globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
cz_pyy (1) napsal 28.08.2021 v 10:49+1

V červnu jsem vybíral stejným stylem a stál před stejným rozhodnutím a zvolil V85TT. Guzzi mi sedla jízdně mnohem líp, i na moji nižší postavu se hodila, a pak ten vzhled. Ach.
ALE jestli bych tak volil i dnes? Asi ne. Hlavně proto, že Guzzi mě nechala po 2500km stát. Přidřenej sací ventil. Je to víc jak měsíc, a nemám ani odhad termíny, kdy vůbec budou díly.
Takže ano, utratil jsem 320 000 za 2700km. To je 118kč/km. Kdybych si zaplatil dva nejdražší taxíky v evropě a v každém si vozil půlku prdele, vyšlo by mě to levněji.
Takže kdo chce mít pěknou pohodlnou motorku na koukání, pak V85TT. Kdo by na ni snad chtěl i jezdit, tak V-Strom.
Po dávce arogance při poslední návštěvě dealera se skromným dotazem, zda můžu počítat ještě s letošní sezónou, bych si u piaggio nákup velmi rozmyslel.

spike-cz (137) napsal 20.04.2021 v 07:06

Dočetl jsem až k podpisu spotřeby, podle redaktora Strom 6/100 a guzzi o půl litříku víc. No nevím.

1 reakce

Jarda
Jarda 22.04.2021 v 10:59

Ahoj, napiš za koliš jezdíš ty a doplň článek. Když se dívám zde v databazi má 9 majitelů průměrnou spotřebu 4,7 litru na 100 km u V85TT
https://www.motorkar...to-guzzi-v85-tt.html

A V-Strom 1050 má tady od jednoho majitele 5,5 l/100 km
https://www.motorkar...dl-1050-v-strom.html

Není problém test doplnit a napsat svoje zkusenosti, od toho tady jsou ty komentare.


Husa123 (55) napsal 18.04.2021 v 23:07

Obě motorky se mi moc líbí, ale pro mě suzuki mám jí prostě rád, ale ta bílá barva je hnus

SuperSic58 (1307) napsal 16.04.2021 v 21:03

japonec jasná volba, guzzi drahota a nejede to

K167 (1471) napsal 14.04.2021 v 17:59

TryznitelDemonu: no tak si ji nekupuj.
Mně řetěz nevadí, ale já bych zase třeba nechtěl holku, která má chlupy mezi prsama. I kdyby dobře vařila.
Každej máme jiný priority.

TryznitelDemonu (25) napsal 13.04.2021 v 20:25-1+1

Za mě je to jasné. Už nikdy nechci motorku s řetězem.

Nalge (31) napsal 13.04.2021 v 16:19

Chcel by som sa spýtať pána redaktora, ako hodnotí jazdu na V Strome spolujazdkyňa. Na poľskom servery riešil jeden nový majiteľ problém, že spolujazdkyňu tlačili originál kufre do bokov. Bolo to spôsobené tým, že aj na pohľad sú tie kufre vyššie ako sedadlo. Importér to nijako nechcel riešiť, nereagoval a nakoniec musel majiteľ rozšíriť nosný rám kufrov, čo samozrejme rozšírilo celú motorku.

Inak tieto videá sú super a teším sa na ďalšie.

risomas (5) napsal 13.04.2021 v 14:27

Velmi som chcel V85TT, paci sa mi dobre sa mi na nej slo aj ked vo dvojici uz trosku citit nedostatok vykonu. ALE nie ze by bola guzi nejako exra poruchva ale co som hovoril s majitelmi tak skoro kazda blbost znamenala odstavenie motorky na dost dlhu dobu lebo bol( je?) problem s nahranymi dielami. Na kazdu blbost cakali mesiace.
Skoncil som ako mnohy na gs1250

vitik (78) napsal 13.04.2021 v 11:51+1

Podobný test(snad) v brzké době budu mít možnost absolvovat. Švagr si koupil jednu z posledních skladových Suzuk DL 1000 V-Strom a já jednu z V85TT E5. Takže když počasí a čas a tak dá, svezu se na obojím. A nemohu říct, že mě při rozhodování stromeček nelákal a přesněji V1050 XT v barvě Marlboro mana (té červeno bílé kombinaci) . Předváděcí strom ovšem nebyl a Suzuki, to je v mých očích takový spíš spolehlivý dříč, ale silnější emoce nevyvolá(předsudek daný vlastnictvím dvou aut této značky) Tak jsem zvědavý, jaké to srovnání na mě udělá dojmy...

vopák (51) napsal 13.04.2021 v 00:11-1+1

Srdcem!Takže V-strom Ale spíš ve verzi XT v červeno bílý a i z koukatelnýma zrcátkama a blinkrama.Z guzzi sem si po shlídnutí úplně nesednul.Až na ten podélnej vzducháč,to je lahůdka

Zedsdead (293) napsal 12.04.2021 v 23:40

Strom je tedy hodně nedodělaný po stránce vzhledu.
Zajímalo by mně, jak by vypadal s hezkými ráfky, laďákem, uříznutým blatníkem, hezkými zrcátky, blástry a blinkry. K tomu nějaké zajímavé 2 barevné lakování.
Guzzina je sice hezká, ale málo kobyl.

