globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DannyM (8) napsal 09.02.2015 v 22:32

Nádherna strojovňa...Enfield,W800,Guzzi 7,Triumph Bonnie,Norton Comando...sú vskutku najkrásnejšie a najštýlovejšie mašiny čo sa dnes vyrabajú...súhlas s Wochomurkou

boneshaker (89) napsal 25.07.2014 v 07:37

Jak už dole v dikuzi padlo, Cafe Racer se nedá koupit, ten si musí každý majitel bike vytvořit sám k obrazu svému. Je to odraz majitele, většinou odpovídá jeho naturelu, spatánský, či jen několik málo změn od série a tak dále. Možností je neskutečně, což je vidět na stavbách z celého světa. U Cafe Racerů platí originalita, což bohužel sériový motocykl nepřinese.

wochomurka (14) napsal 16.07.2014 v 09:13+1

Bože to je nádhera. S Kawou W a Yamahou SR asi nejkrásnější motky co se dneska vyráběj.
Jen to LCD se mi nelíbí, klasický ručičky a mechanický počítadlo by tomu slušelo víc.

bulldogbiker (-3) napsal 16.07.2014 v 05:19

Za ty prachy naleštěna jawa
A to chci vidět toho odborníka co tu částku vyplazne za pětistovku

IvanDvoutakťák (5061) napsal 09.07.2014 v 09:45

Naprostý souhlas se Stevem-CZ

Steve-CZ (259) napsal 09.07.2014 v 00:25+1

Naprostý souhlas s DOCTOR666. V poslední době už mě unavovaly všechny ty nesmysly tady ať už od Ducati, BMW apod., navíc za astronomické ceny a často neschopné normálního provozu a pokud už ano, nikdo si jich stejně ani nevšimne. Za Enfieldem se otočí každý a emoce vám bude servírovat po kýblech. Jezdíme na strojích této značky řadu let a prostě to tak je, vím, o čem mluvím.

dismartin (10) napsal 08.07.2014 v 23:27

ten jinej vejfuk to má už zhruba čtrnáct dní...musim mýt špunty v uších když se chci svézt...
snad se dostanu i k hození videa na youtube!

DOCTOR666 (0) napsal 08.07.2014 v 21:38

po hodně dlouhý době a paskvilech zase něco fajnovýho

mongol_ (128) napsal 08.07.2014 v 19:54

Jsem zvyklý odmala na to, že jednoválec ariela, ajs, matchlesse, b.s.a, nortona ... vypadá jak socha a tohle je motor neforemnej jak batoh. Kyvka z jeklu a hranatá nádrž je taky něco, co kolem roku 1970 nefrčelo

IvanDvoutakťák (5061) napsal 08.07.2014 v 17:50

Ani ta nejmenší zmínka z oblasti F1-aut zde nemá místo,
navíc u kafáčů Celkově je to kafáč, jak má být, ale nic
z plastu by na něm nemělo být,tak jako by neměl chybět zadní
blatník.(pochopitelně plechový!) . Ten digitál v klasicky vyhlíže-
jícím budíku je jen malej prohřešek, navíc na první pohled ne-
viditelnej, ale určitě by TOMUTO kafáči (se "zanedbatelným"
výkonem ) stačily A VÍCE SLUŠELY BUBNOVÝ(!) brzdy ...
Ty kotouče "do dálky křičí" výkon / rychlost, kterou je potřeba
krotit, ale není to pravda ...

SuperSic58 (1307) napsal 08.07.2014 v 15:43

tencotancismoto:Koho zajímá nějaká zasyflená F1? Tady seš na motorkářích, tk raděj zmiňuj šéfa MotoGP

tencotancismoto (99) napsal 08.07.2014 v 12:16

megacruiser: Dovolím si nesouhlasit. Většinou každá velká věc začínala jako znouzecnost. Je to hnací motor pokroku. V té době nebyl u motorek tak rychlý vývoj, tak si je prostě upravovali samo-domo. V americe byl na široké cesty vhodný silný těžký stroj. Ale v UK na úzké a klikaté lehký a ovladatelný. To je evropský směr v té době. Jo,šéf formule 1 začínal jako prodejce ojetých aut. A myslíte, že jeho dcery jezdí v ojetinách

Boss.trx850 (3) napsal 08.07.2014 v 10:53

Na fotkách se mi líbí moc. Tuhle bych si fakt dokázal představit jako druhou motorku na leštění a hrkání po městě a na zimu do obýváku místo stromečku.

