husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PanCajicek (-2) napsal 28.07.2018 v 11:48

Včera jsem si byl prohlédnout nějaké skútry od Piaggio a musím uznat, že krásnější skútry jsem ještě neviděl. Neměl jsem si na ně sedat. Teď už si ji musím koupit.

TomHorn (49) napsal 13.02.2018 v 11:12

xPet: za prvé Vespa nemá rám, ale samonosnou karoserii, tam to přepracování je asi trochu náročnější a potenciální klientele Vespy nejspíš stačí 22 PS třístovky. Co se týká spotřeby, samozřejmě záleží na stylu jízdy, ale v tomhle testu to fakt konzumovalo cca 3,5 l/100 km a nebyla to opravdu žádná economy run. Natankování nádrže pod podlahou je vždycky menší problém, protože je plochá a je potřeba být trochu trpělivý a případně skůtrem na stojánku zakývat, aby nádrž "vybublala". To je holt potřeba brát jako vlastnost a smířit se s tím. Mám Beverly 300 i.e.a do plné tankuji. Ještě poznámku k ASR: jak nemám rád všelijaké elektronické pomocníky (protože vedou k řidičské degeneraci), tak musím uznat, že to funguje dobře a hlavně pro lidi co jezdí celoročně, to může být třeba na mokrých kolejích, podélných čarách, přechodech atd. někdy záchrana. V testu byl skůtr roku výroby 2017!
plejtvak: co by za to střílení do výfuku jiní dali , zkus si nechat vyčistit tzv. "buffer" řídící jednotky, to by mohlo pomoct i od toho chcípání. V A-Spiritu to umí.

xPet (1) napsal 11.02.2018 v 00:03+1

Tento motor není ve Vespě protože se nevleze do jejího menšího rámu (a Ital je líný na to, aby to přepracoval).
A s tím dojezdem to nejspíš nebude tak ideální, jak se píše v článku. Vlastním sice stroj z roku 2012, ale nemyslím si, že by byla pro rok 2018 Italem provedená jiná změna než snížení maximálního výkonu o 3k (10%) a zmenšení prostoru pod sedlem. Nádrž se mi ještě nikdy nepodařilo natankovat do plna (a ani žádnému z respondentů na zahraničních fórech). Při 194 až 223 km se mi rozsvítí hladové oko. Takže tak 260 až 280 km, a pak tankuji aby se nezničilo čerpadlo z nedostatku chlazení nebude-li ponořené.

plejtvak (79) napsal 10.02.2018 v 18:17-1

Mám Beverly 250 i.e. rok. 06, kupovaný nový. Ze začátku jsem byl docela unešen, ale zas takový zázrak to není. Hned po záruce začali problémy. Častý střílení do výfuku při ubrání plynu a co mě štve nejvíc že i když zahřejete motor na provozní teplotu (na okolní nesejde) tak vám v z ničehož nic v tu nejnevhodnější chvíli když se potřebujete rozjet z klidu, zdechne. Pak ještě kolísání otáček na volnoběh. A servis s tím nic neumí udělat. Je to nepříjemný a značně otravný. Nevím jestli bych ještě šel do itala.

Pes69 (34) napsal 09.02.2018 v 22:06

Proč tenhle motor není ve vespě??

BurnesOldman (4) napsal 09.02.2018 v 21:38

Nádhernej stroj

Mig_35 (345) napsal 09.02.2018 v 20:08+2

Jednou jsem četl:
Jízda na skutru je jako sex s tlustou holkou - prostě super!
Jen se to nesmí dozvědět kámoši:)

KrausRené (3) napsal 09.02.2018 v 19:38

Miluji ty skůtry. Italové jsou nejlepší.

crhy1 (22) napsal 09.02.2018 v 16:50

Samozřejmě záleží na vkusu každého soudruha...

Sharkcom (46) napsal 09.02.2018 v 16:07+1

Já ten retro design nějak nemusím...

crhy1 (22) napsal 09.02.2018 v 15:34

Krásná Beverlyna, malý plexi jako u každého skůtru, lze vyměnit za rozměrnější a hlavně vyšší, sice už to tak nebude dobře vypadat, ale je to prostě praktický. Varovky lze jednoduše dodělat, ale raději až po záruce.
Pěkný
Pro město a periférii spolu s Sh300 Top!

sfv (17) napsal 09.02.2018 v 15:01

Výborný skútr, perfektní motor, brzdy , jízdní vlastnosti , kdybych neměl x-max 400 tak bych ho měl v garáži.
Ano ochrana proti větru je slabší, a nad 100 na nerovnostech v zatáčce se zakymácí ... holt to není motorka.A pod sedlo nedám dvě integrálky..Ale velmi svižně na město a okolí s dálnicí je perfektní.

maraton (180) napsal 09.02.2018 v 15:01

Krásnej a živej strojek. Pohodlnější, lehčí, méně žíznivá a mnohem praktičtější alternativa k menším cruiserům.




TOPlist