yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HiddenSnake (27) napsal 21.05.2020 v 08:13-4+1

Jako kazda Guzzi, kdyz to stoji tak to za ty prachy stoji, kdyz to jede tak uz to za ty prachy nestoji.

Pedl (178) napsal 12.05.2020 v 18:53

U cestovních motorek je to spíš o krouťáku, když člověk na to naskládá věci, aby to jelo furt stejně. Samozřejmě nějaký minimální výkon je potřeba, 80 koní je asi v dnešní době dostatečné. Samozřejmě ten krouťák v nízkých otáčkách je potřeba udělat objemem.
Jinak motorka vypadá fajn, jen jsem v předchozím článku četl, že to nemá ideální spotřebu na dálnici.

Zedsdead (293) napsal 06.05.2020 v 23:54

Zajímavá debata..
Přidám svůj názor na 80 koní:
Je to (všeobecně) málo na motorku? Špatně položená otázka. Přece závisí na celkové hmotnosti vozidla vč. zátěže. Taky na průběhu výkonu (využitelné spektrum). Převodech, krouťáku. Použití moto atd. atd.

Položme si otázku takhle: je výkon V85 TT dostatečný? (já nevím - neprojel jsem se)
Nebo otázku: může být i se slabou resp. malou motorkou zábava? (za mně ano )

Guzo (221) napsal 06.05.2020 v 19:11

"Jen je zajímavé, že u některých značek motorek a aut se věci, které jsou u jiných považovány a chyby a mínusy, nazývají charakterem."
Ak ťa motorka chytí za srdce, tak sa jej nedostatky stávajú charakterom. Ak nechytí,zostanú nedostatkami.

zahadnytajemny (48) napsal 06.05.2020 v 16:03+1

Moje zkušenost. Po jejím představení, jsem se do ní minulý rok zamiloval. Vzhled, střední výkon,univerzálnost a hlavně kardan. Z platonické lásky se skutečná nestala. Při předváděčce mi V85 TT nějak nesedlo. Posez, až moc široká řídítka, vibrace, diesel průběh motoru, krátké první převody...
Naopak, jako by mi v Suzuce udělali na míru V-Stroma 650. Hned další den po V85 TT jsem si totiž půjčil ho. Místo 2 hodin jsem na něm strávil skoro celý den. Kromě již trochu zastaralé (ale funkční a přehledné) přístrojovky a halogenových světel (už by mohlo být snad LED standardem) a absenci kardanu nemám co vytknout. Jezdím sólo. Přestože má motor papírově méně sil než V85 TT, v reálu jede líp, je zábavnější, točivější, pružnější. Ale vzhledově V85 TT Jen je zajímavé, že u některých značek motorek a aut se věci, které jsou u jiných považovány a chyby a mínusy, nazývají charakterem

6464 (6) napsal 05.05.2020 v 20:58+3

Motorky jsou hlavně o emocích a TT se mi moc líbí. U Guzzi si cením toho, že jde svou cestou, dělá se v Evropě a má tradici. Svou cestou by měl jít i každý motorkář a najít si tu svou - blondýnu, brunetu nebo zrzavou, prostě tu, která mu vyhovuje.

SuperSic58 (1307) napsal 05.05.2020 v 13:10+5

a co se tady rozjela debata o tom, kolik koní je dobrý na cestování... Dnes je motorkaření už hlavně o póze a měření pindíků, jsou borci, co jezděj na dvěpade přes kontinenty a jsou borci, co na supernadlitrech jezděj max do teska pro šunkovej salám a přitom se oháknou do superpředraženejch montérek, co vypadaj hnusně a směšně, ale zkrátka si připadaj jako nejvíc borci, protože prostě prezentujou své bohatství.

SuperSic58 (1307) napsal 05.05.2020 v 13:07-1+1

No nevim, Tracer 900 GT bude uplně jinej level a ještě by zbylo na pěknou dovolenou Za 335 táců bych chtěl motorku, co neni označovaná jako flegmatik nebo pohodář, za ty prachy už čeká člověk adekvátní svezení

Guzo (221) napsal 05.05.2020 v 11:59+1

Tak ste mi to, chalani objasnili a napíšem svoje.
Jazdím 35kW,60Nm. S dvomi bez bagáže(cca150-160kg), bez nutnosti dobiehania vpredu jazdiacich členov skupiny(jazdievam sám), to na bežnú premávku stačí(nie som jej brzdou). Tempo do 120hm/h. Nie som si ale istý,či by to tak bolo aj v plnej poľnej a kopcoch. 80k moto dom už mal (ale necestoval)práve preto som myslel,že tých 80/80 MG by už malo na také moje cestovanie bezpečne stačiť.

