husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mari (36) napsal 17.03.2024 v 15:47

Kybergreg (88) napsal 27.01.2023 v 10:20

Docela bych se někdy na Himalayanu nebo tomhle Scramu svezl. Zajímal by mě rozdíl oproti mojí třindě, která má výkon a krouťák stejnej při o 30-40kg nižší hmotnosti. Je tam samozřejmě rozdílný charakter motoru a rozdílný průběh točivýho momentu (a tedy i výkonu) a právě proto by mě to srovnání zajímalo. Jestli se dá soudit něco podle toho videa, tak mi připadá, že třinda má ten odpich trochu lepší, i na tu stotřicítku se vyškrábe rychleji. A to mám na sekundáru o zub větší pastorek. Ale ve finále jde stejně o celkovej pocit z jízdy, prostě jak dobře se na tom jede.

1 reakce

r.bure
r.bure 08.02.2023 v 07:37

Ten jednobuch potahle vždycky lepší od spodu. Třida zase pojede lépe rozmotaná. I když mě osobně je líto ji huntovat do mrtva... Moc se to srovnávat nedá, oboje má svoje. Třinda je pro mě svátek a velká nostalgie a to samozřejmě ovlivňuje hodnocení. Ale v dnešním měřítku motorky pro každý den by vedle moderních strojů neobstála. To prostě musíš mít rád a pak to funguje.
Obě motorky nejsou žádné super střely a ten 4T jednovál je v těch reálných rychostech, ve kterých se obě díky svému výkonu pohybují mnohem použitelnější. Těch 40 let vývoje musí být znát. O podvozku, tuhosti rámu apod. se ani nebavme...


Maeslo (9) napsal 14.08.2022 v 20:41+3

Parádní recenze se skvělým přirovnáním. I videjko jsem si moc užil, a to většinou spíš čtu. Přesně to sedlo a jsem rád, že recenzoval někdo, kdo si uvědomuje, co je moto zač a adekvátně k porizovačce. Já jsem z Indů nadšenej a to co předvádí RE v posledních letech je prostě neuvěřitelné.

kovosrotmorava (-19) napsal 11.08.2022 v 12:11-4

Projet těch pár kalužin co je ukázáno ve videu zvládne téměř každý majitel řidičáku skupiny A i na naháči typu Hornet, Fazer, ..... atd. Pro scramblera je tohle absolutně normální povrch.
Tato motorka si zaslouží natočit i v trošku adekvátnějším terénu. https://www.youtube.com/watch?v=YcpGbvITx0I čas 0:35 1:28 2:44 2:55 3:24. (shodou okolností jsem odkaz na tohle video dával před týdnem do diskuse u CFMoto) V okolí lomů Amerika, nebo ve skalách u Berounky mezi Tetínem, Srbskem a Karlštejnem se nějaká podobně kamenitá pěšinka do kopce určitě najde.
Ale hlavně mi v tom videu strašně smrdííííí reklama na LAĎÁK DODÁVANÝ PRODEJCEM motorky. On totiž tenhle kousek stojí 13000,-Kč což je vezhledem k ceně motorky +10% No nekupte ho zároveň s motorkou, když ve videotestu na motorkářích říkaly jak dobře s ním ten motor odspoda táhne ....................... fuj, skorem už jako test od Sršně!!!!

muchosj (18) napsal 10.08.2022 v 14:31

Měl jsem půjčenej Himalayan, ten výkon je fakt slabý nemá to ani sílu jak běžná 400 neustále vás někdo předjíždí a předjet třeba kamion je adrenalin,takže argument že je to bezpečnější se mi nezdá, pro mě to není.Jinak motorky jsou to krásné a myslím i poctivě udělané ,10 lidí 10 názoru

