.2010 v 08:06

Ano chápeme různé pisálky a nepodložené informace opět opakujem každý zdarma má možnost svezení na trati.Shineray aspon na závodech motocross nebo Enduro jezdí a poměrně úspěšně ptám se kde je vidět XMOTOS na trati na závodech myslím oficiální závody né ježdění po loukách.

Nero19 (0) napsal 29.07.2010 v 23:16

tak doufej že tě nechají svíst já mam novej model od X-Motos a jsem spokojenej tlumiče jsou stejné jak na schineray a když to testovali na trati tak jezdili na upravený a na originálu vůbec a hlavně tvrdili že žádné upravy to nemá a ve finále už z nich lezlo že tam jsou nějaké upravy takže aby uriginál jezdil jak od profi direktu tak počítej dalších 15000kč do toho narveš takže ne 60000 ale 75000kč a nevěřím na jízdy když je nenechali ani nám a kupoat něco na čem se člověk nesveze stojí pak zaprd až mi přinesou papíry že t mnělo na brzdě 22kw tak pak tomu budu věřit zjištoval jsem si to přímo ve fabrice a dělají jen 18kw nikoli 22kw takže bouda pro zákazníky

Navrc.WR-F (34) napsal 29.07.2010 v 15:31

Nero19> 18kW je enduro, 22kW kroska. Tyhle Xmotos sem viděl, zpracování nicmoc, to starší katastrofa, navic motor nahovno. Ten Shineray má oproti sérii jiny blatniky, koncovku vyfuku a řiditka. Já bych teda radši 15 připlatil když už bych do toho šel, možná aji pujdu. Uvidim jak se svezu. Každopádně se mám svizt až za 2 měsice, do té doby už možná bude nová motorka

Nero19 (0) napsal 28.07.2010 v 22:20

co se tyce Profi direkt tak jsem znich zklamanej videl jsem Shineray na zivo jezdí na upravene a original vystavene kazdou chvíli na ní mnenili svícky tvrdili ze upravena není ale kdyz jsme srovnavali s originalem tak mnel hodne jinych upravenych doplnku takze bouda pro zakazníka.Svezení nebilo mozne a najednou na netu je fabrika uvadí vikon shineray 18kw a najednou 22kw to je divné a skoky to vydrzelo pac na to jezdil malej kluk ktery nemnel víc jak 60kg na netu se da sehnat levna mota sice maji o neco mensí vykon ale zpracovaní podobne treba X-MOTOS rz250r za pouhych 44900kc to je hned 15000kc usetreno

Navrc.WR-F (34) napsal 21.07.2010 v 23:31

nemá cenu to tady řešit. Já mám přislíbeno testování na trati a jestli se zadaří, tak na celodenní offroad vyjížďku. Pak podám report. Hádat se tady nemá smysl když nikdo nemá hmatatelny zkušenosti

moga (60) napsal 21.07.2010 v 14:39

Damy a panove co tu tak hajite cinu, vylozte karty na stul a priznejte barvu, kdo jaky motorky prodavate!!! Napr aniani v komentáře k článku Honda v MS Grand Prix 1959 – 1967 na sebe proflakla, ze je zaklickovana u Keeway.

SirIndy (56) napsal 21.07.2010 v 13:39

Tom_Riddle: Nedavno jsem o XR 250 R uvazoval a za 60k se dala sehnat krasna, rok vyroby 2001, v nadhernym stavu, nevim co tak hanis, asi te ovlivnila ta zkusenost a uz ted nemas objektivni pohled na vec. A archaicke tvary jsou pro me plus, nejhezci jsou stara endura s hranatymi svetly, ne ty nove radoby moderni vyblitiny

SuperSic58 (1296) napsal 21.07.2010 v 13:15

SirIndy> Tk za prvý, ojetá XR 250 bude 20 let stará vrána s archaickými tvary a taky značně opotřebovaná(tzn. další investice budou následovat a ceny dílů na Hondy, hanba mluvit, zpřerážel bych jim za to ruce zlodějum) a nebude za 60tis ale tk za 30. Takže už teď srovnáváš nesrovnatelný. Ale i tk bych bral bez rozmejšlení toho Shineraye. Kdyby byla ale ta Honda fungl nová, bral bych Hondu. Jinak doma sme jednu starší Hondu měli, strašná jebka, co peněz se do toho nasypalo a i tak to jelo na h... zlatej číňan proti ní

profidirekt (0) napsal 21.07.2010 v 10:02

Představujeme Vám motocross speciál Shineray X2 250 MX (vítěz čínského národního MX šampionátu 2008), jež bylo úspěšně nasazeno do většiny asijských a amerických soutěží.

Veškeré komponenty jsou dodávány předními a nejkvalitbějšími výrobci z taiwanu. Robustní chrom-manganový rám byl navržen tak, aby poskytoval co největší pohodlí a ovladatelnost, ale také perfektní tuhost.Spodní kryt motoru je vytvořen z vysokopevnostní slitiny, aby poskytoval motoru co největší ochranu, ale aby také motocykl zbytečně nezatěžoval. Pevná podsedlovka z tuhé slitiny pomohla snížit hmotnost celého motocyklu. Zadní kyvka z hliníkové slitiny výrazně snižuje váhu zavěšení zadního kola, což dopomáhá snadné manipulaci s motocyklem v terénu. Nerez výfukové potrubí s prům. 38mm přidává motocyklu na kvalitě a hliníková koncovka zase zvyšuje výkon motoru. Samozřejmostí je vodítko řetězu a protiskluzové stupačky.

Také výkonově je na tom o mnoho lépe než jiné čínské endura a motocross O pohon se totiž stará perfektní vodou chlazený, 4-ventilový DOHC motor koncepce HONDA s výkonem 22 kW který s tímto motocyklem dokáže pořádně zahýbat! 6-stupňová manuální převodovka El. startér.

Podvozek je nyní plně nastavitelný. Protože jsou součástí profi tlumiče FAST ACE, je možné si motocykl nastavit dle svých možností či dle stavu vozovky nebo terénu. Nastavit lze jak tuhost pružiny tak odskok. Zdvih předních vidlic 280mm, zadního tlumiče 270mm.

Zadní hydraulická kotoučová a přední dvoupístková kotoučová brzda s nastavitelnou páčkou zajišťují dokonalý brzdný efekt jak na silnici tak v terénu.

Velikostně se tento motocykl hravě vyrovnává japonským obrům. Rozměry 2260 x 820 x 1255 mm, váha 118 kg.

Shineray 250cc je postavena na velkých kolech - 80/100-21" přední a 110/100-18 zadní. Motocykl je obdařen velmi lehkými ale odolnými ráfky s CNC náboji.



Motocykl byl vyvinut za pomocí předních motokrosových jezdců a inženýrů. Veškeré práce byly zameřeny na spolehlivost a výkon motoru, kvalitu podvozku, zredukování vibrací a zvýšení pohodlí. Vše bylo splněno na jedničku!

aniani (7) napsal 20.07.2010 v 21:57

Sama jezdím Čínu a už druhou sezonu bez technických závad!!! A to jsem ji dostala jetou!!! Skvělá volba. Tenhle můj čínskej modýlek je na technické úrovni světových značek.
Co se týče Shinerai, tak by mi ji táta nekoupil. Není prý dost bohatý, aby kupoval levné věci... jo a má mě na to prý moc rád.

Navrc.WR-F (34) napsal 20.07.2010 v 11:10

profidirekt> Jaky sou servisní intervaly a co se měnilo během těch 80mth co ta motorka závodí?

