Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím všechny bez rozdílu, ať mají JAWU 50 pionýr nebo novou Hondu Goldwing.
Vlastnil jsem, nebo jsem měl možnost se svézt na spoustě motorek různých kubatur a ročníků, ale čím mě nadchnul Enfield Bullet 500 je množstvím použitého kovu a zpracováním. V podstatě z plastu jsou pouze směrovky a ovladače na řídítkách, jinak ocel a hliník. Nyní vlastním Bulleta z roku 2002 a dvakrát se mi stalo, že mě stavěli policisté a dalo mi moc práce abych jim vysvětlil že se nejedná o veterána. Tento dojem dotváří hlavně přední "bubnovka" a nakopávačka. Je to stará dobrá "anglická" klasika. Pokud budou nové dvouválcové modely stále v tomto duchu, tak věřím že budou slavit velké prodejní úspěchy.
SuperSic58: Tak to asi jezdíš po jinejch silnicích. Já teda potkávám třeba retro Triumphů docela dost, a sám ho mám taky... Ale já je tak nějak nepřepočítávám, proč bych to dělal?
No já tu retro klasiku, o který tu každej slintá, na silnicích nepotkávám, to je max jednou za uherák. Všude jezděj jen ty plastový japonský hrůzy, na který tu každej nadává...
SuperSic 58: Japonce mám a na design a kvalitu si nestěžuju, jen se musí sáhnout hlouběji do minulosti. Jinak dnešní motorky jsou na tom plus mínus s plastama stejně. Takže ty Japonce bych nechal být, nové HD jsou v tomhle směru dost progresivnější oproti dřívějšku.
Nádherný klasiky! Každej nad tim onanuje, to je krása, to neni jak ty plastový japonský hrůzy.. Ale nakonec každej stejně koupí toho japonce a enfielda si vylepí na plakátu v garáži
Asi som sa práve zamiloval. Už viem o čom sa mi bude snívať dnes v noci, budu to dve veľké písmena GT ...Je vidieť že Royal Enfield tvoria ľudia ktorí žijú pre motorky a nie manažérikovia ktorý za všetkým vidia len čísla a výnosy
Neostava nic ine len vyskusat si to. To ze sa to bude predavat je viac pravdepodobne ako ze zajtra rano vyjde zas slnko. Dnes je to cele o tom ze vsetci chcu maximalizovat vyrobu,minimalizovat naklady,a co najviac zbohatnut. Preto sa predavaju take predrazene elektronicke, plastove a papierove lajna ktore za nic nestoja a od cesty vas naopak oddeluju nie priblizuju. Ked tak pozeram na fotky tak ma to vratilo v case do doby ked sa vyrabali poctive,kvalitne,takmer nerozbitne a dokonalo krasne motorky... neveril som ze v dnesnej mafianskej byrokratickej euronorm dobe este uvidim v predaji take moto...
Protože pánové z Jawy jsou chytří a dobře vědí, že ekonomicky lépe vychází, když koupí krám z Čajny a strčí to pod nos českým (v o mnoho menší míře pak i slovenským) mamlasům, kteří jim za to nasypou svoje lováky. Neboli srozumitelněji - ekonomicky je výhodnější přepisovat faktury, namísto práce rukama a někdy dokonce i hlavou.
Nejvíc by si měli vzít příklad pánové z Jawy... Proč proboha nepostaví nějakou takovou pěknou motorku? Cely svět teď fičí na retro vlně a ceny rozhodně nejsou problém.
Boneshaker - moj prispevok nebol vobec o tom. Nerozumiem preco tomu niekto priklada vahu. Posledny vylet v Alpach som nevidel dobreho jazdca na novej motorke. Supersportaci najpomalsi a kazdy s novou moto bol vlaatne pomaly (okrem jedneho tipka na KTM1190). Kazdy sa upiera na premakanu techniku ale napokon ho s prehladom v zakrutach predbehne chlap na 50 konovej masine. Takze hovorit ze dostanes viac od Yamahy MT-07 / SV650 / CB500 alebo nieco v podobnej cenovej relacii z predosleho dialogu (ktora beztak este nebola stanovena pre Europu a je len predmetom dohadov) je nezmysel. Niekto totiz bude vediet vyuzit maximum z toho RE a bude lepsim jazdcom ako kdekto na technicky prespekulovanom stroji s vacsim vykonom. O tom som hovoril. Nezmysel - ze dostanes viac za tie peniaze? - coho, image? kilogramov? zeleza? vykonu? alebo zazitkov? - cisto individualna zalezitost.