Fyro (121) napsal 10.08.2022 v 10:13+3

Já včera na Himlovi,Uzavírka? A hele vedle vede nějaká cestička,Takže pokračujeme v jízdě, pak zase najet na dvojku, Vyřídit něco v krajském městě…Zpátky zase jinudy po malých silničkách a sem tam po polňačce. Od toho tyhle motorky jsou

puod (50) napsal 10.08.2022 v 06:30+3

Narozdíl od těch čínských okopírovanej šmejdů má vždycky RE takovou duši a vypadá dobře a i tenhle se povedl a myslím, že se bude prodávat dobře

kníželucifer (31) napsal 09.08.2022 v 19:32

Ale tak za ty love hezká mašina, tajak dyž kúpíš třiapulu konopnicu Indiáni si valijú to svoje nedbaje okolí.

Reno108 (9) napsal 09.08.2022 v 13:14+9

Motorku už jsem si koupil a jsem maximálně spokojený. Nemám v plánu cestovat kolem světa a závodník taky nejsem. Je to motorka na každodenní život a na výlety. Když jsem jezdil na silnějších mašinách, tak jsem jezdil zbytečně rychle. Teď se jen směju, když mě předjíždí motorkáři... Já nikam nespěchám. Zastavím klidně na poli, nebo zajedu kde chci. Taky jsem profesionální řidič a nerad bych přišel o papíry, ale hlavně je pro mě každá jízda "bezpečná"... Já jsem šťastný člověk, tahle motorka je ušitá přímo mě na míru :) Taky předpokládám, že lidé si ji budou kupovat a rychle prodávat, protože jsme národ závodníků... Počítejte s tím, že ideální rychlost je 50-90 km/h.

DeaDDream (13) napsal 09.08.2022 v 10:49-4

Strašne z toho kriči lacnota ,tieto enfildy maju snad len vznešeny názov ,inak india ako jawa

Ondros (158) napsal 09.08.2022 v 04:34+1

Díky za super test a video, takový styl se mi líbí osobně se více tedy kloním k Himalayanu , čistě z praktického hlediska
Jen by mě zajímalo, ty žluté plastíky jsou opravdu jen krytky klaksonu a chladiče nebo jsou třeba spojeny napříč trubkou aby i snesly případnou menší ránu?

nahllowSKY (315) napsal 09.08.2022 v 00:03

Ten výfuk to řádně przní.Nemohli ho vést stylověji vrchem jako u řádného skremblera?První věc co by letěla kdybych se stal šťastným majitelem.

plejtvak (79) napsal 08.08.2022 v 19:52+2

Je to pěkný strojek, líbil by se mi k mému Bulletu 500

ufafil (12) napsal 08.08.2022 v 19:07+1

Motorka je to moc pekna, o tom zadna. Kdyz se clovek smiri s tim, ze chce jezdit kochacku nebo treba to mesto a zkousne slabsi brzdy a male vykon tak proc ne.

SLAY (810) napsal 08.08.2022 v 19:07

Moc hezká motorka mám nějaké zkušenosti s RE Continental GT a Meteorem výkon jim samozřejmě chybí,ale jako, druhá moto jen pro zábavu po okreskach ,do práce pro moji věkovou kategorii nemá chybu. Určitě si zařídím nějakou předváděcí jízdu na Scramu.

bubaris (35) napsal 08.08.2022 v 17:45

Spekuluje se o Himalayan 450 a dokonce 650. Pokud by to byla pravda, jiste by se nasledne objevil s Scram v tomto objemu.
Jinak portfolio RE se uzesene rozrusta, uvidime kdy se do EU dostane Hunter 350 a Super Meteor 650

radsy (-5) napsal 08.08.2022 v 17:37

18koní Co říkáte ve videu? Snad 18 KW!!!

