Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Docela by mně zajímalo, jak jste měřili tu maximální rychlost.
Jestli podle rychloměrů, tak to potěš, neboť Kymco v klidu přidává i víc než 20 km/h.
Dle GPS měl Burgman 650 celkem problém dosáhnout 165 km/h a Burgman 400 se jen tak tak dostal na 140, Kymco XCiting 500 dalo sice 152 km/h ale po půlhodinovém modlení...
Tak zrejme naráža na nevalnú kvalitu plastových výliskov kapotáže, napr. na April. Atlantic to miestami lícovalo na úrovni môjho číňana a boli na tých plastoch vidieť "otřepy" (aký to má slovenský výraz) po lisovaní.
plejtvak> zrovna 250ka je na tom výkonově stejně jako tohle tříkilo a i v porovnání s konkurencí o něco lépe, docela by mě zajímalo jakou menší kvalitu máš na mysli? Pokud budeme vycházet z toho že spolehlivé=kvalitní pak piaggio nemá ve světě konkurenci. Proto jejich motory používá spousta jiných výrobců a zrovna co se týče Peugeotu jen k dobru. Stačí osadit Multivárkem a hned je svezení někde jinde...
Sám mám Piaggio 250 i.e. rok 06, a žádný zázrak. Popravdě jsem od značky čekal větší kvalitu. A vzhledem k tomu že Pažout používá italské komponenty a hlavně motory, to asi bude stejný jako to Piaggio. V současný době bych dal přednost Kymcu
Tak Peugeot naštěstí opět sáhl po osvědčeném Piaggiu, vypadá to na Quasar. Kymco má motory vlastní. Jen bych doplnil že Satelis se dělal i ve 400ccm verzi, u prvního modelu byla poměrně praktická přihrádka přímo na řídítkách pod tím stříbrným krytem. Potencionální zákazníky by možná zajímala i nějaká doplňková výbava, u Kymca určitě možnost montáže extra kufru.
Docela by mně zajímalo, jak jste měřili tu maximální rychlost.
Jestli podle rychloměrů, tak to potěš, neboť Kymco v klidu přidává i víc než 20 km/h.
Dle GPS měl Burgman 650 celkem problém dosáhnout 165 km/h a Burgman 400 se jen tak tak dostal na 140, Kymco XCiting 500 dalo sice 152 km/h ale po půlhodinovém modlení...
Tak zrejme naráža na nevalnú kvalitu plastových výliskov kapotáže, napr. na April. Atlantic to miestami lícovalo na úrovni môjho číňana a boli na tých plastoch vidieť "otřepy" (aký to má slovenský výraz) po lisovaní.
plejtvak> zrovna 250ka je na tom výkonově stejně jako tohle tříkilo a i v porovnání s konkurencí o něco lépe, docela by mě zajímalo jakou menší kvalitu máš na mysli? Pokud budeme vycházet z toho že spolehlivé=kvalitní pak piaggio nemá ve světě konkurenci. Proto jejich motory používá spousta jiných výrobců a zrovna co se týče Peugeotu jen k dobru. Stačí osadit Multivárkem a hned je svezení někde jinde...
Sám mám Piaggio 250 i.e. rok 06, a žádný zázrak. Popravdě jsem od značky čekal větší kvalitu. A vzhledem k tomu že Pažout používá italské komponenty a hlavně motory, to asi bude stejný jako to Piaggio. V současný době bych dal přednost Kymcu
Ad Peugeot: proc si kupovat francouzsky skutr s italskym motorem - to uz radeji oboje italske a v nove generaci! Beverly 350.
Motor Peugeotu je Piaggio Quasar 278, motor Kymca je vlastní produkce.
Doplňková výbava Peugeot: //peugeot.scooters.cz/files/doplnky-peugeot.pdf
//peugeot.scooters.cz/files/cenik-doplnku-2013-cz.pdf (ceník)
Kymco:
//www.kymco.cz/servis/prislusenstvi.html
Aha, tak teda je lepší koupit skůtra s chcíplejším motorem, protože jsou u nás rozbitý silnice...
Tak Peugeot naštěstí opět sáhl po osvědčeném Piaggiu, vypadá to na Quasar. Kymco má motory vlastní. Jen bych doplnil že Satelis se dělal i ve 400ccm verzi, u prvního modelu byla poměrně praktická přihrádka přímo na řídítkách pod tím stříbrným krytem. Potencionální zákazníky by možná zajímala i nějaká doplňková výbava, u Kymca určitě možnost montáže extra kufru.
Chybí mi informace o výrobcích motorů. dala by se doplnit.
Děkuji.