Splasenytrubky mal pravdu a tak som ho chcel podporit. Ale to je vlastne naposledy co som sa do nejakej diskusie pripojil. Pekny pracovny tyzden prajem
Destroyer: a na které motorce to těm pomalejším a nesportovním chováním dáváš tak krutě na kolínko? Musím si rejpnout, sorry. Mám rád svižnou jízdu a na svý starý Bitch se musím hodně držet zkrátka.
boneshaker<jel jsem jarní jízdu SRB,RO,BG až k móřu.V červnu Čečensko,Abcházie přes Rusko a v září Gruzie přes Turecko,pár víkendovek,do práce to mám 250km a jezdím na moto od dubna do října.
Destroyer: No jo, jenže ono jde pořád o to, kde a za jakých podmínek kdo koho předjede a jestli ten předjížděný ví o tom, že právě s někým závodí. Jízda na motocyklu přece má být hlavně svoboda, že si jedu na čem chci, kam chci a jak rychle chci a že si tak jedu podle sebe. Pokud si tedy jedu podle sebe a začne na mě najíždět nějaký vyzyvatel, tak pouze psychicky slabý jedinec s ním začne závodit. Psychicky silný jedinec ho v klidu nechá jet a jede si dál podle sebe. No a Ty se chlubíš tím, že někoho "předjíždíš/školíš", ale mám vážné podezření, že oni ti předjetí o tom, že s nimi závodíš, vůbec neví, nebo o tom třeba podle Tvého "vyzývatelského" chování vědí, ale mají víc rozumu, než Ty a nechají Tě jet, na základě čehož Ty pak máš neoprávněný pocit, že jsi je "vyškolil", ale přitom ve skutečnosti oni vyškolili Tebe.
Fajn klasika. Jen mi chybí karburátory. Ale vzhledem k ceně/výkonu to asi koupí jen ten kdo to opravdu chce.
Zdravím všechny bez rozdílu, ať mají JAWU 50 pionýr nebo novou Hondu Goldwing.
Vlastnil jsem, nebo jsem měl možnost se svézt na spoustě motorek různých kubatur a ročníků, ale čím mě nadchnul Enfield Bullet 500 je množstvím použitého kovu a zpracováním. V podstatě z plastu jsou pouze směrovky a ovladače na řídítkách, jinak ocel a hliník. Nyní vlastním Bulleta z roku 2002 a dvakrát se mi stalo, že mě stavěli policisté a dalo mi moc práce abych jim vysvětlil že se nejedná o veterána. Tento dojem dotváří hlavně přední "bubnovka" a nakopávačka. Je to stará dobrá "anglická" klasika. Pokud budou nové dvouválcové modely stále v tomto duchu, tak věřím že budou slavit velké prodejní úspěchy.
Krásne motorky. Už som bol viac menej rozhodnutý pre yamahu mt 07. Ale z toho enfieldu ide taká charizma odolného stroja na celý život.
nevypadá to zle to zas ne ,ale mě to zas tolik nenachlo jsou daleko hezčí "retra"
SuperSic58: Tak to asi jezdíš po jinejch silnicích. Já teda potkávám třeba retro Triumphů docela dost, a sám ho mám taky... Ale já je tak nějak nepřepočítávám, proč bych to dělal?
SuperSic58: Je to tak,jak říkáš..Někdo to musí mít v garáži,jinej se zamiloval,ale nikde to pak stejně neuvidíš.Řiká se tomu cintat si pentli..
No já tu retro klasiku, o který tu každej slintá, na silnicích nepotkávám, to je max jednou za uherák. Všude jezděj jen ty plastový japonský hrůzy, na který tu každej nadává...
SuperSic 58: Japonce mám a na design a kvalitu si nestěžuju, jen se musí sáhnout hlouběji do minulosti. Jinak dnešní motorky jsou na tom plus mínus s plastama stejně. Takže ty Japonce bych nechal být, nové HD jsou v tomhle směru dost progresivnější oproti dřívějšku.
Supersic58: Jak myslíš to "každej"? Já nemám Japonce žádného, čistokrevné angličany mám doma dva, takže jak mám rozumět slovu "každej"?
SuperSic, nemáš celkom pravdu.Ja som japonca predal a čakal na toto. Ale prišla dobrá ponuka na inú klasiku. Takže možno časom ...
Nádherný klasiky! Každej nad tim onanuje, to je krása, to neni jak ty plastový japonský hrůzy.. Ale nakonec každej stejně koupí toho japonce a enfielda si vylepí na plakátu v garáži
Asi som sa práve zamiloval. Už viem o čom sa mi bude snívať dnes v noci, budu to dve veľké písmena GT ...Je vidieť že Royal Enfield tvoria ľudia ktorí žijú pre motorky a nie manažérikovia ktorý za všetkým vidia len čísla a výnosy
Neostava nic ine len vyskusat si to. To ze sa to bude predavat je viac pravdepodobne ako ze zajtra rano vyjde zas slnko. Dnes je to cele o tom ze vsetci chcu maximalizovat vyrobu,minimalizovat naklady,a co najviac zbohatnut. Preto sa predavaju take predrazene elektronicke, plastove a papierove lajna ktore za nic nestoja a od cesty vas naopak oddeluju nie priblizuju. Ked tak pozeram na fotky tak ma to vratilo v case do doby ked sa vyrabali poctive,kvalitne,takmer nerozbitne a dokonalo krasne motorky... neveril som ze v dnesnej mafianskej byrokratickej euronorm dobe este uvidim v predaji take moto...