profidirekt (0) napsal 20.07.2010 v 10:28

Je až neuvěřitelné jak celkově náhled na produkci CHINA vede k závěrům které vůbec nejsou nijak podložené. Všeobecně je jasné že v žádném případě nelze srovnávat produkci japonských výrobců MOTOCROSS s výrobcem SHINERAY .Naprosto jasné je i to že výrobní závody japonských značek jsou také v CHINA .Tady je třeba si uvědomit na co a pro koho je takto postavený stroj SHINERAY 250 Motocross zejména pro hobby jezdce na běžné svezení a vyřádění se na motocross tratích popřípadě klasické ENDURO ježdění.Profesionální výrobky japonské produkce značek jsou určené především na PROFI použití tomu odpovídá především výkon motorů a osazení komponentů na použití u profesionálních jezdců.kteří dokážou využít výkonu těchto strojů a hlavně stroj v jejich rukou není ZBRAN neboť výkon a jízdní vlastnosti dokážou zvládnout tomu také odpovídá cena výrobků kde modelová řada 2010 se oficiálně pohybuje okolo 180tisíc.vůči tomu je zde konečně v nabídce stroj od firmy SHINERAY který jak svou kvalitou a zpracováním konečně odpovídajícím standartám japonských motorek ale cena je třetinová a výkon je poloviční neboť hlavní důraz je kladen na výdrž motoru- stroje a jednoduchost servisních úkonů a je především určen pro všechny kteří jejich koníček je jízda na motorce -prostě motocross a enduro je pro ně zábava .radost s ježdění atd.

SirIndy (56) napsal 19.07.2010 v 21:48

Tom_Riddle: To se nesmej - samozrejme musis spravne vybrat, zadnou ostrou vylitanou mrchu, krasnou alternativou k tomuto by byla jeta Honda XR 250 R, legendarni drzak, zkus rici ze si radsi koupis tenhle Shineray a dost u me klesnes...

moga (60) napsal 19.07.2010 v 21:46

Ano uznamvam, ten clanek je asi vyvazenej. Urcite mnohem vic nez nektery prispevky co tu jsou. Ale je otazkou, kdo ty prispevky, tolik hajici cinsky vyrobky, pise? Z nekterejch mam pocit, ze to jsou prave prodejci cinskych vyrobku.

iVlada (80) napsal 19.07.2010 v 16:32

Moga> opravdu Ti to zni jako reklama na masinu Shineray?

- přední stavitelná USD vidlice disponuje 290mm zdvihy a zadní stavitelný centrál o 30 milimetrů méně, což není na motokrosovou mašinu zrovna hodně

- hned v prvních metrech pociťuji o něco vyšší váhu, než bývá zvykem u ostatních čtyřtaktních dvěstěpadesátek

- v pomalých zatáčkách to chce větší sílu, protože při větším náklonu má Shineray tendence do zatáčky padat

- po výkonové stránce je Shineray XY250 poměrně klidným strojem a k ostrým motokrosům mu chybí víc než jeden krůček

- motor funguje pouze ve středních otáčkách a o špičce se snad ani nedá mluvit, protože nahoře ty koníci prostě nejsou

- ovládání přední brzdy, vlastně stejně jako celého stroje, si žádá větší sílu, aby účinek byl motokrosovému ježdění hodný

- mimo brzd v tom má prsty i hmotnost a menší ochota mašiny zatáčet

- když si to pak ale rozdá s jezdcem stejných kvalit sedícím na mašině předních evropských nebo japonských výrobců, je předem jasný, kdo bude vítěz…

Pokud ma diskuze hlavu a patu, nemam duvod se ji "usetrit"...

SuperSic58 (1296) napsal 19.07.2010 v 10:13

Sakra mobilní net...

SuperSic58 (1296) napsal 19.07.2010 v 09:11

moga> Jak si napsal že ojetej japonec nebo KTM, že udělá hobíkovi lepší službu, tk to se musim smát Jo kup si ojetou KTM či Yamahu atd za 60 táců, v případě endura bude 6-8 let jeté, takže si připrav navíc pěknej balík, co do toho budeš muset vrazit... Navíc né každej chce do terénu nakoňovanou bestii...

SuperSic58 (1296) napsal 19.07.2010 v 09:10

moga> Jak si napsal že ojetej japonec nebo KTM, že udělá hobíkovi lepší službu, tk to se musim smát Jo kup si ojetou KTM či Yamahu atd za 60 táců, v případě endura bude 6-8 let jeté, takže si připrav navíc pěknej balík, co do toho budeš muset vrazit... Navíc né každej chce do terénu nakoňovanou bestii...

moga (60) napsal 18.07.2010 v 18:14

To Navrc.TT-R
To je prave problem ceskych motoristickych novinaru, ze netestujou jenom se akorat vozi na tom co kdo pujci. A proto, aby mu to pujcili i priste, tak si nedovoli napsat neco spatnyho!!!

