yamaha_demo_tour




Royal Enfield Super Meteor 650: Opravdový cruiser, bejby!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
scott67 (76) napsal 31.01.2023 v 14:56+2

Vždycky jsem si myslel, že jízda na Choperu, nebo Cruiseru (zkrátka s předkoplýma nohama) musí být strašná pohoda. Než jsem se na tom svezl. 600km si vůbec nedovedu představit ani na asfaltu. Všechno jde do páteře. Je to nepřirozený. A pro mě naprosto nepoužitelný. Mít to ovšem stupačky dole, pak by to možná nemuselo být špatný. Pro relevantní hodnocení ale nejsem cílová skupina.

L6L (50) napsal 30.01.2023 v 21:41

Mě se líbí přední truhlík na květiny


PS: pevně doufám, že není určený na nářadí a palubní wifi bude konkurovat 6G

steve2 (102) napsal 30.01.2023 v 10:10

A co kvalita pérování na rozbité silnici? Ty snad v Indii také nějaké mají ne?

plejtvak (79) napsal 29.01.2023 v 02:05

Krásný stroj Nádherně by se vyjímal vedle mého Bulleta

Marex (2570) napsal 29.01.2023 v 01:25+3

Tenhle motor dejte do Classica.

Drakis (67) napsal 28.01.2023 v 21:25

Jako na fotce parádní,ale Enfildy jsou pro Evropana až směšně malý.

bubaris (35) napsal 28.01.2023 v 19:45

Uvidíme naživo. Cena je těsně pod 200k, v podstatě na úrovni TOP Interceptoru.
Konkurence je možná jen Vulcan od Kawy, ikdyž je tu rozdíl v koncepci - RE olej/vzduch, KAWA voda.
Každopádně nezdá se mi (na cruiser) dobře vyřešena pozice nohou, hodily by se sem spíš nášlapy než stupačky jak už bylo napsáno - věřím, že v příslušenství se tahle možnost objeví (třeba i aftermarket).
Osobně čekám na Classic (Super Classic) 650. Předpoklad představení je konec 2023, spíš začátek roku 2024.

Codo (354) napsal 28.01.2023 v 18:46-1+1

Lepší brzdy a drátěná kola, prosím! A bez paty - špičky...

puffybodie (390) napsal 28.01.2023 v 18:16+2

Krásný stroj a ten motor je parádní. Ale když chci řazení pata-spicka, tak tam nemají co dělat stupačky, ale plotny. Protože jestli to je tak humpolacke jak na Meteoru 350 kde to vyloženě navzájem vše zavazi......

redmanXXL (11) napsal 28.01.2023 v 16:17

už se těším, až se svezu. Tem motor je akorát na normální ježdění a až bude k dispozici provedení s jednositzem, tak to bude parádní stylovka pro město i delší cesty. Taky by to chtělo volitelnej CBS, aby ta přední přidala i zadní brzdu.

DeaDDream (13) napsal 28.01.2023 v 14:24-2

Fakt si kupujete motorky z indie?

ivano (499) napsal 28.01.2023 v 12:06

Povedený ,...ale já bych si zde už chtěl číst o 650 Scrambler

Dzawar (111) napsal 28.01.2023 v 11:59

Musím souhlasit , že to nebude stroj pro rychlé ježdění / v Evropském měřítku / , ale určitě povedený cruiser z pohodovým motorem a kvalitním provedením . Co jsem jel na Mereoru tak jsem si nádherně odpočilun a nevadila mě jizda i v zácpě ve městě . Je to stroj na kochačku i na nekvalitní cesty . Už se těším až je na novém stroji projedu !

marna (10) napsal 28.01.2023 v 09:00

Pôžitok čítať - podarená motorka v rukách majstra AC, India = 3x

ggrand 1) nad 130 km/h sa smie len na okruhu 2) toto je C-R-U-I-S-E-R tj optimum 80-stovečka nanajvýš!

ggrand (16) napsal 28.01.2023 v 08:54-2+2

Škoda, že je to reklama a ještě lživá. Neznám tu motorku, ale znám ten motor. A rozhodně nejede jako 650. Nízká komprese ve spojení s chlazením vzduchem zkrátka nedovolí bůhví jaký kroutící moment a výkon je daný dle tabulek řidičáků. S o 40kg lehčím GT jede tak do 140km\h, ale dál už je to tlačení rafičky tachometru očima.
Tady na youtube je vidět, jak SuperMeteor jede těch 160km\h: https://youtube.com/shorts/FpwpCWAqZK8?feature=share

xvasek (56) napsal 28.01.2023 v 08:44+2

Krásnota. Motorka i Indie.

kratkej01 (51) napsal 28.01.2023 v 08:28-1+2

To nikdo nedovede udělat lehkou motorku, kombinace 35 Kw a 250 Kg nic moc.
Vzhledově je to dost dobrý ale na dizajn to nejezdí.

vojtechposmourny (305) napsal 28.01.2023 v 08:19+1

Ten černozelený vypadá fakt pěkně. Chválím RE za lepší podvozek a hliníkové schránky přepínačů na řídítkách. Třeba to časem implementují i na Interceptora a Continentala.




TOPlist