globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Papanhe (2) napsal 19.06.2020 v 20:40


Po 30 letech přestávky, prakticky znovu začínám. Oslovila mě vzhledem i zvukem jako moto z mých mladých let. Jednoduchý stroj bez zbytečné elektroniky.

Zornicka (0) napsal 20.09.2015 v 13:13

Prosim o informaci, zda se da jeste nekde ta NEVADA koupit nova nebo ve velice zanovnim stavu (max. 15tis km). DEKUJI!

navi.g (6) napsal 10.03.2014 v 22:19

Takovej lepší Pérák...taky má šanci najet víc jak milion km jako ten můj... aj by ta Nevada šla do kupy spřítelkyniným Savagem... Hmmm...

Žabinátor (69) napsal 05.02.2014 v 15:14

Italky mám obecně rád, ale tahle mě nějak hrozně připomíná stavbou malorážky, na 750 chopper/cruiser je to moc malinký drobný...

Pietro-guzzi (0) napsal 04.02.2014 v 21:01

Pro holky a malé lidi super motorka a je to prostě něco jiného než ty ostatní

Anti (391) napsal 04.02.2014 v 20:15-1

seikos:Máš pravdu,kaju se
Prostě ty válce do stran nejsou pro mě,ani v jedné variantě.Ale celkový dojem je

mardock (73) napsal 04.02.2014 v 10:20-2

seikos: máš recht-Guzzinám se říká stopořená péra

seikos (975) napsal 03.02.2014 v 23:52+1

Anti: "povadlé kozy" se říká boxerským motorkám od BMW. Tedy jen tak mimochodem

Anti (391) napsal 03.02.2014 v 18:59-2

Sic jsem těm povadlým kozám nikdy nepřišel vizuálně na chuť,ale tohle vypadá dobře...

Pjercak (48) napsal 03.02.2014 v 17:40-1+2

Asi je to už klasika ale mě se nikdy nelíbila dlemě je divna spis hnusna a nic pro dlouhány...

ub88 (9) napsal 03.02.2014 v 13:52

Přece jen, 1200 motor by se mi v ní líbil víc. Jinak krása a klasika klasik. A to dunění při zavření plynu je u Norge náááádhera.

DOMINATOR (1260) napsal 03.02.2014 v 12:20

Mi se nelibi ani esteticky ani posazeni jezdce ale tak to je muj nazor každopadně starter bude venku za 5 minut

hondaja (0) napsal 03.02.2014 v 12:13

Nevadu sedlám už tři roky a nemůžu si jí vynachválit. Hezká na pohled, příjemná a pohodlná v klidné jízdě. Když ale chcete, tak i pěkně svižná.

Stenboy (54) napsal 03.02.2014 v 10:53

Jezdil jsem na ní i se staršim motorem a uznávám statečnost motoru Nevada je pěkná ňuňácká mašinka která se na Vás jen směje, a dělá jen radost

stráťa (104) napsal 03.02.2014 v 09:43

To popisovaný chování převodovky je nějaký divný. Na mojí Brevě která má podobnou techniku sem si ničeho takovýho nevšim.

Krajda (8) napsal 03.02.2014 v 09:26

CharlieV: Dík z dobrou poznámku k označení. Váhal jsem, jak to nazvat, nakonec i samotná motorka je od MG oficiálně prezentována jako cruiser. Práskání při zavření plynu je hodně dobré už se sériovými výfuky, ale nějaký Arrowy apod. bych viděl skoro jako nezbytnost :)

Whisky a seikos: Podle měření má redaktor zcela přesně 188 cm. Pohodlí mi připadalo vzhledem k relativní titěrnosti Nevady ještě dost dobré, respektive jsem očekával větší opotřebení řidiče - ruce, krk a záda v pohodě, ani ty pokrčené nohy nebolely, ale samozřejmě bych je mohl mít o pár co kratší:) I při malé ergonomii je v tomhle směru pozitivem ten uvolněný posez. Nevada je skutečně nejmenší MG, oproti V7 to způsobuje hlavně nízké sedlo, ale pocitově je na ovládání snad ještě lehčí než V7, což je až s podivem.

seikos (975) napsal 03.02.2014 v 08:35

Whisky píše:
ja teda nevim, ale ty nohy tam ma dost pokrceny, pro me by to byl porod mit takhle skrceny nohy. jinak masinka pekna to jo...ale vetsinou na ni vidim dívky :)



Tak soudě podle fotek redaktora Krajíčka na Kawě W800, měří odhadem mezi 182-185cm. Tak proto ty nohy až na nádrž. Ano, Nevada je samozřejmě malá. Nejmenší motorka co MG vyrábí. Směřovaná právě do cílové skupiny kterou jsi zmínil.
Chlapi s 180cm+ si samozřejmě tohle nekoupí

Whisky (9) napsal 03.02.2014 v 08:14

ja teda nevim, ale ty nohy tam ma dost pokrceny, pro me by to byl porod mit takhle skrceny nohy. jinak masinka pekna to jo...ale vetsinou na ni vidim dívky :)

CharlieV (93) napsal 03.02.2014 v 07:05+1

Já bych řekl že Nevada není Cruiser, ale Chopper: lehčí a štíhlejší stavba, štíhlý přední kolo - cruisery mají vepředu zhusta stejnej balón jako vzadu, zvednutej předek s větším předkopnutím vidle...

Jinak ale moc pěkná mašina, před pár lety sme s jedním maníkem, co jí sedlal, jeli do Rajchu a moc pěkně mu střílela při zavření plynu. Podle jeho slov to byla vlastnost a nikoliv chyba




TOPlist