BubbaZanetti (3) napsal 08.07.2014 v 09:49

souhlas s megacruiser , ja osobne si ji jel prohlidnout do brna a byl jsem z ni uplne paf bohuzel dokud ji tam nenaslapl a ja neslysel motor,dost me zklamal pac jinak jako celek to pusobi moc hezky,ale ten zvuk byl takovej drncivej skoro 2t pripominajici a na ani pri jizde me to moc neoslovilo ( youtube) ale kdo nechce resit problemy starych kafacu a nechce se mu davat vic za scramblera nebo v7 apod je tohle asi velmi prijemna vec na trhu.Mozna az to nekde uslysim s nejakym lepsim vyfukem a svodama zmenim nazor! jinak vykon je u tehle motorek ta mene dulezita vec , hlavne ze to ma poradne brzdy a jede to

seikos (975) napsal 08.07.2014 v 09:45

megacruiser: co to meleš? Když o Café racingu nic nevíš, tak radši drž zobák a nedělej chytrýho.
Naopak, tenhle RE má všechny parametry jaké má café racingová motorka mít. A dokonce i rodokmen, což mnohé jiné motorky nemají. Škoda jen nízké maximálky. Není to ton-up

Fullgas1 (746) napsal 08.07.2014 v 09:36+1

Nádhera až na ten výkon...

Kinyo (1) napsal 08.07.2014 v 07:43+1

Supr stroj, cafe racer maji svoje kouzlo, hlavne ta nakopavacka, ta nesmi chybet.

megacruiser (38) napsal 07.07.2014 v 22:49-2+1

Tzv. café racery vznikly jako znouzectnost. Prostě se vzal jakýkoliv střep v dosahu a změnil se tak, aby byl trochu rychlejší s minimálními náklady. Podobně vznikl styl street - očesala se kapotovaná mašina po bouračce. Je celkem úsměvné kupovat za takové peníze napodobeninu café racera - nemá to logiku. S tím poměrem výkon/váha to dnes pos*re kdejaký skůtr. Styl? Možná. Autentičnost? Nulová. Jízdní vlastnosti jako současné mašiny? Blbost. K autentickému pocitu jízdy na staré motorce prostě nedokonalost patří, bez kroucení rámu a špatných brzd už to není ono :)

Waci (41) napsal 07.07.2014 v 21:14+1

Nádhera! Mám slabost pro tenhle styl biku. A sehnat dnes novou mašinu s nakopávačkou je skoro nemožný. Ale se svejma skoro 190cm bych asi nakonec vybral Triumph Bonneville nebo T.B. - T100. Sice to není úplně kafíčko, jako třeba Thruxton, ale asi bych se na něm cítil nejlépe. A když něco menšího a "kafíčkovatějšího", tak Moto Guzzi V7 Racer

jaroleks (4) napsal 07.07.2014 v 20:42

Krásnej bajk, jen škoda toho výkonu... Stačilo by aspoň 50kW. Jinak všechna čest Vintage Garage a jejím úpravám

2stroke (63) napsal 07.07.2014 v 20:16

Motorka pěkná, ale ta značka na levé straně s plastovým rámečkem je totální grc...a pro větší pohodlí z jízdy by to chtělo menší hliníkový blatníček nad zadní kolo - takhle stačí jedna kaluž a člověk má záda plné bahna a navíc by se na ten blatníček dala namontovat i ta zmiňovaná značka...

SuperSic58 (1307) napsal 07.07.2014 v 20:06

Pěkná klasika, moc hezká. Trochu drahá, platí se hlavně image.

dewwil (50) napsal 07.07.2014 v 18:34

Tak tohle bych mooooc potřeboval

V4 (-4) napsal 07.07.2014 v 17:11

Tak todle chci

Kostelník (58) napsal 07.07.2014 v 17:03

Je to sice kozí dech, ale krásný! Musí na tom byt prča! Pojezdil bych...

joro (3) napsal 07.07.2014 v 16:51

Jenom škoda, že ten stroj nejde z fabriky vždy v této podobě. Zejména standardní nádrž (červená s jednoduchou nálepkou) je o level až dva levely níže.

GSXJarda (274) napsal 07.07.2014 v 15:42

Nadherna zalezitost

deep-sk (474) napsal 07.07.2014 v 15:29

nadherny stroj...
ako jedinu motorku by som ho zrejme nekupil, ale mat tak dost penazi tak ako druhy stroj do garaze na kavickove vyjazdy... rozhodne ANO

SLEEPER (1002) napsal 07.07.2014 v 15:22+1

Motorka (bez jezdce) je fakt pekna, jen ten vykon je zalostne malej. Jasne, ze to neni bajk na "zavodeni", ale jak si ma jezdec uzit jizdu, kdyz ji musi honit jak nadmutou kozu, aby se to aspon trochu hybala.
Jinak to LCD tam nemeli davat...

tomzak (48) napsal 07.07.2014 v 15:07

fotky z Vinore :) videl jsem vas, jak jste fotili :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist