husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nickalfonzo (0) napsal 29.08.2013 v 14:34

zdavím všechny potřeboval bych radu ohledně sportky 1200 stalo se mi po nějakých ujetých kilometrech nechce chytit musel jsem ji chtě nechtě s pomocí pár kamarádů rozstkat a pak zase chytala bez problemu třeba 50 startů a pak zase nic tak servis baterie ok ,starovací relé ok,rozebráno tlačítko startu vyčišteno nic prý vše jak má být ale pořád bádám čím by to pořád mohlo být ptám se kde se dá ale všichni říkají že je vše v pořádku tak se ptám jestli někdo neměl stejný nebo podobný problém za rady předem dekuji

kizak (-1) napsal 12.12.2009 v 19:14-1

No já se k většině nadšených nepřidám, nevidím na sportce jako na celku nic zajímavýho, řekl bych průměrně škaredá motorka.

over (2) napsal 12.12.2009 v 15:53

těch nálepek motorkari.cz tam máte málo

VlastíkPlamínek (0) napsal 12.12.2009 v 14:29

jo... to by mi mohlo domu, pěkně bych na to dal hezký USD dopředu, dodělal slušivou polokapotku ala V11 Le Mans, trošku překopal svody (2-1-2) a možná zbytek nechal tak jak je

ZZR1200 (127) napsal 12.12.2009 v 02:21

Podle mě motor s tak obrovským propadem krouťáku vůbec neměli poštět do seriový výroby..Maj to nejdřív vyladit a pak vyrábět. Je to nefér právě vůči fandům, kteří si takovou motorku koupí hned po uvedení nového modelu.

Pjercak (48) napsal 12.12.2009 v 00:04

Pěkné

MarioV2 (8) napsal 11.12.2009 v 23:24

Tak, asi začínám posilovat a šetřit. Dávám si 3-4 roky.

FilipT (16) napsal 11.12.2009 v 19:36

Dikes, opraveno.

dva_hrnce (3) napsal 11.12.2009 v 18:05

Filipe máš tam chybu, není to C.R.A.C. ale C.A.R.C.

A že jsi se zamiloval se nedivím

acALIEN (-4) napsal 11.12.2009 v 17:34-1

Jsou veci pekny a hnusny, no a tohle je ten druhej pripad .

wario (126) napsal 11.12.2009 v 14:47

to je ňamka

Italofil (41) napsal 11.12.2009 v 10:47

Motka pěkná všechna čest, ale když koukám na ten zadek se světly, vidím scooter ...

DaliboRR (1) napsal 11.12.2009 v 09:06

Moc hezká věcička Akorád je v tom článku přecharizmováno U Moto Guzzi to přece není třeba zdůrazňovat není to bandit

term (0) napsal 11.12.2009 v 09:04

tusim ste nechali doma stativ?
inak motorka sa sa mi uz dlho paci, len by pre mna mohla byt o 50 kg lahsia

phobos (13) napsal 11.12.2009 v 08:44

Ne, ze bych byl hnidopich - ale kdyz tak koukam na fotku cislo 7 (sirokouhly zaber na koncovku vyfuku), tak si rikam, ze ty sirokouhly predsatky jsou fakt vyhozeny penize ;-p Tomu uz se ani neda rikat vinetace O duhovych efektech nemluve

No - sorry - jsem proste nadseny fotograf

MichalDK (0) napsal 11.12.2009 v 08:19

Je potřeba napsat že od března 2009 má sportka 4v jiný naladění vstřikování,jiný vačky,a upravený sání.Právě kvůli odstranění propadu točivévo momentu do 5 tis.ot.Tak že se nedá psát paušálně o všech ročnících sportky. Jinak hezká motorka.Zhřejmě ji na jaře pořídím.Ale právě inov. model.

mm-art-airbrush (8) napsal 11.12.2009 v 08:12

Mno, určitě to bude super svezení, o tom žádná... ale jak píše Šuty, v klasičtějším stylu by asi měla více obdivovatelů. Mě tyhle už téměř hi-tech look na motorkách neberou. Škoda.

Šuty (19) napsal 11.12.2009 v 06:59+1

Skvělý stroj,měl jsem možnost na něm jet,doma stojí dvouventil, takže mohu porovnat a potvrdit výše popsané vlastnosti motoru. Kdo ví, jak by vypadala s obrácenou žlutou vidlicí s pěkným radiálním třmenem,a třeba i na drátových kolech se Stelvia nebo Grisa SE.Né že by to potřebovala,vidlice i brzdy fungují skvěle,ale vypadalo by to skvěle.Jen doplním, kulaté zesílené kotouče měla už i dvouventilová verze, ale v provedení s ABS.Design, je prostě mazec.




TOPlist