Pixly (24) napsal 08.08.2022 v 17:22+1

Test se mi moc líbil Během něj jsem si dělal poznámky a zde jsou: Konkurence Honda CB500X má do 100km/hod spotřebu cca 2,8litru, takže ještě nižší. Na RE se mi nelíbí sváry, tady to nebylo tak do očí bijící, ale na produktových fotkách je to bída. Naopak co se mi opravdu líbí, že ten motor necuká a to jako že vůbec a nevím jak je to možné. Na druhou stranu je teda dost výkonově slabý, na Himalayanovi jsem jel a tam je 110 takové opravdu maximum, kde to lze provozovat. 90-100km/h je jeho parketa. Co mě překvapilo je chybějící otáčkoměr, nebo ho alespoň nevidím. na druhou stranu zrovna u tohoto motoru, to opravdu vytáčet nebudete. Co se jim povedlo je ten Design, za poměrně málo peněz je líbivý a moc nevím s čím tuto motorku srovnat. Co mi přišlo docela vtipné je srovnání s KTM390, ta se stokilovou tchýní na zadním sedadle RE ujede, o tom nemám absolutně žádné pochyby, ale tím nechci nijak RE urazit.

doktorM (79) napsal 08.08.2022 v 16:26+2

Desetinu ceny dát za výfuk? Tomu se říká zhýralost.

Sir_CHerokee (117) napsal 08.08.2022 v 14:05

Pěkný test, děkuju. Jak se mi moc nelíbí Himalayan, tak tohle ano. Jen by mi asi chyběl výkon. Škoda, že to nemá 40 - 50 koníků, to by stačilo. No uvidíme, s čím přijde honda...prý bude nová řada scramblerů CL.

K167 (1471) napsal 08.08.2022 v 13:41

Ještě dotaz - co sedlo?
Píšeš tohle: "Sedlo je však jiná písnička, oproti Himalayanu je jednodílné, ozdobené příčným žebrováním a vypadá fakt fešácky. Díky matnému potahu vám z něj nebude klouzat zadel na všechny strany. Na místě řidiče je více vybrané, tudíž z něj nebudou mít problém dosáhnout na zem ani drobná stvoření ladných tvarů."

... ale vypadá to, že již po pár kilometrech jezdcova prdel "pozná, co je středověk". Nebo ne?

https://m.youtube.com/watch?v=azF6zjtVU4A






_Kibo (40) napsal 08.08.2022 v 12:59+1

Výborná recenze, super video! Hej díky,

K167 (1471) napsal 08.08.2022 v 11:33+2

„Městský scrambler“. Proč ne?
Honda před více než dvaceti lety použila motor z NX 650 Dominator a udělala "městské endur(k)o" SLR 650 anóbrž později s lehce pozměněným vzhledem FX 650 Vigor (viz katalog Motohouse z roku 2000 s Ivou Kubelkovou - ty byly ...). Mělo to výkon 29 kW/5750 ot./min, pěkný točivý moment 52 Nm při provozní hmotnosti (dle techničáku) 180 kg. Jednoho "Vigouše" mám doma na blbnutí a je to krása (klepe se to jako drahej pes - nejen řídítka na silentblocích, ale i nádrž a zvuk to má taky parádní jednoválcový - něco jako vibrační deska na hutnění zemin).



Fyro (121) napsal 08.08.2022 v 11:29+1

díky za test Jezdím teď Himla a vnímám to podobně
Nejlepší na tom je, že se s tím dá jezdit všude, nic ho nezastaví,Skvělý Univerzál Vehicle.

31081 (670) napsal 08.08.2022 v 09:33+4

Já nevím.ale mě se ti Hymalajani líbí moc.Je to Ind,moc to nejede ale o tom to asi je.A tu duši to má taky.Už jsem na tom jel a je to taková zábava.A musím říci,že se to docela rozmáhá lidi,mladí,staří na tom jezdí po celém světě.A za ty prachy je to bomba,za mě

Mercurio (83) napsal 08.08.2022 v 08:47+1

Video poučilo a čtení pobavilo.
Ale jak kdyby každý dělal někdo jinej...




TOPlist