Yura (239) napsal 05.05.2020 v 09:23+4

A mě ty její parametry bohatě stačí. A just jo. A je krásná. A just jo. A jízda s ní byl zážitek, a jela jako bejk.
Tak, a teď řešte, jestli je 80 ňůtnwatů nebo co to je, málo nebo moc

Vlnič (199) napsal 05.05.2020 v 08:06

Tak to je diskuze ...
Co je to to "normální ježdění"?
Jezdím solo, mám 85k v motoru a stačí mi to, ale že bych si neuměl představit, že by to mohlo jet líp je přece blbost.
Dnešní provoz je tak zkurvenej, že nějakých 50k ve dvou s bagáží je spíše na hranici rozumného ježdění. (můj názor)
Sám jsem tak léta jezdil.

PEPEE01 (346) napsal 05.05.2020 v 05:41+1

Nedá mi to a musim také reagovat na zdejší příspěvky. Ale v trochu opačném gardu. Hodně z vás tu píše, že nachápete, jak nemůže někomu stačit 80 koní. Pomalu tady mate kazdeho, kdo tvrdí opak, za blázna. Můžete mi teda vysvětlit, proč jezdí po silnici tolik silnych cestovnich motorek, proč vyrobci vubec takové stroje vyrábí, proč je tolik lidí kupuje a proč jsou inzerce plné malobjemovych motorek??? Nějak mi to zrejme neni stále jasné. A ano, na 80 konich se samozřejmě cestovat da, da se cestovat úplně na všem. Ja jen prostě nechápu to vaše rozhořčení a udivovani, kdyz ve svem okolí jasně vidím, že ralita je trochu jinde.

papiboy (1260) napsal 05.05.2020 v 00:48

Myslím, že autor myslel na konkurenciu s tými priečnymi Véčkami, totiž neskôr v texte definuje presne:
Guzzi má podélne uložené Véčko

Zedsdead (293) napsal 04.05.2020 v 21:28-1+3

Jedna technická:
uložení motoru se bere dle orientace klikovky. Čili jde o PODÉLNĚ uložený dvouválec.

JoskaH (444) napsal 04.05.2020 v 21:17+3

Ty vole 80 koní v motorce na normální ježdění prej nestačí
To je totiž pak nutný občas i řadit a borecek v BMW pak člověka na dálnici může i předjet a to je fakt hrůza a utrpení
Vážně netuším, jak může být pro někoho, kdo nemusí na silnici soutěžit, 80 koní málo

Guzo (221) napsal 04.05.2020 v 20:11

Ako tu tak čítam niektoré príspevky,to fakt 80k a 80 NM na cestovanie vo dvojici nestačí? Nie som cestovateľ,tak sa opýtam: znamená to teda,že motorka nie je schopná držať rýchlostné limity premávky? Lebo bežne ľudia cestujú aj na slabých autách tých 130-140 km/h.

Dickee (9) napsal 04.05.2020 v 19:42+1

Pěkné výdejko i článek. Ve středu mám domluvenou předváděčku. Neskutečeně se těším a doufám, že nebudu zklamán, protože pro tenhle stroj jsem rozhodnutý.

Meli (195) napsal 04.05.2020 v 19:35+5

od obsahu 500 se v pohodě dá cestovat ve dvou. To že jsme zahlceni takměř 13ti stovkama na kterejch jezdíme sami neznamená že to na menším obsahu nabaleni ve dvou nejde. Mám mnoho let na různých 650 a hlavní důvod proč jsem šel výš bylo, že litr má jinde tlumiče a brzdy. jinak by mi motor klidně i stačil...

Kabčo (21) napsal 04.05.2020 v 18:58-1+1

Ten travel pack je za tých 900 eur (24000 CZK) v pohode, parník na dlhé trasy s kardanom :) Už ľutujem kúpu Tracera 700GT tam za tie kufre, sedlo a plexi 50 000czk....

papiboy (1260) napsal 04.05.2020 v 17:47+2

Jakí ste všetci fajnoví, kua, mali ste začať s třindami zo sajdou, s troma osobami letela, jak šarkan...
Pravda, len po presadnutí zo 125-ky...