Massakra (20) napsal 12.04.2021 v 20:48

Ano , obě vypadají dobře a na obou by se dalo jezdit z radostí , ale osobně bych šel do V-S 1050 je výkonnější a hbitější i pro cestování na delší vzdálenosti.

PetanB (9) napsal 12.04.2021 v 20:13-5+12

Musím pochválit autory článku za objektivní hodnocení. Litrového Stroma jsem jezdil několik let a celkem bez problémů. Kdyby v Suzuce nešetřili na kvalitě materiálů /hliník/ tak fakt dobrý. Nicméně jsem jsem si po něm pořídil dvou vačkové GS 1200 Adventure a dostal se do jiného motocyklového světa - kardan, image, spotřeba, spolehlivost, ochrana jezdce proti větru atd, atd, nicméně hodnotíme Italky. Mám tři, Aprili Tuareg 350 1988,Cagivu Elefant 750 r.1996 a Ducati Scrambler Desert Sled 800 r. 2020 a po Guzzi V85TT toužím. Měl jsem taky všechny Japonce mimo Hondy: Kawasaki KLE 500, Yamahu TDM 850 a již zmíněného V- Stroma 1000 a všem zodpovědně říkám: Japonec až na konec, teda pokud neuvažujete o Gold Wingu nebo Valkirii, ale to je jiná písemka. Ty Japonky jsou super, někdy spolehlivý, rychlý, výkonný a já nevím co ještě, ale jedno jim chybí - motocyklová duše a charisma které nikdy nebude mít třeba Číňan CF Moto a to může být jinak OK stroj. Japonec a Číňan to chrlí jako Baťa cvičky a nedbá skoro nikdy na image a charisma, i když pár výjimek by se našlo. Jde jenom o to prodat jich co nejvíc a vydělat peníze, což není nic špatného, ale skoro každá Italská, Britská nabo i Americká motorka má něco navíc, a to duši a charisma. Můžete si o tom myslet co chcete, ale já půjdu do MG V85TT i když je to vzducháč OHV s olejovou náplní 2,5 l, bez chladiče oleje, což signalizuje problémy, bez centrálního stojanu za nekřesťanský peníz, ale má něco do sebe. V-Strom je OK spotřebka pro všechny co chtějí někam dojet, ale ten pocit něčeho vyjímečného nebudou mít nikdy. Omlouvám se, že jsem se tak rozkecal, ale jsem starší člověk, který začínal po vojně na JAWĚ 634 Konopnici a ví o čem mluví. Za pochopení a za to že jste dočetli až do konce Vám děkuje a zdraví Petr Bubeníček.

gresini (4459) napsal 12.04.2021 v 19:48

Já mám rád les a přírodu takže bych volil smrk,ale obě jsou dobré

Sir_CHerokee (117) napsal 12.04.2021 v 19:16+4

Předem děkuji za pěkný text. Jsem rád, že jste u Guzzi zmínili plně štelovatelné tlumuče..stačí vybroušená mince...protože v předchozích testech zazněla stížnost, že je tvrdá... stačí 30 sekund štelování a není.

Měl bych dvě technické...
1. Triumph Tiger 900 GT...se už nedá objednat...řekl mi dealer, jen ta drahá nejvyšší verze a ta je cenově mimo...

2. testovali jste MG TT Travel Euro 4 - ta je za 325 000 i s třetím kufrem. Píšete 339 - to je za euro 5 verzi, ta se liší naladěním motoru, bezdušovými koly a dvěma novými režimy - sport a za mě nejlepší custom, kde si člověk sám nastaví úroveň zásahů trakce, ABS a odezvu plynu.

No za mě... to je asi jasné, pár dní mám doma právě Travela 2021. Jinak co se plexi týká..ano je třeba povolit dva šrouby...ale nářadí je pod sedlem...člověk vyzkouší a pak vybere jednu polohu a tu tam má furt. Mi se osvědčila prostřední se sklonem i na dálnici při 135 pohoda (dnes ozkoušeno). lepší než kolmá nejvyšší, ale měřím 182 cm.

Feiver (8) napsal 12.04.2021 v 19:02+7

Taky jsem byl před touto volbou, popravdě V-Strom ve verzi XT je lepší jen s min příplatkem oproti standartu. Byl jsem hodně rozhodnutý pro ni, silnější motor, sportovnější svezení, ale nakonec jsem bral V85TT, ani nevím proč i po přečtení toho článku vidím že Suzuki je lepší. Ale v85tt je prostě jiná..... prostě ten kdo si ji vybere ví proč, ale i kdyby jste mě zabili tak to nejde vysvětlit.