Jirka-GSX
Protože pánové z Jawy jsou chytří a dobře vědí, že ekonomicky lépe vychází, když koupí krám z Čajny a strčí to pod nos českým (v o mnoho menší míře pak i slovenským) mamlasům, kteří jim za to nasypou svoje lováky. Neboli srozumitelněji - ekonomicky je výhodnější přepisovat faktury, namísto práce rukama a někdy dokonce i hlavou.
Destroyer: Nečil se hned. Tomu rozumím. Jsou jich plné silnice a pripadne mi, že jezdí jen aby mohli zdravit ty co jedou naproti.
Uznávám,že to vypadá zajímavě !
Nejvíc by si měli vzít příklad pánové z Jawy... Proč proboha nepostaví nějakou takovou pěknou motorku? Cely svět teď fičí na retro vlně a ceny rozhodně nejsou problém.
Boneshaker - moj prispevok nebol vobec o tom. Nerozumiem preco tomu niekto priklada vahu. Posledny vylet v Alpach som nevidel dobreho jazdca na novej motorke. Supersportaci najpomalsi a kazdy s novou moto bol vlaatne pomaly (okrem jedneho tipka na KTM1190). Kazdy sa upiera na premakanu techniku ale napokon ho s prehladom v zakrutach predbehne chlap na 50 konovej masine. Takze hovorit ze dostanes viac od Yamahy MT-07 / SV650 / CB500 alebo nieco v podobnej cenovej relacii z predosleho dialogu (ktora beztak este nebola stanovena pre Europu a je len predmetom dohadov) je nezmysel. Niekto totiz bude vediet vyuzit maximum z toho RE a bude lepsim jazdcom ako kdekto na technicky prespekulovanom stroji s vacsim vykonom. O tom som hovoril. Nezmysel - ze dostanes viac za tie peniaze? - coho, image? kilogramov? zeleza? vykonu? alebo zazitkov? - cisto individualna zalezitost.
Splasenytrubky mal pravdu a tak som ho chcel podporit. Ale to je vlastne naposledy co som sa do nejakej diskusie pripojil. Pekny pracovny tyzden prajem
Destroyer: a na které motorce to těm pomalejším a nesportovním chováním dáváš tak krutě na kolínko? Musím si rejpnout, sorry. Mám rád svižnou jízdu a na svý starý Bitch se musím hodně držet zkrátka.
Pěkný mašinky.Jestlipak se v Čechách nějaká i prodá.
Super stroj a nádhera k tomu.
GT petikilo stoji u nás v kocourkove cca 175k. Fakt někdo věří ze tahle mašina bude do 200 litrů. Muj tip je minimálně 220 táců
Nádherný motorky... A fakt úžasný fotky Díky za článek...
boneshaker<jel jsem jarní jízdu SRB,RO,BG až k móřu.V červnu Čečensko,Abcházie přes Rusko a v září Gruzie přes Turecko,pár víkendovek,do práce to mám 250km a jezdím na moto od dubna do října.
Sekacmagor: podle nájezdu jezdíš do práce do Nových Zámků, nebo jen jezdíš a fest.
Wenca24<Jawy v žádném případě neprodávat,to je hřích...
Nádhera, nádhera, nádhera.
Motorky nadherny, Cathcart umi psat vo tom žádná. Dík za bezva člânek.
Tam todle je velka parada ted mam brouka v hlave, ze prodam jawy, Alpa a pujdu si pro to!
Destroyer: No jo, jenže ono jde pořád o to, kde a za jakých podmínek kdo koho předjede a jestli ten předjížděný ví o tom, že právě s někým závodí. Jízda na motocyklu přece má být hlavně svoboda, že si jedu na čem chci, kam chci a jak rychle chci a že si tak jedu podle sebe. Pokud si tedy jedu podle sebe a začne na mě najíždět nějaký vyzyvatel, tak pouze psychicky slabý jedinec s ním začne závodit. Psychicky silný jedinec ho v klidu nechá jet a jede si dál podle sebe. No a Ty se chlubíš tím, že někoho "předjíždíš/školíš", ale mám vážné podezření, že oni ti předjetí o tom, že s nimi závodíš, vůbec neví, nebo o tom třeba podle Tvého "vyzývatelského" chování vědí, ale mají víc rozumu, než Ty a nechají Tě jet, na základě čehož Ty pak máš neoprávněný pocit, že jsi je "vyškolil", ale přitom ve skutečnosti oni vyškolili Tebe.