Mal som Nevadu 750 cca 11 rokov (2005-2016), prevodovka po Jawkách, Čezetách a Tatranoch excelentná, tichá a presná... Myslím to vážne.

Jediná oprava bola výmena spojkovej lamely (1-lamelová suchá spojka), kamoš mi tam dal nejakú z Fiatu 126 P (vraj boli typizované, či čo), celé to stálo dokopy aj s prácou cca 800,- korún slovenských.
Ventily nastavíš sediac na štokrlíku, nohy v lavóru s teplou vodou a po hodinke si hotový...

Pre dnešnú mládež ale Guzziny nie sú, dnešná mládež nemá na údržbu ani chuť, ani čas, doba sa zmenila a muzeálne Guzziny nie sú pre každého.
Niektorí mladí dnes už len s prekvapením zisťujú, že sú aj takí staromódni pekári, ktorí vedia upiecť aj nekrájaný chlieb...

Duranga (132) napsal 04.05.2020 v 17:08+1

Ta půjde určitě na dračku, když o sobě každý druhý motorkář říká, že je hlavně Pohodář

PEPEE01 (346) napsal 04.05.2020 v 16:32-1

Osobně jsem po vlastní zkušenosti došel k názoru, ze je to motorka pro jednoho jak velikosti, tak vykonem. Ve dvou uz to je na doraz a s plnou bagazi si to vůbec neumím představit. A pro ty, co se ji budou zastávat a hazet argumenty o 150 koních premotorovanych SUV apod., moje moto ma stejný obsah jako Guzzi a "pouze" 115 koni. Ale je to nebetycnej rozdil. Vzhledově se mi 85TT moc líbí a to je asi tak vsechno. Po delším svezeni ve dvou jsem ji bez okolků vratil zpátky prodejci.

Yura (239) napsal 04.05.2020 v 15:57+3

Jezdil jsem s motorkou, co měla najeto 9000 km, a moje zkušenosti s převodovkou jsou přesně opačné, než je uvedeno v článku - řazení až japonsky snadný a tichý (mám 2,5 roku starou hondu), to byla věc, kterou jsem čekal asi ze všeho nejmíň. Nevím, jestli je to konkrétním kusem, nebo najetými km - nemám zkušenosti.
Kolega předemnou tu v příspěvcích zmiňuje že mu nešel najít neutrál, já jsem s tím problém neměl, ale ukazatel kvaltů na displeji má krátkou prodlevu. V létě mám v plánu také její zapůjčení na víc než běžnou hodinu v prodejně, a to rozhodne - buď mi zkazí dojmy, nebo mě uchvátí úplně
Zbytek mého názoru jsem už napsal do komentů k videu.

wondruch (-2) napsal 04.05.2020 v 15:18-2

Měl jsem opravdu chuť si přesně tuhle MG koupit. No naštěstí mě napadlo si ji nejdřív půjčit na víc než běžnou půlhodinovou předváděčku. To bych ji totiž koupil a fakt bych nebyl happy. Výtky potvrzuju, plus já sem mašinu přebíral s 10 km na tachometru a možná proto sem pořád nemoh najít neutrál, problém i za jízdy, na místě pak úplně nemožný (no dobře, tak občas se to povedlo). No a průběh mýho soukromýho testu byl přesně opačnej, ráno jsem málem vypisoval objednávku, kolem oběda začal hlodat červík pochybností, no a ve tři odpoledne, po ujetých 350 km už jsem se nemoh dočkat až ten talijánskej kepl vrátím do půjčovny.

Míra1970 (13) napsal 04.05.2020 v 13:09

Hezky napsaný
Kde jste testovali tu enduro vložku? Vypadá to jako slušnej areál.

2 reakce

iVlada
iVlada 05.05.2020 v 16:41

Ano, je to tréninková lokalita enduro motoškoly Míra Lisý a je možné zde absolvovat enduro kurzy, ale připravuje se i volné ježdění pod dohledem instruktorů.


Whisky (9) napsal 04.05.2020 v 12:27-2

Sem si říkal, že bych ji vyměnil za mý GS 2003, ale neudělám to :) vzhled ok, super, retro jak chceš, ale ty nevýhody co jmenoval...souhlas...nechcu :)

Aťas-XB12Ss (9) napsal 04.05.2020 v 09:18+4

Stále hledám případnou náhradu za mé Stelvio, ale pro cestování v plné polní a ve dvou, si asi ještě budu muset počkat, na větší kalibr. Ale pro jednoho pohodové SUV a moc ji to sluší




TOPlist