Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechci byt dalsi chytrolin a rypal, ale pokud vim tak je zip osazenej piaggio motorem ktery ma karter nachystany na vodu staci jen vyvrtat kanal a pridelat el. pumpu s chladicem :) otazka asi 1500 Kč (zmensi odpor na klice = větši vykon) S kytem a vyfukem rozhodne vykon posunete, co se vario tyce tak existuje jen dobre naladeny vario a spatn e naladeny vario, vsechno ostatni jsou jen milky ze se da s gramazi nastavovat rozjezd a a maximalka :)
Piaggio motory se předělávaj na vodu docela blbě. Jde to, ale blbě a draho. Vačku dvoutakt nemá jen 4takt. Když se vymění fuk, vario a řemen, tak je ta 70-80 km/h reál. S 70ccm litinou to pojede ještě líp. Za ty prachyje to ale pohoda, lepší překoplej 70ccm ZIP, než 125ccm čína.
Takhle nějak má vypadat správný skútr! Jednoduchý, výkoný, se super cenou a pokud chce někdo ladit, má k tomu i spoustu dílů a možností. Akcelerace a vyšší rychlost, jde pohnout dále díky multivaru, pak stačí laďák, odladit válečky a myslím, že nebude mít problém s 80-90 km/h a kdo to myslí fakt vážně tak si koupí 70ccm kit, předělá vzduch na vodníka, jiný převod, ostrou váčku a myslím, že se pak tachometr zastaví někde u 110-120
Ono je hlavně rozdíl mezi ZIPem a ZIPem SP. SPčko je vodník a má vepředu letmáč, na kterej se dají namontovat klidně i Öhlinsy. To testovaný je vzduch a má obyč teleskop. Tuningová a závodní legenda je SPčko
Nechci byt dalsi chytrolin a rypal, ale pokud vim tak je zip osazenej piaggio motorem ktery ma karter nachystany na vodu staci jen vyvrtat kanal a pridelat el. pumpu s chladicem :) otazka asi 1500 Kč (zmensi odpor na klice = větši vykon) S kytem a vyfukem rozhodne vykon posunete, co se vario tyce tak existuje jen dobre naladeny vario a spatn e naladeny vario, vsechno ostatni jsou jen milky ze se da s gramazi nastavovat rozjezd a a maximalka :)
Kurec tenhle prcek je simpatický i cenou na itala Ten by sa mi i do kumbála v paneláku pod schody vlezl
Za 10 000 CZK by to bylo fajn
Piaggio motory se předělávaj na vodu docela blbě. Jde to, ale blbě a draho. Vačku dvoutakt nemá jen 4takt. Když se vymění fuk, vario a řemen, tak je ta 70-80 km/h reál. S 70ccm litinou to pojede ještě líp. Za ty prachyje to ale pohoda, lepší překoplej 70ccm ZIP, než 125ccm čína.
Takhle nějak má vypadat správný skútr! Jednoduchý, výkoný, se super cenou a pokud chce někdo ladit, má k tomu i spoustu dílů a možností. Akcelerace a vyšší rychlost, jde pohnout dále díky multivaru, pak stačí laďák, odladit válečky a myslím, že nebude mít problém s 80-90 km/h a kdo to myslí fakt vážně tak si koupí 70ccm kit, předělá vzduch na vodníka, jiný převod, ostrou váčku a myslím, že se pak tachometr zastaví někde u 110-120
Ono je hlavně rozdíl mezi ZIPem a ZIPem SP. SPčko je vodník a má vepředu letmáč, na kterej se dají namontovat klidně i Öhlinsy. To testovaný je vzduch a má obyč teleskop. Tuningová a závodní legenda je SPčko
mam ZIPA
tahle tuningová a závodní legenda že nemá větší ambice, než poskakovat po městě 65kou?