Royal Enfield Super Meteor 650: Opravdový cruiser, bejby!
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield/Jason Critchell & Chippy Wood | Zveřejněno: 27.1.2023 | Zobrazeno: 26 529x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Royal Enfield/Jason Critchell & Chippy Wood | Zveřejněno: 27.1.2023 | Zobrazeno: 26 529x
Vždycky jsem si myslel, že jízda na Choperu, nebo Cruiseru (zkrátka s předkoplýma nohama) musí být strašná pohoda. Než jsem se na tom svezl. 600km si vůbec nedovedu představit ani na asfaltu. Všechno jde do páteře. Je to nepřirozený. A pro mě naprosto nepoužitelný. Mít to ovšem stupačky dole, pak by to možná nemuselo být špatný. Pro relevantní hodnocení ale nejsem cílová skupina.
1 reakce
Mě se líbí přední truhlík na květiny
PS: pevně doufám, že není určený na nářadí a palubní wifi bude konkurovat 6G
A co kvalita pérování na rozbité silnici? Ty snad v Indii také nějaké mají ne?
2 reakce
Krásný stroj Nádherně by se vyjímal vedle mého Bulleta
Tenhle motor dejte do Classica.
Jako na fotce parádní,ale Enfildy jsou pro Evropana až směšně malý.
3 reakce
Uvidíme naživo. Cena je těsně pod 200k, v podstatě na úrovni TOP Interceptoru.
Konkurence je možná jen Vulcan od Kawy, ikdyž je tu rozdíl v koncepci - RE olej/vzduch, KAWA voda.
Každopádně nezdá se mi (na cruiser) dobře vyřešena pozice nohou, hodily by se sem spíš nášlapy než stupačky jak už bylo napsáno - věřím, že v příslušenství se tahle možnost objeví (třeba i aftermarket).
Osobně čekám na Classic (Super Classic) 650. Předpoklad představení je konec 2023, spíš začátek roku 2024.
Lepší brzdy a drátěná kola, prosím! A bez paty - špičky...
2 reakce
Krásný stroj a ten motor je parádní. Ale když chci řazení pata-spicka, tak tam nemají co dělat stupačky, ale plotny. Protože jestli to je tak humpolacke jak na Meteoru 350 kde to vyloženě navzájem vše zavazi......
3 reakce
už se těším, až se svezu. Tem motor je akorát na normální ježdění a až bude k dispozici provedení s jednositzem, tak to bude parádní stylovka pro město i delší cesty. Taky by to chtělo volitelnej CBS, aby ta přední přidala i zadní brzdu.
5 reakcí
Fakt si kupujete motorky z indie?
4 reakce
Povedený ,...ale já bych si zde už chtěl číst o 650 Scrambler
3 reakce
Musím souhlasit , že to nebude stroj pro rychlé ježdění / v Evropském měřítku / , ale určitě povedený cruiser z pohodovým motorem a kvalitním provedením . Co jsem jel na Mereoru tak jsem si nádherně odpočilun a nevadila mě jizda i v zácpě ve městě . Je to stroj na kochačku i na nekvalitní cesty . Už se těším až je na novém stroji projedu !
Pôžitok čítať - podarená motorka v rukách majstra AC, India = 3x
ggrand 1) nad 130 km/h sa smie len na okruhu 2) toto je C-R-U-I-S-E-R tj optimum 80-stovečka nanajvýš!
Škoda, že je to reklama a ještě lživá. Neznám tu motorku, ale znám ten motor. A rozhodně nejede jako 650. Nízká komprese ve spojení s chlazením vzduchem zkrátka nedovolí bůhví jaký kroutící moment a výkon je daný dle tabulek řidičáků. S o 40kg lehčím GT jede tak do 140km\h, ale dál už je to tlačení rafičky tachometru očima.
Tady na youtube je vidět, jak SuperMeteor jede těch 160km\h: https://youtube.com/shorts/FpwpCWAqZK8?feature=share
3 reakce
Krásnota. Motorka i Indie.
To nikdo nedovede udělat lehkou motorku, kombinace 35 Kw a 250 Kg nic moc.
Vzhledově je to dost dobrý ale na dizajn to nejezdí.
Ten černozelený vypadá fakt pěkně. Chválím RE za lepší podvozek a hliníkové schránky přepínačů na řídítkách. Třeba to časem implementují i na Interceptora a Continentala.
1 reakce