Moto Guzzi V7 III Carbon: opravdová motorka
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 26.11.2018 | Zobrazeno: 20 046x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 26.11.2018 | Zobrazeno: 20 046x
Super
Capan > přesně jak píšeš, poměr cena-koně je asi to jediné co Suzuki aktuálně může u malých naháčů nabídnout, někdo hledá i motorku která se mu bude líbit i na pohled a ne jenom papírovými údaji..
Třeba srovnatelná Kawa W800 začíná s cenovkou na 230..
Teď už jen černý péro.
Miluju V7,ale ne a ne a ne černou...
Stone sa dá kúpiť za 200 aj s nejakými doplnkami.Kto chce najlepší pomer cena-kone,asi volí Suzuki.
Ale radosť z jazdy nie je len o koňoch,našťastie...
pár koní za čtvrt mega.. nekup to
Je pekná a ten krouťák mám u prdele.
Je pěkná. Jen ten kroutak mi případně k váze menší.
pk14: krasna garaz klobuk dole, sny mojho detstva ...ale aj tak si tam viem predstavit novu V7 k nim ... len tak na prdkanie okolo domu.
papiboy: co tak spojenie guzzi a pohodlia? Taka norge 1200
pk14: pěkná garáž plná klasiky A moc pěkné značky
Čo tam robí Enfield? Prečo nie ...
...naftový Enfield.
A už ťa mám! Čo tam robí Enfield?
Ten je určite silný jak bejk a má výborný podvozok, no a samozrejme excelentné brzdy.
pk14, ty si tiež dobrý šialenec ( ), ja som tiež platil poistné naraz na 4 moto, a to nemám žiadnu požičovňu.
Žiaľ (alebo našťastie? ) Guzzi je predané, aj CBF 1000, na jar ešte predám Hondu VT 750 S a ostane mi len SV 650 S. Budem u kamarátov znova za skoro normálneho...
Ale sa mi zdá, že ani jeden z nás nepotrebuje radu, čo si má ešte kúpiť...
...myslíš? ABS ?
30 let, a každá z nich s prstem v nose strčí tuhle srandu...
Neboj, budoucnost je krásná! I bez téhle pravé MG 2018 s abs a E4, nepotřebuji jí, abych nezapomněl...
Mně se na tom nejvíc líbí ta vychytávka s červenýma deklama - když už to není červený tak je to prodřený K Italům jenom pro pizzu nebo špagety, jinak asi ne
Mládež, nemajte obavy, budúcnosť je krásna.
Keď moja generácia vymre, zkrachuje aj Guzzi a postupne aj ďalšie kasické fabriky.
Ale ostane vám elektro a k tomu ABS, ESP, ROH, KSČ, KGB, CIA, ATD...
To bude výber a fakt, všetko zvládne každý...
A už si nikto nebude pamätať, o čom vlastne pravé motocykle boli.
Ja osobne by som teda vedel úplne vedecky odôvodniť, prečo tú navonenou italskou srandu chcem:
Lebo.
papiboy, italskou navonenou srandu za ctvrt míče je si třeba holt nějak zdůvodnit, aby zbyl alespoň ten dobrý pocit... Ti ji přeji samozřejmě, ale já bych šel rozhodně jinam.
Hezký to je, ale jen pro nenáročnýho a klidnýho jezdce, kterýmu nevadí ten zdechlej motor.
Kdyby tam vrazili dvanáctku z Grisa, něco jako jeho pokračování...
...tak by to lidi srovnávali s NineT a remcali zase že je to slabý
Ja to mam tak, V7 je pro mě Motocykl, komu se zda, že to nejede, nebrzdi a vlni se to, ten nejspiš potřebuje Motorku. Je v tom prostě rozdil...
pk14, nejásam nad Guzzinou, len som chcel naznačiť, že k 50-ročnej konštrukcii, ktorá je už fakt riadne zastaralá, treba pristupovať inak, ako k moderným motorkám. Nerobím žiadnu reklamu, len trochu srandy, veď o nič nejde.
Ale je dobre, že Guzzi stále žije, stojí to nemalé úsilie konglomerátu talianskych výrobcov.
Ale keď sa aj do toho zapletie Čína alebo India, bude to lacnejšie a potom "bude lepšie"...
Veď aj dnešné Benelli sú vraj lepšie a lacnejšie.
OffTopic:
Inak raz už seňor De Tomaso spojil dokopy Guzzi a Benelli, moc to ale nezafungovalo, v každom prípade vznikali rôzne prepojenia a vznikali aj takéto "Guzziny", túto som fotil na Guzzi-zraze v maďarskom Dombóvári (zaregistroval som tam vtedy aj účasť Moto-Guzzi klubu Bohemia )
papiboy:
...to je jako jasat nad cernobilou TV za 10 tis. euro a utesovat se tím, ze to radio predtim nemělo ani ten obraz...
Trochu draha, i když pry opravdova, tahle italka, a hlavne prave relativně... Nemyslis?
Motor V7 mne fakt nenadchnul.
Motor V9 je úplně jinde, i když papírově to až tak nevypadá.
Proboha - proč nedají motor V9 do té krásné mašinky V7?
Hidden Snake, ideš na to zle.
Musíš aplikovať teóriu relativity, ale nevychádzať z Fazera.
Musíš jazdiť 20 rokov na kadejakých Jawkách, Pionierom počnúc cez Panelky, Bizóna až po 634.
Potom presadnúť na nejakú Guzzinu 750 - a uvidíš, aká je to fantastická motorka, stabilná, rýchla, drží stopu, skratka iný svet...
Hezke clanek Jak i z komentaru plyne, MG neni pro kazdyho.
Stadakk11: mám, jezdil. Starší a pohodlnější. Motor se mi líbil projevem, vzhled taky, ale to bylo všechno.
Griso je neco jinyho nez v7 ... ale jinak jizdni vlastnosti danym kroucenim toho motoru jsou taky nemocny.
papiboy ... takze jak rikas hovno to jede a mas z toho dobrej pocit.
Me se MG strasne libi dokud sem se nepovozil ...
boneshaker: Je vidět, že to co píšeš, je jen teorie a se značkou MG nemáš zkušenosti Mám na svém Grisu najeto jen 75 tisíc km, ale věř tomu že to nebylo jen kolem komína. Za den se na ní dá najet docela porce km. Je pravda, že pak bolí zadek, ale pokud jedeš 700 km a více za den, tak je jedno na čem jedeš.
Moc pěknej článek, díky za něj! Popis pasuje téměř přesně i na mýho V9 Roamera. Zejména příhoda s levým zrcátkem se mi také stala a dokonce bych řekl, že naprosto stejná. Jedu si takhle kdesi kolem Mělníka po dvojkový cestě a najednou mám místo levýho zrcátka takový pěkný mávátko...
Tak jako nevím, opravdová motorka je z Itálie, dobrá tak na jízdu okolo komína a ještě z toho bolí prdel? Tak za mne motorka na kosočtverec, sorry jako.
Erznzut> Jako HD
Jak vypadá neopravdová motorka?
Kdo v životě jen permanentně porovnává, co je nej, přichází o strašně moc, a to stejné platí i v motorkách
Všechno zdaleka není o NEJ a věčném porovnávání, které je ve skutečnosti nemoc...