Frankie (731) napsal 12.04.2021 v 18:43+2

Nejkrásnější je fotka číslo 1 - to žlutý TLko

Jofré (211) napsal 12.04.2021 v 18:04

Neví někdo, proč není na V85TT novější provedení kardanu CARC jako u některých větších objemů MG? Není to ústupek z kvality? V85TT už má docela výkon i krouťák.

bulldogbiker (-3) napsal 12.04.2021 v 16:07-3+4

Itálii ??? děkuji nechci
V STROM je parádní spolehlivý držák

JA-NE (767) napsal 12.04.2021 v 15:26+3

VZDY srdcom

MichalKimlo (25) napsal 12.04.2021 v 14:38

asi by som si vybral V-strom... mozno len kvoli malinko vacsiemu vykonu pri cestovani vo dvojici.

Pedl (178) napsal 12.04.2021 v 14:17

Já u V85TT nedokážu nějak překousnout ten jednostranný zadní tlumič. Kufry, spolujezdkyně a pak projetí několika větších děr, co se bude dít s podsedlákem? Nepřijde mi to jako motorka pro větší zátěž.

Koudy01 (181) napsal 12.04.2021 v 12:44

Co u V-Stroma znamená ten znak Trabantu v levým horním rohu displeje?

Karlos31 (95) napsal 12.04.2021 v 12:13+3

Test, který mě v podstatě potvrdil moje dojmy z obou suprových motorek. Já se nakonec rozhodnul pro v - strom ve verzi XT. Když ukázali guzzi, strašně se mě líbila a oslovila mě, ale jelikož jsem strávil posledních 20 let na superbiku, pro mě byl lepší volbou strom. Podvozek, brzdy, motor svádí i k sportovnímu svezení a to mám rád a strom také. Mám čerstvě zajeto a každou jízdu si užívám. Zatím není nic co by mě zklamalo, naopak uživatelsky je pro mě vše v pořádku a to i při jízdě ve dvou. Jediná věc co je třeba, je dokoupit ochranou folii na display, který je náchylný na poškrábání, stojí 300 Kč, tak by ho tam mohli dát hned. Jinak hodně kritizované budíky jsou za mě OK, je tam všechno a ovládání je jednoduché, po pár jízdách už člověk ví kde co je a nic hledat nemusí.

korni (116) napsal 12.04.2021 v 12:12+1

Krásný článek a díky za něj! Guzza nádherná motorka, která má proti V-Stromu své nesporné přednosti. Za sebe ale musím říct, že když spočítám všechny +/- ve výsledku mi z toho vychází V strom, jednoznačně ale ve verzi XT. Vybíral jsem dost dlouho a zvažoval snad všechny možné alternativy ve srovnatelném segmentu od Anglie přes Německo, Itálii až po Japonce. Už v tom mám ale jasno a aktuálně řeším prodej své SV a hledám dealera, který mi dá nejlepší nabídku na 1050 XT. Je spousta zajímavých a krásných motorek, ale v garáži, peněžence i pochopení rodiny mám bohužel místo jen pro jednu

MartasUS (109) napsal 12.04.2021 v 12:04

Taky jako první, u toho Vstroma, vidíte ten vytlemenej filtr co čumí z motoru?

Koudy01 (181) napsal 12.04.2021 v 12:03+1

Jsem Guzzňák, ale zrovna tady bych se rozhodnout asi jen tak neuměl. U V85TT mi dost vadí, že to není aspoň V10TT nebo ještě líp V12TT. U V-Sroma mi vadí, že je to sterilní japonská mašina. Ale musím teda uznat, že tahle verze Stromka se mi vzhledově docela líbí. Jen ten digi budík z osmdesátek je strašnej.

Guga (72) napsal 12.04.2021 v 11:51

Krásně napsané pánové

Rpg75 (45) napsal 12.04.2021 v 11:37+4

Nevím čím to je , že se "polovinu" testů řeší budíky místo důležitějších části motorky. Osobně je mi u výfuku jestli displej nebo budík, hlavně ať funguje jak má, je přehledný, dobře čitelný a ukazuje co potřebuju... U V-stromu je záhadou proč ve verzi XT nejsou kola 21/18 a tlumiče o zdvihu alespoň 220mm. Protože ty zdvihy 160 , nízká světlá výška, plus svod na ráně, to je tragédie nebo spíš komedie u cendura. Škoda skvělého motoru... Guzzina to je krása, tak si představuji motorku pro sebe až se vyklidním a půjdu do moto důchodu. No možná i tam bych uvítal víc objemu a výkonu (tak nějak mělo vypadat Stelvio). Ale i tak se mi moc líbí a chápu ty co si ji koupí

KVTU (106) napsal 12.04.2021 v 11:34

Pletená kola jsou základ! To dělá motorku.Ten čumák to guzzi vyloženě hyzdí, koukal jsem i na klasickou verzi a ta byla o moc hezčí. V strom je určitě hodně dobré moto ale ital má o dost většího ducha.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist