Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na novým jsem nejel, ale se starším modelem jsem se vyřádil dost, i v servisování . Musím to někdy projet jestli je nový lepší nebo je zábavnější starší bez elektroniky. Takovej test bych uvítal předešlý model s novým . Mám rád motorky co nejsou "user friendly" , sice chápu, že výrobce to chce prodat ve velkém množství pubescentům co by se na tom bez elektroniky pozabíjeli, ale vnitřně mě to sere. Není nad to vzít za Corsaro a kontrolovaně zadek v driftu na studený gumě a pak, že to dám ještě, jenže guma už je ohřátá a hup, už letí po zádech, ruce vytahaný jak kšandy, na trenkách v krizovkách vpředu mapu, vzadu škrtátko, kurňa o tom ta motorka je, a ne že na to vlezu, naklikám trakci atd, a můžu na to skočit skoro z babetty. Není to silnice na okruhy, kde to smysl má, ale na naháči pro radost z chuligánství to moc nechápu...
kawasak: koule, řekl bych. jako osmá motorka do baráku, proč ne. to tě ani nebude kakat, když se bude kakat, že servis nestojí za nic a že náhradní díly nikdo nemá a stojí balík...
je krásná, stejně jako se mi líbí Scrambler, Granpasso... Italové umějí... design:)
Jako jo, je to krásný, ale jen na oldschool pojetí se stavět nedá. Vůbec se nedivím, že lidi berou "to co frčí" - protože to co frčí je o světelný roky napřed asi úplně vším, a to leckdy i za mnohem míň peněz.
MM není HD, aby mohli prodávat koncepčně zastaralý vergly a říkat tomu tradice a lidi jim to žrali.
Nevypadá špatně, svezení bude asi taky zábava. Co by mi vadilo - ty chyby, to co má už jako nová motorka (startování, vypínání motoru,...). Co bude později? Když tohle je u nového stroje. Ty gripy a závaží - opravdu designérský skvost. Škoda tady těch věcí...
"A vy snad chcete něco víc?" Jo chceme, kvalitní dílenské zpracování a bezproblémový provoz a ani jedno Corsaro nezaručuje. Stejně jako u loňského modelu doporučuju dokoupit elektrikářskou pásku a oblepit zalomený kabel u lambda sondy. Chcete snad za ty prachy něco víc?
Celkem moderní motorka s celkem klasickym designem a naživo vypadá fakt pečlivě udělaná.Mě se líbí moc.Sice trochu drahý,ale na druhou stranu je to takovej ten stroj,co si člověk kupuje na dlouho
... možná netuctovka, ale půl míče za pár italských trubek? Podobně třeba ten Norton tuhle, R Nine... Platit "značku na nádrži" a připlácet za "módu" ? Zajímavé by asi byly výrobní náklady, obecně... ...jen obecná úvaha. Výkon/cena ...
Super motorka,jen asi ne za tolik peněz. Každopádně jízda ja starém Corsaru byla jedna z nejlepších.
Na novým jsem nejel, ale se starším modelem jsem se vyřádil dost, i v servisování . Musím to někdy projet jestli je nový lepší nebo je zábavnější starší bez elektroniky. Takovej test bych uvítal předešlý model s novým . Mám rád motorky co nejsou "user friendly" , sice chápu, že výrobce to chce prodat ve velkém množství pubescentům co by se na tom bez elektroniky pozabíjeli, ale vnitřně mě to sere. Není nad to vzít za Corsaro a kontrolovaně zadek v driftu na studený gumě a pak, že to dám ještě, jenže guma už je ohřátá a hup, už letí po zádech, ruce vytahaný jak kšandy, na trenkách v krizovkách vpředu mapu, vzadu škrtátko, kurňa o tom ta motorka je, a ne že na to vlezu, naklikám trakci atd, a můžu na to skočit skoro z babetty. Není to silnice na okruhy, kde to smysl má, ale na naháči pro radost z chuligánství to moc nechápu...
kawasak: koule, řekl bych. jako osmá motorka do baráku, proč ne. to tě ani nebude kakat, když se bude kakat, že servis nestojí za nic a že náhradní díly nikdo nemá a stojí balík...
je krásná, stejně jako se mi líbí Scrambler, Granpasso... Italové umějí... design:)
Já to chci
Měl jsem "starou" a upřímně, na ničem tak pocitově bombovým jsem nejezdil a neznám.. Pravda, racing jednotka, komplet výfuky.. Byla nej, než dojezdila
1 reakce
...a co ti brání, Sigi?
Já bych jí bral hned,motorka co si na nic nehraje, pořádný dvouválec.
Jako jo, je to krásný, ale jen na oldschool pojetí se stavět nedá. Vůbec se nedivím, že lidi berou "to co frčí" - protože to co frčí je o světelný roky napřed asi úplně vším, a to leckdy i za mnohem míň peněz.
MM není HD, aby mohli prodávat koncepčně zastaralý vergly a říkat tomu tradice a lidi jim to žrali.
Jeden z mála dvouválcových naháčů, na kterém jsem ještě nejel.
A když to tak čtu, nevím jestli je to dobře, nebo ne
Na jednu stranu to člověka láká si jí jen zkusit, na stranu druhou mě to třeba chytne a co pak, ještě si jí "budu muset" koupit
ty hefty jsou fakt šílený, ale jinak je to cool. jako stará ducati
Nádherný bajk, ale ta značka na zadním kole je vážně hnus. Některým bajkům sluší, ale srát to dneska skoro na všechno co má dvě kola???
Kam s tím? Na kravení drahý, kafe nepiju, na Italky nejsem, daleko to nedojede ani třeba jen s kreditkou ... Ale ta možnost volby dnes. K nezaplacení.
Nevypadá špatně, svezení bude asi taky zábava. Co by mi vadilo - ty chyby, to co má už jako nová motorka (startování, vypínání motoru,...). Co bude později? Když tohle je u nového stroje. Ty gripy a závaží - opravdu designérský skvost. Škoda tady těch věcí...
"A vy snad chcete něco víc?" Jo chceme, kvalitní dílenské zpracování a bezproblémový provoz a ani jedno Corsaro nezaručuje. Stejně jako u loňského modelu doporučuju dokoupit elektrikářskou pásku a oblepit zalomený kabel u lambda sondy. Chcete snad za ty prachy něco víc?
https://www.motorkar...0/40204/DSC09149.JPG
pohonil jsem
Celkem moderní motorka s celkem klasickym designem a naživo vypadá fakt pečlivě udělaná.Mě se líbí moc.Sice trochu drahý,ale na druhou stranu je to takovej ten stroj,co si člověk kupuje na dlouho
... možná netuctovka, ale půl míče za pár italských trubek? Podobně třeba ten Norton tuhle, R Nine... Platit "značku na nádrži" a připlácet za "módu" ? Zajímavé by asi byly výrobní náklady, obecně... ...jen obecná úvaha. Výkon/cena ...
Kdysi dávno jsem měl 600 FZS. Tohle mi spouští sliny. A to jsem myslel, že už jsem příliš stár.