Navrc.WR-F (34) napsal 18.07.2010 v 16:11

moga> Ty asi fakt nemáš rád činsky motorky, co?
Vždycky když výrobce dá k testu motorku, tak se jedná o jeho reklamu, tak nevim o co jde Druhá věc je to, že prodejce tady nabízí projetí zdarma. Pro mě je to špatny, protože je to přes celou republiku, ale domlouváme testování tady, tak se uvidí co bude

moga (60) napsal 18.07.2010 v 11:26

To profidirekt & iVlada
Je smutny, ze se reklama pro motocykl Shineray XY250 MX vydava jako regulerni test vyrobku.
Myslim, ze by bylo mnohem ferovejsi rovnou napsat clanek ve smyslu, ze v Klatovech je prodejce motocyklu Shineray a ze je tu moznost svezeni za darmo pro kazdeho kdo se telefonicky objedna. A mohli jsme si vsuchni usetrit tuhle diskuzi!!!

profidirekt (0) napsal 18.07.2010 v 09:49

Bohužel musíme si přiznat že marketingové oddělení SHINERAY teamu a práce kterou věnovaly propagaci výrobku je špatná.Veškeré vaše ohlasy vedou k jedinému závěru a to že motorku na vlastní oči jste neviděly ani jste se nesvezly.Proto veškeré spekulace atd.S těchto důvodů může každý kdo má zájem přijet do Klatov --ZDARMA !!! na motorce SHINERAY 250 po motocross trati si zajezdit .Stačí si zavolat a domluvit se na termínu.tel.739 088 676 606 611 370 SHINERAY Motosport team Klatovy

Navrc.WR-F (34) napsal 18.07.2010 v 09:12

Sirindy> lepší model mezi činskyma kroskama asi fakt nepořídíš, tohle pasuje. S japonskyma motorkama je to zas blby srovnávat, ale co sem slyšel, tak ten co na tom jezdí je prej s podvozkem jako takovym spokojenej, že prej celkem kvalitní a funguje. Akorát motor by neškodil silnější.
Však až to otestuju tak taky napišu svoje dojmy

SirIndy (56) napsal 17.07.2010 v 20:48

Navrc.TT-R: "Lepší model v této kategorii opravdu nepořídíte"

"Kdo hledá pravě kvalitu stejnou jak japonské moto"

Narazel sem na tohle hlavne. A s tema cinama, ono to fakt muze bejt lepsi nez jine, ale tady je to podane jak kdyby tohle bylo dokonale a ostatni ciny se rozpadly po ujeti deseti metru.

Fakt bych si velkou motorku nikdy nekoupil novou cinu misto ojeteho japonce, u pitbiku sem to udelal proto, ze ojete japonske pitbike se u nas nesezenou a male jap. krosky jsou dvoutaktni a ja chtel ctyrtakt, nebot japonskou dvoutaktni malorazku uz mam.

moga (60) napsal 17.07.2010 v 18:42

Jak jsem tu uz jednou napsal, nikdo neni tak bohaty, aby si mohl kupovat levny veci. Ojetej japonec nebo KTM udela urcite mnohem lepsi sluzbu i hobikovi. Auto si taky vetsina lidi, co tu diskutuje, urcite nekupuje novy, ale ojety a evropsky (servis, nahradni dily...)
Nevidim jedinej duvod proc Cinani v tomhle podporovat!!! Cinani se drzi hesla:"halire vydelavaj talire". Jen at udelaj ostrou mororku, takovou aby byla srovantelna s konkurenci a drzela. A to by ste pak koukali na cenovku. Loni to na silnici v GP125 zkusila Haojuje a jak rychle zkoncila. Ono totiz pro cinany vyrobky s vysokym podilem pridany hodnoty nejsou moc atraktivni (hodne prace a malo penez). A ze se tam vyrabi i znackovi zbozi? Ano, ale taky se hlida kvalita a tomu pak odpovida cena? Navic cina uz zacina byt jako subdodavatel draha a svetovi vyrobci se poohlizi po Vietnamu a dalsich z toho regionu!!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist